still 15+
Es attaisīju puiša bikses, un tās nedaudz pavilku uz leju, kā arī pēc tam apakšbikses. Damians cieši raudzījās uz mani. Es esmu tam gatava? Es esmu gatava viņa locekli ielikt sev mutē? Cik daudz mutēs tas diez ir bijis? Viņa loceklis sāka jau briest, tādēļ sapratu to, ka viņam patīk tas, ka sēžu uz ceļiem.
-Ja tu nevēlies, tu vari to neda...- Damians apklusa, kad es satvēru viņa locekli un to apkampu ar savām lūpām. -Fuck.-
Es turpināju kustināt savu galvu tā kā redzēju to porno. Šķita, ka Damianam tas patika, dzirdot viņa elsas. Tātad es darīju vismaz kaut ko pareizi. Sāku kustināt galvu nedaudz ātrāk, kā arī centos darīt kustības ar mēli.
-Paskaties uz mani.- Ieskatījos viņa acīs. Centos arī kustināt savu roku, kas man bija ap puiša locekli. -Sasodīts.-
Damians satvēra manu galvu aiz maniem matiem un sāka kustināt manu galvu vēl ātrāk un dziļāk. Manā mutē bija pārāk daudz siekalu, tādēļ nedaudz aizrijos, bet tas neapstādināja puisi. Viņš turpināja un šķita, ka viņam bija ļoti labi. Pēc brīža Damians izvilka savu locekli no manas mutes un pagrieza locekli uz grīdas puisi. Uz kuras pēc brīža bija viņa sperma. Damiana krūtis strauji cilājās. Es biju pacentusies. Man patika redzēt, ka viņam ir labi. Ļoti patika.
-Es aiziešu pakaļ salvetēm.- Viņš teica, vienlaikus taisot ciet savas bikses. Piekrītoši pakratīju galvu. Es piecēlos kājās un piegāju pie letes, atspiedos pret to. Pēc brītiņa Damians atnāca atpakaļ un saslaucīja grīdu, salvetes izmetot miskastē. -Varbūt tu vēlies kafiju?-
-Es neatteiktos.- Pasmaidīju. Apsēdos vienā no krēsliem. Damians man uztaisīja kafiju un nolika to man pretī. Puisis nostājās man pretī, pāri letei. Iemalkoju savu kafiju.
-Tevi aizvest uz to skolas balli?- Damians paraudzījās uz mani.
-Tas būtu ļoti jauki.- Pasmaidīju.
-Man vairs nešķiet, ka tu esi tik naiva kā man likās.- Nosarku un novērsu savu skatienu. Pievērsu skatienu krūzei. -Vismaz ar mani tu tāda neesi.- Tieši tā... ar tevi.
-Damian...-
-Man patīk rezultāts no tām trīs dienām, kurās tu nekontaktējies ar mani.- Noteikti, ka puisis smīnēja. -Tu esi kļuvusi seksuālāka un vairāk uzbudināta.- Es noteikti, ka biju nosarkusi vēl vairāk. Viņš pienāca pie manis un apgrieza krēslu pret sevi. Puisis uzlika vienu roku uz manas kājas.
-Un skaidrs, kāpēc tev nepatīk Emets.- Paskatījos uz viņu. Kāpēc te ir jāiemaisa viņš? Es jūtos slikti, ka krāpju viņu. Damians pasmīnēja un satvēra mani aiz kakla. Nedaudz pacēlu galvu, lai puisis varētu to normāli aptvert. Nopūtos. -Jo tev patīk, ka ar tevi puisis ir nedaudz agresīvs, vai tad ne? Tas tevi uzbudina.- Es nespēju izteikt ne vārda. Man patika, ja Damians pret mani tāds ir. Vienmēr tikai viņš. -Tev patīk, ja pret tevi uzvedas kā pret slut.-
Damians atlaida manu kaklu un nedaudz atkāpās.
-Un mēs abi zinām, ka Emets tev to nesniegs. Es gan.- Viņš pasmīnēja un paņēma savu kafiju.
---
Es biju sataisījusies ballei. Man bija uzvilkta balta kleita. Augša pieglaudās pie mana ķermena, izcēla manas krūtis, bet apakša bija kupla. Tā sniedzās nedaudz pāri ceļiem. Matus es biju ielokojusi un saspraudusi tos ar smukām sprādzēm. Kājās uzvilku baltas, ar mazu papēdīti kurpes. Paraudzījos spogulī. Pasmaidīju. Es likos sev pietiekami skaista. Tas jau bija ļoti labi.
-Tu esi gatava?- Damians pieklauvēja pie durvīm.
-Gandrīz, bet tu vari nākt iekšā!- To arī Damians darīja. Paņēmu lūpu krāsu un uzklāju to uz savām lūpām. Paskatījos uz puisi. Viņš mani pētija.