Bölüm düzenlenmiştir._______
Sabah gözlerimi berbat alarm sesiyle açtım. Kendime bir not bir daha alarm sesini sevdiğin bir şarkı yapma.
Her sabah Nicki Minaj-Anaconda şarkısını duyarak uyandığım için şarkıdan nefret etmeye başladım!
Yataktan yavaşça kalkıp yavaş yavaş yürüyerek odadan çıkıp banyoya girdim. Genel ihtiyaçlarımı yaptıktan sonra elimi yüzümü yıkayıp kendime geldim. Uykulu halim yavaşça bedenimden ayrılıyordu. Saçlarımı tarayıp banyodan hızlıca çıktım.Size kendimi tanıtıyım aslında bu tanıtma işini en başta yapmam gerekirdi ama neyse..
Ben Irmak Aksu 20 yaşımdayım.
Kuzenim Pelin ile aynı evde yaşıyoruz. Pelin benim bu hayattaki en çok değer verdiğim dostum. Ondan başka birisi sadece 'arkadaş' kısmına girer. Demek istediğimi anladınız.
Bu yaşıma kadar ailemle yaşadım.
Pelin ailesi ile son zamanlarda sürekli tartıştığı için ayrı eve çıkmak istedi.
Bana da teklifte bulundu benimle ayrı eve çıkarmısın? Diye. Bana evlenme teklifi eder gibi beraber yaşama teklifinde bulunmuştu. Pelin komik kızdır. Deli dolu neşeli harika birisi.
Ailelerimizi ikna etmek zor olmuştu fakat sonunda ayrı eve çıkabildik.
Sonuç olarak iki aydır bu 2+1 evde Pelinle beraber yaşıyoruz. Bazen ailelerimizle görüşüyoruz.
Bu yeni hayata alıştık bile.Her neyse!!
Gidip Pelini uyandırmalıyım yoksa Pastaneye geç kalabiliriz.
Ahh durun durun size söylemeyi unuttum değil mi? Biz Pelinle küçük bir pastanede çalışıyoruz. Bu işi biz boş durmayalım diye Annem ayarladı. Aslında paraya ihtiyacımız yok çünkü ailelerimiz bize düzenli olarak para yolluyor. Şükürler olsunki maddi durumumuz kötü değil. Tamam zengin değiliz ama fakir de değiliz.Hızlı adımlarımla Pelinin odasına girdim. Girmemle şok olmam bir oldu. Hayret!! Pelin uyanmış hatta hzırlanmış yatakta oturup telefonuyla ilgileniyordu.
" Oha Pelin!" dedim şaşkınlığımı belli ederek.
" Sana da günaydın pijamalı kız. " dedi Pelin bana kısa bir bakış atarak.
" İlk defa benden önce kalkıp hazırlanmışsın sana bravo! " dedim ve mutlulukla onu alkışlamaya başladım. Pelinde gülümseyerek yanıma geldi ve yanağıma kocaman sulu bir öpücük bırakıp odadan çıktı.
Tabii seslenmeyi unutmamıştı." Hadi Irmak sende hazırlan bütün gün seni bekleyemem! "
Bende Pelinin odasından çıkıp Salona geçen Peline " Tamam, birazda sen beni bekle çünkü genelde bekleyen hep ben olurum hah. " dedim
Hızla kendi odama girip gardrobun başına geçtim. Hmmm acaba bugün ne giysem? Off ya kız olmak gerçektende çok zor iş! Erkekler ne güzel giysi konusunda bizim kadar takıntılı değiller.İki dakikalık ya da on iki dakikalık ne giysem düşünmecesinden sonra en sonunda rahat birşeyler giyebildim.
(Irmak'ın giydiği multimedya da var. Ve resimdeki kız Irmak. )
Bugün makyaj yapasım hiç gelmediği için makyaj yapmadan odamdan çıktım. Pelin beni görünce kaşlarını çatıp söylenmeye başladı.
"En sonunda hazırlanabildin Irmak!
Kızım farkındamısın geç kalıyoruz!
İlk defa erken kalkıp hazırlanıyorum senin yaptığına bak. Her işini yavaş yapmak zorundamıs-"" Pelin geç kalıyoruz! Kahvaltıyı pastane de yaparız. Hem çok iyi oldu.
Erken kalkan hep ben olduğum için seni işte böyle bekliyorum. " dedim Pelin in sözünü keserek.Pelin gülerek konuştu.
" İşte sende beni hergün böyle azarlıyorsun hoş olmuyormuş değilmi Irmak Bey. "Bilerek bana bey dediği için kaşlarımı çatarak konuşmaya devam ettim.
" Evet hoş olmuyormuş ama ben yinede senden her erken kalkıp hazırlandığımda seni azarlamaya devam edeceğim... Pelin Bey. "" Yani bugün rolleri değiştik dimi ?" Dedi Pelin sırıtarak.
" Evet bebeğim. " dedim ve göz kırptım.
" Hadi artık çıkalım burda durmuş gevezelik yapıyoruz. "
Pelin haklıydı hızla evden çıkıp pastanenin yolunu tuttuk.
Arkadaşlar bu bölüm düzenlenmiştir. Düzenlenmeden önce bölüm çok daha kısaydı.
Bazı bölümler düzenlenecek fakat olaylar değişmeyecek.
❤❤❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Sevmeni İstiyorum ↭ (Tamamlandı)
RomansIrmak ile Kayra nın nefret sonrası aşkları..