Noran kon het amper geloven. Na amper enkele maanden was haar zaak als weddingplanner een succes. 'Fairytales' was een top zaak geworden met wel 800 werknemers. Deze groei had ze te danken aan het komende huwelijk van de eeuw. Waar mensen nog jaren over zouden spreken, en waar iedereen naar uitkijkt. Noran heeft de eer het huwelijk samen met haar partner en beste vriendin Tessa te organiseren. Victoria de bruid in spe is het rijke dochter van de nationale bank in New York. Victoria Quilison was zelf ook eigenaar van wel 4 top hotels in Amerika. Het is dan ook normaal dat ze gaat trouwen met een nog rijkere man.. Zijn naam was Seif, familienaam? Onbekend! Wat wel Noran wist van haar cliënte dat Seif onbeschrijfelijk knap is. Arabische roots, en afkomstig van een rijke familie. Zijn vader zou een oliebaron zijn. Noran was nerveus, want straks hadden ze afgesproken in een chique restaurant 'The Lake'. Tijdens het etentje zouden ze het huwelijk bespreken.
Noran zelf was een jong super knappe modebewuste vrouw van nog maar 20 jaar. Maar ze had de brains het talent om haar zaak te laten groeien tot een succesvolle business. Want met deze huwelijk was ze binnen. Tessa keek naar haar vriendin die verzonken was in haar gedachten. Hellow welkom terug. Noran lachte haar witte tanden bloot. Ik was even weg met mijn gedachten, dat zag ik wel ja lachte tessa. Ik ben zenuwachtig, dat moet je niet zijn je gaat het zo goed doen. Wat is er Noran? Je kijkt zo sipjes? Wel ik was aan het denken Tessa, als deze huwelijk echt zo een succes is en we nog meer aanvragen binnen krijgen. Dan wil ik Farhan uitkopen! Tessa keek verbaasd op, meen je dat nu? Noran knikte. Ik heb er echt heel goed over nagedacht Tessa. Ik wil hem niet in mijn business . Wat scheelt er Noran? Ik ben hem kots beu Tessa, hij irriteert me de laatste tijd. Ik heb geen zin om constant te horen, dat het door hem is dat ik succes heb. Dat het zonder zijn financiële steun het mij nooit gelukt is. Zegt hij dat? Ja dikwijls, en ik kan dat echt niet meer aanhoren. Het is een feit Tessa zonder zijn financiële steun hadden we misschien niet zo snel kunnen groeien. We hebben ons uiteindelijk veel kunnen permitteren, maar we hebben de middelen om hem uit te kunnen betalen. Heb je er met hem over gesproken? Jullie zijn verloofd Noran, jullie staan op de punt om te trouwen? Noran keek haar bedroefd aan. Ooh Noran, wil je me ook vertellen dat je gewoon jullie huwelijk wilt afblazen? Ik weet momenteel niet wat ik wil Tessa. Ik wil voor te beginnen dat hij afstand neemt van de zaak. Tessa zuchtte, ze twijfelde of Farhan kennende daar genoegen mee zal nemen. Farhan had een eigen it bedrijf F&R corpo, en had wel 6 vestigingen in heel Amerika, 2 in Europa en nu zou hij zelfs in Afrika en Azië zijn connecties leggen. Het was een machtige man, met veel vrienden en kennis. Tessa was er bang voor hoe dit zou aflopen.
JE LEEST
Gevangen in een gouden kooi.
RomanceDit verhaal gaat over Noran & Seifo de koning van Aburaïs. Dit verhaal is gekopieerd. Veel leesplezier.