Kapitel 13.

272 11 0
                                    

(Amanda's synsvinkel)

Da jeg vågner, ligger ligger mit hovede, på en eller anden's bryst? Nåååårh ja. Det er Jason. Så siger han "Godmorgen smukke." Så lader jeg bare som ingenting, og lader som om jeg stadig sover. Så siger han "Du behøver ikke, at lade som om du sover. Jeg ved godt, at du er vågen." Så kigger jeg op på ham, og spørger "Hvordan vidste du det?" Så svarer han "Du trækker vejret på forskellige måder, når du er vågen og når du sover."

Så siger jeg "Okay, du har simpelhent, ligget og studeret, hvordan jeg trækker vejret. Er det sådan, at det skal forstås?" Med et lille grin. Så svarer han "Ja, men jeg kunne huske det, fra da vi var kærester." Så siger jeg "Nåårh ja, det er rigtigt. Det sagde du engang." Så siger han "Jaaaaa. Præcis." Så spørger jeg "Hvad er klokken?" Så svarer han "Den er lidt i halv 9." Så siger jeg "Så må jeg hellere hente Molly, så vi kan få noget morgenmad."

Så siger Jason "Okay, så tager jeg noget tøj på." Så siger jeg "Okay. Hvis det er, kan du låne en tanktop, og et par sweatpants af mig." Så siger han "Jeg kan sguda ikke passe dine bukser." Med et lille grin. Så siger jeg "Nej, men jeg har et par, som sidder ret løst. Hvis du ikke kan passe dem, så har du virkelig tykke ben!" Med et grin. Så finder jeg det i min kuffert, kaster det hen til ham, og så går jeg.

...

Da jeg kommer ind på Molly's værelse, er hun der ikke? Så går jeg over til Janice og Tammy's værelse, og banker på. Da Tammy åbner, siger hun "Godmorgen." Så siger jeg "Godmorgen. Er Molly her?" Så svarer hun "Ja, hun er her." Så siger jeg "Okay, vil du bede hende om, at komme ind på mit værelse, så hun kan få noget morgenmad?" Så svarer hun "Ja selvfølgelig." Så siger jeg "Tak. Vil du og Janice, ikke spise med?" Så svarer hun "Jo, det vil vi da gerne. Vi kommer om lidt." Så siger jeg lige "Okay." Og så går jeg igen.

...

Da jeg kommer tilbage på værelset, spørger Jason "Hvor er Molly?" Så svarer jeg "Hun, Janice og Janice's mor, kommer om lidt." Så siger han "Okay." Kort tid efter, kommer Tammy ind ad døren. Så går hun hen til Jason, giver ham hånden, og siger "Hej. Jeg hedder Tammy." Så siger han "Hej Tammy. Jeg hedder Jason." Så siger hun "Nå. Så du er den berømte Jason, jeg har hørt så meget om. Hva?" Så svarer han "Måske."

Så siger jeg "Molly og Janice, har ikke snakket om andet, end dig, siden i forgårs." Så siger Jason "Nååårh. Så er det nok mig." Så siger Tammy "Okay. Hyggeligt at møde dig." Så siger jeg "Ilm." Så tager jeg min mobil frem, og filmer døren, så jeg kan optage det, når pigerne ser, at Jason stadig er her. Så filmer jeg lige Jason, mig og Tammy, og siger "Vi venter på, at Molly og Janice kommer, for at få noget morgenmad. De ved ikke, at Jason stadig er her, så nu må vi se, hvordan de reagerer."

Da pigerne kommer ind af døren, siger Molly lige "Godmor.." Så går hun tilbage, og lukker døren igen. Så flækker Tammy, Jason og jeg bare af grin! Så går jeg hen og åbner døren, og spørger "Hvad laver i?" Så spørger Janice "Hvad.. Laver.. Jason.. Her.. Stadig?!" Så svarer jeg "Han har sovet her. Kom nu med ind, og få noget morgenmad." Så siger Molly lige "Okay." Virkelig anspændt, og så går vi ind.

Da vi kommer hen til Jason og Tammy, siger Jason "Godmorgen piger." Så siger de begge "Godmorgen Jason." Virkelig nervøse og anspændte. Så spørger han "Har i sovet godt?" Så svarer de "Ja. Helt fint." Stadig virkelig nervøse og anspændte. De siger det bare i kor? Så spørger jeg "Okay, hvad sker der for, at i snakker i kor?" Så svarer Molly "Ikke noget." Nervøst!

Så spørger Jason mig "Kan du egentlig, køre mig hjem på et tidspunkt?" Så svarer jeg "Ja selvfølgelig. Er der noget du skal nå?" Så svarer han "Nej, men jeg har jo ikke nogen bil her." Så siger jeg "Nååårh okay. Jeg skal nok, køre dig hjem." Så siger han "Tak. Skal vi ikke, lave noget sammen i dag? Os allesammen? Altså, både Molly, Janice, dig, mig, og Tammy, hvis du vil?" Og kigger på Tammy.

I'm Sorry! (Med One Direction & 5sos)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora