11

260 52 32
                                    

მეკობრისგან ადგომის შემდეგ ჯიმინი ხელს აწვდის დასახმარებლად.  ომეგას დახმარებით ჯონგუკი დგება და ტანსაცმლიდან ფოთლებს იშორებს, მაგრამ ძაღლების ყეფისა და მცველების შეძახილის გაგონებისას ხელში ოდნავ პატარა ხელს იღებს და მირბის.  

- მიდი, ჩემო პატარა უფლისწულო, რაც ძალა გაქვს მიაწექი, - ამბობს ჯონგუკი.  

ჯიმინს მაგრად უჭირავს დიდი ხელისგულრბი და ცდილობს მთელი სისწრაფით გარბოდეს, პრინცს ეჩვენება, რომ წამით თუ გაჩერდება, ფეხზე ძაღლი უკბენს და ისევ დაკარგავს ჯონს.  მეორეს ხელს უფრო მაგრად იჭერს, ომეგა ცდილობს ისე სწრაფად ირბინოს, როგორც ჯონგუკი, რომელიც ხვდება, რომ ამ ბიჭის გამძლეობა არ არის დიდი და ასე სწრაფად ვერ ირბენენ დიდი ხნის განმავლობაში, უნდა დაემალონ მცველებს.  

იმპერიის დასახლებული სოფელი, როგორც ჩანს, ჩრდილოეთ იმპერიის გაქცეული საქმროს და მეკობრის გადარჩენის ბილეთია, ჯონგკი მიათრევს პრინცს, რომელიც გრძელვადიანი სირბილისგან მალე წაიქცევა, მაგრამ ხალხის ბრბოში მოხვედრისას ისინი ანელებენ და ჯიმინს საბოლოოდ შეუძლია მშვიდად ამოისუნთქოს.  

ჯონი იკვლევს ტერიტორიას ტანსაცმლის რამე გამოფენით  და წარბშეკრული უყურებს ომეგას.  მემკვიდრე ძალიან გამოირჩევა, გამოსწორებაა საჭირო, წინააღმდეგ შემთხვევაში მათ სწრაფად იპოვნიან.  

- წავიდეთ თოჯინა, ღირს ცოტა შევცვალოღ შენი იმიჯი,-იღიმება მეკობრე და ჯერ კიდევ ხელში უჭირავს თანამგზავრი, რომ უმცროსი არ დაკარგოს ხალხში.  

- რა ჭირს ჩემს იმიჯს?- ჯიმინი ბუტბუტებს.  

როგორც ჩანს, ის ცდილობდა შეუმჩნევლად ჩაცმას, მაგრამ, როგორც ჩანს, ჯონგუკი სხვაგვარად ფიქრობს და ირგვლივ იხედდბა, მას ესმის მისი.  ყველა მათ  უყურებს, განსაკუთრებით ჯიმინს.  

- ხედავ, პატარავ, შენ ჰგავხარ მდიდარ მემკვიდრეს, რომელიც სანადიროდ წავიდა და არა კაცი, რომელიც მცველებისგან თავის დაღწევას ცდილობს, - განმარტავს ჯონი, მიდის  და იღებს რამდენიმე შეუმჩნეველ ნივთს დახლიდან.

The treasure of the pirate☑Donde viven las historias. Descúbrelo ahora