"Otkriće"

2.4K 278 56
                                    

Leon

Pogrešio sam.
Tako sam jebeno pogrešio.
Greške su se nizale, jedna za drugom a ja ništa nisam učinio da ih sprečim. I katastrofa je na vidiku.
Izgubio sam Emu, da je nisam takoreći ni imao. Zaslepeo me je sopstveni bes, impuls kojim uvek reagujem da nisam video dalje od nosa. Šira slika kod mene ne postoji.

"Brate"

"Hej Demi, uđi. Bela i ja se igramo."

Jedino lepo u svemu bila je ta nevina beba. To čisto biće kojoj sam bio potreban.

"Kako si?"

Kako? Ne znam ni da opišem svoje stanje.

"Znaš, nešto sam razmišljao. Ko je tebi uošte ostavio pismo pred vratima? Nismo se time bavili jer smo bili zaslepljeni."

"Ne znam. Niko ništa nije video."

Seo je na krevet, kao i uvek podigao noge na sto.

"Naravno da nije. Samo...ko ima razlog da kopa po njenom životu? Hajde da zbrojimo dva i dva."

"Demi, ne misliš valjda?"

Klimnuo je pa ispružio ruke. Nikad ne bih rekao da će sva moja braća i sestre da polude za mojom bebom.

"Dođi kod tvog čika Demija. Tako si medena malena. Kako te rodio onakav skot?"

"Demi!"

Pogledao me pa nastavio da joj priča.

"Jesi li pomislio da ta žena ima pipke u tome? Ona na sve moguće načine pokušava da ti se približi. Što je još interesantnije, pitao sam Gordona za kamere i taj deo nije radio celih 5 minuta. Dakle?"

"Šta si ti, sad detektiv?"

"Ne. Nego mi je žao devojke."

"I meni je žao. Moram da popravim pre nego što bude kasno. Ema je najbolje što mi se dogodilo, uz Belu naravno."

Još uvek sam mislio na slike koje sam video. Još nisam smogao hrabrosti da odem kod nje, izvinim se i tražim oproštaj.

"Čini mi se da je Bela ozdravila."

"Hej momci, tu ste."

"Peni"

Ne mogu reći da me sad ženski deo porodice voli. Trenutno im nisam omiljena ličnost a sve zbog Eme. Ipak mi je drago da vidim da je cela porodica nju prihvatila baš takvu kakva jeste.

"Tu si mila. Kako si danas? Nema temperaturu?"

"Ne."

Uzela je bebu od Demija.

"Dobro je, Ema je bila zabrinuta."

Podigao sam glavu ka njoj.

"Videla si je?"

"Pa budalo, ko ti leči dete? Ema nije kukavica. Bila je kod Alisije i nije baš dobro prošlo. Rekla sam ti da će ti se obiti o glavu što si spavao kod nje."

Jebiga. Tad nisam razmišljao. Tad sam bio ljut i besan. A dođavola...

"Spavao si tamo? Reci da nisi..."

Demi je skočio.

"Nisam! Jebote, ma koliko sam sjeban nikad ne bih prevario Emu."

BAM!

"Vau."

Zaljubljen sam u nju.
Bespovratno.
Jako i duboko.

"Onda sredi to. I kreni od Alisije. Ema i ti nikad nećete imati mira, ako se ona bude pitala."

Bahati princ👑 (naslednici Orsinijevih 2)-završeno☑️Where stories live. Discover now