Ο γάμος έγινε και όλοι μεταφέρθηκαν στο Παλάτι όπου ξεκίνησε η δεξίωση. Εκεί, ο Μάνος και ο Μάριος βρήκαν χρόνο να τα πουν, αφού πρώτα άφησε τη Μαρία μαζί με την Κάτια να την προσέχει.
«Λοιπόν; Θέλεις να μου πεις για τη Μαρία;» ρώτησε ο Μάνος.
«Την κακομοίρα...» ξεκίνησε να λέει με θλίψη ο φίλος του, κοιτάζοντας προς το μέρος της. «Πάνω που άρχισε να ξεπερνάει το χαμό της κόρης της, τα λάθη που έκανε στο παρελθόν ήρθαν και πάλι να τη βυθίσουν στη δυστυχία της. Δεν κατάφερα να τη σώσω... Έπαθε κατάθλιψη και συνέχεια έλεγε πως ήθελε να δώσει τέλος στη ζωή της.»
«Μη μου πεις πως έκανε απόπειρα...»
«Δυστυχώς ναι, φίλε μου. Έπεσε απ΄ τον τελευταίο όροφο του Πανδοχείου, όμως το ύψος δεν ήταν αρκετά μεγάλο για να σκοτωθεί κι έτσι έσπασε τη μέση της.»
«Σώπα ρε... Θα γίνει καλά;»
Ο Μάριος τον κοίταξε με πόνο στο βλέμμα.
«Δεν θα ξαναπερπατήσει. Την πήγα στους καλύτερους γιατρούς της Ανατολής και του Βορρά, μέχρι και στην Αρχίατρο Γιάννα. Όλοι το ίδιο είπαν.»
«Λυπάμαι πολύ. Μακάρι να μπορούσα να κάνω εγώ κάτι, αλλά αφού, οι υπόλοιποι γιατροί σου είπαν το ίδιο...»
«Χειροτέρεψε μετά από αυτό. Δεν τρώει, δεν μιλάει, δεν κοιμάται... Ήθελα να την παντρευτώ ρε φίλε, όμως μου έλεγε ότι μια χαρά ήμασταν κι έτσι, όταν ακόμα ήταν στις καλές της... και τώρα...»
Δεν συνέχισε, γιατί εκείνη την ώρα πλησίασε η Κάτια, φέρνοντας μαζί και την αδελφή της με το καροτσάκι. Κι εκείνη πονούσε για ό,τι συνέβη στην αδελφή της, μα προσπαθούσε να μην το δείχνει.
«Τι λένε εδώ πέρα τα αγόρια;» τους ρώτησε ευχάριστα.
«Καμαρώναμε την Ανθή που έγινε νυφούλα.» απάντησε ο Μάριος και φίλησε τη Μαρία απαλά στα χείλη. «Πώς νιώθεις, αγάπη μου; Καλύτερα;» τη ρώτησε.
Η Μαρία κούνησε το κεφάλι καταφατικά.
«Και το καλύτερο δεν σας το είπαμε ακόμα: η Μαρία έφαγε μισό κομμάτι τούρτα! Μόνη της!» είπε ενθουσιασμένη η Κάτια.
«Αλήθεια; Αυτό είναι υπέροχο!» αναφώνησε ο Μάριος, χαρούμενος που η αγαπημένη του παρουσίαζε βελτίωση. Εκείνη τότε χαμογέλασε και μίλησε προς ευχάριστη έκπληξη όλων:
«Μάριε... Θα πάμε κι εμείς στο Νησί των Πειρατών, έτσι; Να καμαρώσουμε την Ανθή μας... Θα γίνει βασίλισσα.»
VOUS LISEZ
Τα Πέντε Βασίλεια στο Νησί των Πειρατών (Βιβλίο 2)
FantasyΣυνέχεια του βιβλίου "Τα Πέντε Βασίλεια" αν και δεν χρειάζεται να το έχετε διαβάσει. Μετά από πέντε χρόνια συμφιλίωσης, τα Πέντε Βασίλεια δέχονται άλλη μια πρόκληση: να πολεμήσουν με τους αδίστακτους Πειρατές, οι οποίοι θέλουν να κατακτήσουν το νησί...