"Ashton?" akurát vošiel do obývačky a ja som preletela k nemu aby nedovidel na telku
"Áno láska?" obmotal svoje paže okolo mňa.
Chvíľu som neodpovedala. Vymotala som sa z jeho zovretia a prešla ku oknu. Odostrela som záves a pozrela na príjazdovú cestu kde stálo biele BMW.
"Kde máš Mustanga?" ani len netušil, čo chcem touto otázkou docieliť..
"V oprave, včera sa mi nejak dosrala nádrž. Prečo sa pýtaš?" prečo ma to neprekvapilo?
Čakala som snáď nejakú inú odpoveď? Hlavou som ukázala na televízor v obývačke, kde ešte stále bežali obrázky zničeného Mustanga a Lamborginy.
"El ja.." hneď na mňa pozrel s vypleštenými očami.
"Nie! Buď ticho. Nestojím o žiadne vysvetlenie!" začala som hystericky rozhadzovať rukami a Ashtona som nepustila k slovu. "Všetko do seba tak dokonalo zapadá..že som na to neprišla už skôr! Klamal si mi! Klamal si mi o tvojej práci! To preto si bol taký nervózny z mojej otázky. Včera si nemohol byť so mnou, lebo si v noci utekal na nejaké nelegálne preteky! A klamal si mi aj v tom, že sa ti tvoje auto pokazilo, keď je už dávno roztrieskané na šrotovisku!"
"El, prosím.." podišiel blyžšie a zahľadel sa mi do očí.
"Drž hubu! Nechcem mať za priateľa zločinca! Čo keď ti ide iba o to, aby si ma dostal do postele, a potom ma odbachneš niekde pod mostom?!"
"Elizabeth! Do riti, počúvaj ma!!" silno ma chitil za ramená a prinútil ma pozerať sa naňho. Ja prekvapená jeho výbuchom zlosti som tam len stála s otvorenými ústami. "Neklamal som ti! Včera som bol s mojím bratom v Long Beach, vybavovať niečo ohľadom otcovej firmy. A auto som požičal jednému típkovy, ktorý mi sľúbil, že naň dá pozor."
"Neverím ti" stále som mu hľadela do očí, ktoré nabrali tmavý, smaragdový odtieň. Zvláštne, nikdy som ich také tmavé nevidela.
"Musíš mi veriť. Ten chalan je môj starý známy a ja som mu požičal auto, lebo si vymyslel niečo o nejakej babe na ktorú che zapôsobiť. Bol som jeho dlžníkom..to je teraz jedno, tak som mu to auto požičal. Áno, priznávam, odohrala sa nejaká naháňačka s policajtami, a moje auto skončilo na sračky na diaľnici, ale ja som tam nebol."
"Prisaháš?" už trochu kľudná som uvolnila moje zaťaté svaly.
"Prisahám.." vtiahol ma do objatia a pevne držal.
On mi vymyslel prekvapenie a ja som mu tu predviedla hysterický výstup! Bolo to odo mňa hlúpe, ale všetko predsa do seba tak dokonalo zapadalo..
"Prepáč." dala som sa na špičky a nežne ho pobozkala.
"To je v poriadku.." bozky mi opätoval a na perách som cítila jeho úsmev.Π•Π•Π•Π•Π
"Kedy tam už konečne budeme?" pýtala som sa už asi po milíonty krát.
"Už len chvíľu.." usmial sa Ashton a ďalej sa venoval ceste pred sebou.
V aute sme trčali už dobrých päť hodín...a to sme išli skoro stále po diaľnici! Netuším kam ma to vezie, viem len, že mierime na sever. Je to neskutočne vzrušujúce, keďže milujem prekvapenia, no toto ma mučí.
"Čo keď som mala pravdu, a ty si nejaký nájomný vrah, a momentálne ma unášaš na prísnetajné miesto niekde mimo civilizácie, a tam ma zabiješ?" tipovala som nahlas, a v hlave si predstavovala všetky možné typi môjho mučenia.
"To som mal najskôr v pláne, no na to si príliš krásna. Asi si s tebou najskôr užijem, a až potom ťa zabijem." hovoril úplne vážne, no následne vybuchol do nekontolovateľného smiechu. Ja samozrejme s ním.
"Začínaš plniť všetky moje nočné mory.."
"Tebe sa o mne sníva? Och aké zlaté." chitil sa za miesto, kde mávajú obyčajný ľudia srdce.
"Mám s tebou nočné mory, to ti príde zlaté?" prišlo mi to vtipné a tak som sa začala mimovoľne chichitať.
