11.BÖLÜM

886 60 31
                                    

Kesinlikle yanağına yumruk yiyerek ve sandalyede bağlı bir biçim de uyanmayı beklemiyordun. Karşında ki adama baktın.

?:Sonunda uyandın. Öt bakalım.

Yuki:Ne.

?:Aptalı oynama. Midoriya hakkında bildiklerini anlat.

Yuki:Ne anlatmamı bekliyorsunuz ki. Üniversite'ye giden sosyal çevresi geniş olan sevecen biri.

?:Tch böyle oynamak istiyorsan sen bilirsin.

Tekrar suratına yumruk yediğinde kısık sesli bir kırılma sesi duydun. Çeneni biraz oynattığında acıdan gözlerin doldu. Çenen yerinden çıkmış yada kırılmıştı. Bir yumruk daha yedin. Bu sefer diğer taraftan. Acıyla inlediğinde bir yumruk daha. Görüşün kararırken yakınlar da silah sesleri duyuyordun.

~~~

Uyandığın da ilk gördüğün şey donuk ve buz gibi bakışlarla sana vuran adamın cesedine kurşunlar yağdıran Izuku'ydu. Bir kaç kere daha ateş etti ve silahı kılıfına koydu. Seni çözmek için döndüğünde uyandığını fark etti.

Yine de hiç bir ifade yapmadan seni çözdü kucakladı ve mekandan çıktınız. Ellerin Izuku'nun t-shirt'üne tutunurken hiç bir şeyi algılıyamıyordun. Öyle ki arabaya bindiğini ancak Izuku arabayı çalıştırdığında fark ettin.

Yuki:I-Izuku- ah.

Çendeki acı tekrar başladığında Izuku dikiz aynasından sana baktı.

Izuku:Şimdilik sessiz ol. Hastaneye gidiyoruz...eve gidince her şeyi açıklağa kavuşturacağım.

Başınla onayladığında balışlarını camdan dışarıya çevirdin.

~~~

Doktor çenende önemli bir şey olmadığını sadece çıktığını söylemişti. Yerine geri oturttuğunda hafif bir ağrı vardı ama onun da yarına geçeceği söylenmişti. Eve geldiğinizde ise direk Izuku'nun elini kararlı bir biçimde tutarak sordun.

Yuki:Gerçekten bir açıklamayı hak ettiğimi düşünüyorum.

Izuku nefes verdi ve gülümsedi.

Izuku:Önce oturalım mı.

Böyle bir durumda nasıl güldüğünü anlayamıyordun ama bir şey demedin. Salonda ki koltuğa oturdunuz.

Yuki:Öncelikle şunu anlamama izin ver. O adamlar kimdi ve seninle ne sorunları var.

Izuku:Onlar...pekte yasal olmayan işlerle ilgilenen bir grup.

Yuki:Ve seni nereden tanıyorlar.

Izuku:Üç ay öncesine kadar orada çalışıyordum. Bir suikastçi olarak.

Onun bunu bu kadar rahat söylemesi seni ürkütmüştü. Bunu anlamış olacak ki seni kucağına çekti ve sarıldı.

Izuku:Benden korkmanı istemiyorum Yuki. B-Ben cidden pişmanım. O yüzden oradan ayrıldım. Y-Yemin ederim seninle tanıştıktan sonra değiştim. Y-Yani beni yalnız bırakma. Yine aynı şeyleri yaşamak ve yalnız kalmak istemiyorum. L-Lütfen.

Sana yalvararak bakan sevgilini görünce için burkulmuştu. Ona sarıldın. Saçlarını okşadın ve sakinleşmesi için alnını öptün.

Yuki:Sakinleş Izuku...sadece korktum o kadar. Hepimiz hatalar yaptık değil mi. Eğer bunları bıraktıysan sorun yok.

Mal mısın bebem

Izuku başını göğüsüne yasladı ve mırıldandı.

Izuku:Teşekkürker.

Sen Izuku'nun saçlarını okşarken Izuku küçükçe güldü. Sana yalan söylediğini için suçluluk hissetsede hâlâ yanındaydın. Bu iyiydi. Ve sen yine anlamamıştın. Erkek arkadaşının seni nasıl manipüle ettiğini.

MİDORİYA X OKUYUCU (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin