"sabah güneşin yüzüme, vurmasıyla uyandım yatakta, esneme hareketleri yaparken, birden bire Delal ve Dicle kapıyı, açtılar. kızlar ,ĥědî (yavaş) .
Yüzlerine baktım ağlamaktan, kıp kırmızı olmuş yüzleri ve gözleri beni karşıladı .noldu hele? diyin!ne bu hal ?kötü bir şeh vardır? amma yoktur deyin hele !Delal derin bir nefes alarak konuşmaya başladı"Abla ağbeyim 2 gündür eve gelmez ,bilirsin .tatile gitti; sanardık hepimiz,lakin o tatile,
tek gitmemiş yanında kaçırdığı, kızıda götürü vermiş."Hemen ayağa kalktım.ne dersin sen Delal kimi kaçırmış?yakalanmışlar mı?Dicle konuşmaya başladı.
"Geçen hafta istediğimiz kız, yokmu' elvan abla onu kaçırmış .
Yaklaşık üç saat önce Baran ağa,
Geldi çok sinirli, idi .
Babama oğlunu ve elvanı, yakaladım .aşiret toplanıcak, karar verilecek dedi.saat 1 de, bizim konağa gelin deyip, gidi'verdi."Beni niye uyandır madınız ?zaten saat on iki olmuş daha neyi, bekliyordunuz?dışarı çıkında giyneyim,
De gidin ,hayde hayde .ikiside odamdan çıktıklarında kendimi hemen banyoya attım. ve suyu açıp ağlamaya başladım. yaklaşık 30 dk,, dır ağlıyordum duş alıp, kendime çeki düzen verdim . üstüme dizimin altına gelen bir tül- elbise ve onun altına da beyaz, sipor, ayakkabılarımı giyip makyaj masama oturdum saçlarımı kurutup hacim verdikten sonra hafif bir makyaj yaptım ve aşşaya indim .annem kanepeye oturmuş ağlıyor. babamsa sinirle ayakta dört dönüyordu .günaydın."Mevsim aşşaya indi çocuklarımın arasında en sevdiğim evladım dı . bilirim böyle şeyler söylenmez ama napıyım hep günçlü, duruşu,zekası,dik, başlılıği,güzelliği .rahmetli annemi hatırlatıyor.günaydın kızım.
"Günaydın baba annemin sesiyle ona döndük.
"Birazdan abin ölücek mevsim hanıma bak sanki düğüne gidiyor afferim sana .
"Abim falan ölmiye cek ayrıca sen, bir hanım ağa her durumda, kusursuz ve dik başlı olmak, zorunda demiyor muydun . bende senin değin şeyleri uyguluyorum.
"Sen annene bakma kızım oğlunun, yediği boktan sonra , nefretini kime kusucağını şaşırdı. Delel ,dicle hadi gelin gidelim.
"Geldik baba .
"Baba annemin haline baksana, böyle gidemeyiz.birazcık, toparlan sın .şalını falan düzeltsin .
"Mevsim doğru der hanım kalkta şalını düzeltebsin rezil olmayalım elaleme .
"Tiripli ve kızgın bir sesle, emredersin ağam diyip yukarıya ,
Çıktım.üzerime uzun siyah bir, elbise ve siyah topuklu ayakkabılar, giydim .saçımı tarayıp üstüne siyah şalımı atttım ve tel tokalarla sabitledim aşşaya indim ."Hah işte eski haline geri, dönmüşsün çok güzelsin.
"Sağol ağam hadi çıkalım.
"Annemde geldiğinde 2 ayrı' arabalarda haznedar konağına' doğru yola koyulduk .annemler, ön den bizse arkadan, geliyorduk.yaklaşık 35 dk nın, ardından .o büyük haznedar, konağına gelmiştik .yaklaşık bizim, konağın 2,3 katıydı çünkü onnar, bizden daha zenginlerdi hatta, mardin ve minyatın en zengin- aylesiydiler .ve ben korkuyordum,
Çünkü acımasız sızlıklarıyla, bilinirlerdi.şöför kapımı açtı ve, derin bir nefes alarak arabadan indim. babam önde biz arkada kapının önünde durduk , bizi gören korumalar o büyük konağın, kocaman kapısını açtılar .babam, önden biz arkadan içeriye girdik .
Babam ve bir adam selamlaştı."Hoş geldiniz adem ağa .
"Hoş bulduk baran ağa.Berzan ner dedir de hele görelim oğlumuzu .
"Babamın Baran ağa dedi ği adam
Yanındaki adama eliyle git işareti yaptı ve yakalşık 5 dk sonra abim, kanlar içinde önümüze attılar .
Hemen şöförleri çağırıp abimi kaldırmasını söyledim.sandal yeye , otuttur 'dular .yanına gidip ona sarıldım ve kulağına canım abim seni çook özledim. diyip ,sarıldım.aniden gözümden bir damla yaş aktı."Hiş abim ağalama ne demiştim bir anım ağa ağlamaz .
"Ağlamıyorum ki ben !
"Babam karar ın ne olduğunu, sordu .baran ağa elve nı getirin dedi .yaklaşık 5,6dakika sobra elva nı getirdiler tanıdığım, elvana nolmuştu böyle o hayat, dolu, kız gitmiş onun yerine hayattan bıkmış bir kız vardı karşımda .hemen koşup abime sarıldı . Baran ağa karar ölümdür dedi arkadan sesler geldi ve pat silah patladı . ikisini de, vurmuşlar dı .o anda çığlıklar koptu, annem yere yığıldı.dicle ve delal, de çığlık attılar.benimse elim ayağım, titriyordu .arkama baktım, ama tek görebildiğim şey adamın, parmaklarının üstündeki kartal , dövmesi olmuştu. ani 'den birisi beni, dürttü.ve tak uyandım başımın, üstünde en iyi arkadaşım elmas ı, gördüm .
"Mevsim iyi misin iki saattir, bağrıyorsun kabus falanmı, gördün??
"Ohh derin bir nefes aldım hayla istanbul daki evimizdeydim hepsi bir rüyaydı.ama bu gün mardin midyata geri dönüyordum .istanbulda ki son günümdü .elmas a dönüp evet çok kötü bir kabus gördüm kalbim duruyordu dedim.
"Hadi hadi kalk güzel bir duş al sırıl sıklam olmuşsun .bende kahvaltı hazırlıyayım ,sonra sende rüyanı anlat sonra da son bir, alışveri şe gidelim.
"Emredersiniz komuntanım .diyip bir birimize sarıldık.ve odadan, çıktı.bende duşa girdim ve üstüme ,kot pantolon ve siyah kısa kollu giyip .masaya indim .ohh mis gibi kokuyor yine döktürmüşsün.
"Sağol aşkım.
Devamı bir daha ki bölümde lütfen oy verip fikirlerinizi paylaşmayı unutmayın .🙏❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kırık ağa
Teen Fictionzorla evlendirilen iki genç hayattan bezmiş bıkmış .kalbi kırık bir ağa .acaba devamında ne olucak .