Vote kha min han hmeh sak mawlh+ teh u khai....
Heartbeats
Chapter-19
_________________
Mark Pov
______
Ka pa diary ka chhiar a ṭawngin thla hnih lai a liam ve leh ta...Page 4 na bak kha ka la chhiar ngam lo hrim+ a...ka zak a,mahni in kil tawih na in ka khât a...Min hringtu ka pa leh zêl kha tia a âwm mai kha a mak ka ti in kei pawh ka in ten hla a....Exam kan zo tawh a.....Alex bul ah thil sawi tur in ka kal mêk a ni....Rin loh deuh in Topper chu sawi loh....Top 5na chiah+ ka ni a,ka nu mittui ka hmuh khan ka tih sual chu siam ṭha tûr in ka rilru ka in siam fel diam tawh..Ka hmangaih a...mahse,ka neih theih ngai loh tûr thil ka lo beisei a...ka zak lo in,ka tem âwm a ni ti'raw u....Taxi in kan in hmuh na hmun tûr lam chu ka pan a...ka thin phu chu rang tak a ni....
Ka rilru leh thinlung chhun kalsan a duh lo....Mahse,ka nun leh kan chhungkaw hma hun a tan ka tih a ngai miau si a...
Ni e...nupui te ka neih ve hun ah chuan ka hmangaih tih pawh hi ka theih nghilh chawp ve zêl mai ang..End of Mark Pov
Alex// a van rei tawk..ka nghah rei tawh zia hi.....a ti hlak+ a..
Mark// Alex..hawi kual chung chuan a rawn au lâng+ a....
Alex// i rei zia i hria em?....min ko tu zâwk i tlai a nia..ka ngaih zia che hi..zanin ah ka lo riak dâwn?..min hnar miah suh..lawm na kan nei ang...Ka pass a nia aw....
Mark// Topper ka nih loh vâng in i lawm tih ka hria...a nui suk duh chauh a ni....
Alex// Kei mah vâng a nih chuan sorry mahse...i tel lo a awm hi har ka ti êm a ni...Amenda chu a kal dawn a mi?
Mark// A kal ang..School leh a hma hun a tan a ngai miau sia..ka lawm rual+ in ka huphurh....
Alex in ṭhen tawh mai hi ka duh a ni...Alex-a nui lai a tawp chat a...Alex// min prank rêng teh suh....a rilru thinlung erawh hlauh thawnna in a khat nghal a..a normal tawh mawlh lo.
Mark// ka career ti chhe tu nih i duh a mi?..bak ah kan societyah kei ang hi pawm ka ni lo...Nupui nei in hlim tak a awm tur ka nih hi...nang i awm chhung chuan chu tiang ka tih a rem lo...Nang mah vâng hian at na ah ka tlu lut a...ka career a tan tal chuan min kal san rawh....ka hmangaih ve lo che....
Alex// NUPUI A?
Mark// ni e...kan hma hun ah te chuan kan la nei ang...Alex ka hmangaih ve lo che...hmangaihna hi...Mipa khat a ṭâng a chhuak tur nilo in mipahnih a ngai....Chu vâng chuan ka nawm chen duh vâng a lem kual vêl mai+ che ka nih kha....Gay ka nih i ring tâk+ lo ang chu maw....?..a nui lui tih hriat tâk in a mittui tling pam chung chuan a nui vei sak a....Alex tan erawh nat na tam tak a tling thung....
Alex// êng nge tih sual ka neih a,tun a tak a he tiang a min kalsan tur hian engtiang tâk in nge ka tih nat che...sawi la..aw..chuan ka in siam ṭha a nga...society leh kohhran ah ka buai lo...ka tan i hlut zia hi ka nu leh pa pawh ka hrilh thei a lawm....nawm chen duh vâng a kawp che ka ni ve lo..chuan min hmangaih tih hi thup i tum tih ka hria..nawr lui tu che an awm a nih chuan swi rawh ka that duh mai ang.....a hmai a ri deuh chawrh a...
YOU ARE READING
Heartbeats //BL//(mizo)
Romancehei hi mizo Bl a nia..in lo chhiar ve ngei dawn nia...aw......