"Aspoň niečo, no nie?" zastavil na červenej v centre nejakého mesta.
"Whiiiiiiii!!!!" zajásala som pri pohľade okolo seba. Veď to mesto poznám! "Prečo práve San Francisco?"
"Nepáči sa ti tu?" pozrel na mňa tými dokonalými očami.
"Jasné, že sa mi tu páči! Ďakujem zlatko!" vrhla som sa mu na pery, až kým nás nevyrušili zvuky trúbiacich áut.
"Asi máme zelenú" odtiahol sa so spokojným úškrnom a šliapol na plyn.
Ach, San Farncisco... Je to také krásne mesto. More, pláže, obchody, zábava... Ashton... Neskutočne sa teším, škoda len, že to je iba na dva dni. Dokázala by som tu stráviť celé mesiace, možno aj roky.
"Sme tu" vystúpil a ja som vystúpila hneď za ním.
Naskytol na mi pohľad na vysokú budovu s luxusnými oknami, nad ktorej vchodom sa lesklo šesť hviezdičiek. V živote som nevidela žiadnu krajšiu stavbu. Pôsobila tak luxusne, moderne, a zároveň z nej dýchala história.
"Toto je.." moje slová sa mi zasekli niekde v hrdle. Stála som na chodníku a pozorovala svet okolo mňa.
"No poď a zatvor ústa" chitil ma za ruku a viedol ku vchodu.
Pri veľkých sklených dverách stál chlapík v tmavomodrej uniforme a tipickom klobúčiku. Obaja sme kývli na pozdrav a vošli dnu.
Pravdepodobne som aj zabudla dýchať. Uprostred miestnosti sa ligotal obrovitánsky krištálový luster, na konci miestnosti bol veľký pult a nápis recepcia. Všade naokolo pobehovali sluhovia s vozíkmi a bohaté paničky v drahých róbach. Prezrela som si moje bledomodré džínsy a lososovú blúzku, a všetko mi prišlo nevýrazné. Oproti tým miliónovým šperkom som pôsobila ako šedá myška.
"Dobrý deň." zdvorilo pozdravil Ashton staršiu dámu na recepcií a zvodne sa usmial. Mám žiarliť?
"Oh, dobrý deň, výtam Vás v hoteli San Pietro. Prajem príjemný pobyt, pán a pani Bowenovi." vybafla na nás dobre nacvičenú frázu. Mne skoro zabehlo pri spojení 'pán a pani Bowenovi'.
"Ďakujeme" čo?! On sa len usmial, a nemal potrebu opraviť moje oslovenie?! Bez ďalších rečí vzal kartu položenú na pulte a vybral sa k výťahom.
"Takže pán a pani Bowenovi, hej?" spýtala som sa, keď sme sa už viezli vo výťahu. Na tlačítkach navolil sedrmnásť.
"A prečo nie?" chitil ma za ruku a preplietol si so mnou prsty.
"Uprednostňujem 'slečna Smithová'" koketne som pohodila vlasmi načom sa len zasmial, no neodpovedal.
Vystúpili sme na našom poschodí. Na celej chodbe bolo len šesť dverí. Jasné, apartmány... Vošli sme do naších dverí na konci chodby a ani som nestihla obdivovať ten megaluxusný interiér, keď ma prebral Ashtonov hlas.
"Čo ideme robiť zlatko?" objal ma zozadu a mierne zavrtil bokmi. Tým mi dal jasne najavo, čo mieni robiť..∆∆∆∆∆
Here it is :3
Prepáčte za takú celkom nudnú časť, ale musela som sa nejak prepracovať do deja :D
Ako sa Vám pozdáva Ashovo vysvetlenie? Veríte mu, alebo je to len jeho ďalší ťahák na Eliz? :))
Nechchcem prezrádzať dopredu, ale keďže Vás tak veľmi ľúbim, poviem Vám, že ďalšia časť sa Vám bude páčiť :33 aspoň dúfam :P
Tak prajem príjemné čítanie, užívajte si Veľkú Noc :333
Anyway, meno hotelu som si vymyslela :D akákoľvek zhoda je čisto náhodná :DYour writter :* -Em ❤
See ya later, darlings :*
YOU ARE READING
Boy from the fitness [SK] (dokončené)
RomanceAshton a Elizabeth. Tak na prvý pohlad odlišní dvaja ľudia, ktorých cesty sa zrazia v posilňovni. On je tipický bad-boy, ona poslušná sekretárka. Čo sa stane ak sa stretnú a bezhlavo zamilujú? Bude to ich happy end alebo len ďalšie trápenia a zlomen...