Capitolul-unu.

3 0 0
                                    


Îmi caut mama pe holurile spitalului, vreau să îmi recapăt speranța din nou.
Aștept să vină doctorul la mine pentru a-mi spune rezultatele analizelor.
Dacă o voi pierde și pe mama, voi fi distrusă.

O umbră îmi sare în ochii. Îmi ridic capul din pământ și observ o asistentă.

-Domnișoara, Kate Wilson?
-Da, eu sunt.
-Vă rog să mă urmați.

Am urmat asistenta până am ajuns la o ușă.
-Intrați, vă aștepta domnul doctor.
-Mulțumesc!

Am intrat în biroul doctorului, m-am așezat pe fotoliul din fața biroului. Doctorul vorbea la telefon, așa că am spus să nu îl întrerupt.

-Bună ziua, domnișoara Wilson!
-Bună ziua, ma adus o asistentă aici, ce sa întâmplat?
-Au venit rezultatele analizelor, nu am vești bune, domnișoară.

Știam eu că asta se va întâmpla, doar mie mi-se poate întâmpla asta?

-Mama dumneavoastră, suferă de cancer, este ultimul stagiu.

Când am auzit am rămas uimită. Inima mi-sa oprit pentru câteva secunde. Pulsul a crescut tot mai mult, iar atacurile de panică au revenit.

-S..și...nn..nu..se..mmai poate face nimic?
-Din păcate nu, în orice secundă poate muri. Va trebui să o lăsați la spital, nu mai are mult. Îmi pare rău, domnișoară!
-N..Nu, nu este adevărat, nu poate muri.. lacrimile îmi cuprind fața, simt cum mi-se înmoaie picioarele.
-Domnișoară Wilson?
Ochi mi-se închid încet, urechile mi-se înfundă. Am leșinat brusc.

Mă trezesc pe o canapea de piele maro. Eram în biroul doctorului.
Încerc să mă ridic și o voce de femeie mă avertizează să nu o fac.

-Nu te ridica, stai jos.

Văd cum o femeie blondă își face apariția în fața mea.

-Sunt o asistentă, nu de spital, ci de afaceri.
Am fost asistenta tatălui tău. El ma rugat să am grijă de tine, să te ocupi de afacerea lui.

-Ămm, ce afacere?
-Tatăl tău are o afacere strânsă cu oamenii înalți, dar el era mai înalt cu afacerea lui decât toți.
-Tata? Cred că mă confunzi..
-Tu ești Kate Wilson? Ai 19 ani? Și ești la liceu în clasa a 12 a?
-Da...
-Atunci nu te confund domnișoară. De acum sunt la picioarele dumneavoastră.
-De ce ai venit la mine, și nu ai mers la mama mea?
-Mama ta a murit acum o oră.
-CE?!? Unde e?
-Este la morgă, poți veni să te conduc.

Merg cu doamna secretoasă către morgă, coborâm jos.
Văd doar un cadavru acolo, era mama.

-Mamă, de ce? De ce ai plecat așa de repede? Mai lăsat singură.
-Domnișoară Wilson, am mers la mama dumneavoastră înainte de a muri, ea ți-a dat acest bilețel.

"Draga mea, te vei descurca. Eu cu tatăl tău te privim de sus și ne rugăm pentru tine, te vom proteja de fiecare dată. Te vei descurca de minune cu afacerea, nu îți va fi greu, deoarece te vor ajuta asistentele tale.
Vei fi curajoasă cum ești tot timpul, poate îți vei găsi și pe cineva care te va iubi, și îți va aduce lumina în sufletul tău întunecat.
Te iubesc!!"

Am început să lăcrimez, în sufletul meu era doar furtună.

Mă ridic și îmi șterg lacrimile.
-Acum îmi poți explica cum stă treaba cu afacerea.
-Desigur, va trebui să mă urmați, nu vă pot spune aici.

Mi-am urmat asistenta până la o mașină neagră. Era o mașină luxoasă.

-În afacerea asta este vorba de averi, locuri scumpe, pariuri, și mafii.
Ai propria ta clădire, unde vei fi șefă, va trebui să îți cauți un asistent care să se ocupe cu tot. Eu sunt un fel de "rudă" te voi proteja și ajuta dacă ai nevoie, de asemenea am și eu propria mea afacere mică. Eu îți voi da un "oral" unde îți vei vedea programele, Întâlnirile etc.
Ai propria mafie care te va apăra, dar ai nevoie de un lider de încredere. De-asta mă ocup eu.
Mă voi ocupa eu de școala ta.
-Stai vrei să spui că va trebui să umblu în costume?
-Nu neapărat, te îmbraci cum dorești, dar să fie cât de cât elegant.
Azi vreau să te duc la casa unde vei locui.
-Adică?
-Crezi că vei sta în aceea casă? Este prea mică. Prea fără viață. Te voi duce la una dintre casele tale. Îți voi da toate cheile și te voi învăța fiecare mărunțișuri despre tot.

Drama in My life Where stories live. Discover now