{sei deuhin aw...naktuk kan class dâwn sia..kan lut pangai tawh dawn a...peih lo hle a ni....}
Heartbeats
Chapter-20
_____________________
Reuben// I duh..
Vernon// Ên teh...Reuben ti nge i sawi miah loh?...Ti nge?.hei ai a hma hian kan thawnthu a in ṭan ni mai tûr
Reuben// mahse,tun ah chuan ka dang lam tawh,a hma a mi ang kha ka ni tawh lo
Vernon// dâwt
Reuben// Hmeichhia sex i hman pui a,in sâwih theih nân in hmang leh ṭhîn
Duh+ a in khawih theih chu play tlak ah bâk in ngai lo..I ruih vâng a easy ta viau ah min ngai suh....Vernon chuan Khum ah chuan a nam mu leh chawt a...Vernon// tun ah hian ka rui em?..min en rawh....Mipa leh hmeichhe bul a i awm te khan eng tiak tak a hreh awm in nge ka awm i hria em?
Thup ka in tum a...Mahse,Jau ngei pawn min hre thiam a sîn chu ti chûng chuan sex toy ah ka ngai ang che maw?Reuben//min kalsan rawh....rem chang lak tum hlek suh...ten aw.....vernon chuan a kiss leh ta ngawng+ mai...a kawr chhung ah a zen lut bawk a...Reubena a lo rui tawh deuh bawk nen a hneh lo nasa a ni....
Vernon// A nih chuan ka sex toy i nih angai a nih chu....I virginity nei tu ka ni a nga a ni mai a lawm..min hre reng tawh ang..jail kan tâng mai a niang chu
Reuben// Ti suh......ti suh....Khaw ngaih in....a mittui a tla zung+ tawh...Vernon lah a tawp duh der si lo....Thil pakhat chiah sawi se a ti a ni..
Vernon// ti nge kha nu kher kha i biak?.....Reubena nghawng fawp pah si chuan a la zawt leh a.
Reubena// run luih che ka duh vâng che
Vernon chu a tawp nghal chat a....
Skip
Mark pov
Ni a ral a nga.....Min theihnghilh ni a la nei ve dâwn a lawm....
Zan a rei tawh mahse,ka mittui erawhin zan rei a hre ve si lo.
Muang châng in ka in pack mawlh+ a....Ka u khawvel a..ka bul a awm tlat ṭhin..ka U Amenda pâwn min in siam pui ve a....
A ni hi ka tân a ṭha ber a ni....Ni a liam a...Thla lai a vei ve leh ta...
Thla 2 kan awm tawh...Oo..ka lo sawi theihnghilh a..tun ah hian O Amenda nen China ah kan chêng mêk a ni...Disigning lam ka zir a... University ka zâwm bawk..Pawisa chuan eng kim a lo ti thei vêk a lawm..
Hma lam pan ka tum a..Mahse...Ka hlau a ni.Gay ka nih tih mi in an hrait ka hlau em+ a..ṭhian ka nei lo..nilo ka tlan chhiat san zêl zâwk hlawm a ni....
YOU ARE READING
Heartbeats //BL//(mizo)
Romancehei hi mizo Bl a nia..in lo chhiar ve ngei dawn nia...aw......