Už je to rok. Rok od toho co se stalo ohledně mě a Dominika. Říkám si že jsem se přes to všechno už přenesla, ale v hloubi duše vím že ne. Že pořád kousek mě miluje Dominika. Toho potetovanýho bruneta, kterej mi před rokem zamotal hlavu.S nikým od Dominika se nevídám, ani s Kubou což mě docela mrzí. Ze začátku mi Kuba každej den psal jak špatně na tom Dominik je. Že se ožere do bezvědomí, ráno flaškou bechera zapije neurol a jde si zašukat s nějakou kurvou. Občas si dá nějakej prášek a dokonce i lajnu. Prý se ale snaží přestat, nebo aspoň to tak říkal Kuba.
Od tý doby se toho ale hodně změnilo. Bydlím v krásném mezonetovém bytu po babičce. Skamarádila jsem se s Gabčou. Společně děláme v klubu tady v Praze. Občas je to náročný, ale dá se to zvládnout.
Pohled Dominika:
,,3, 2, 1, je to venku brácho!" nadšeně zařval Jakub. ,,Občas jsme si mysleli že se toho nedožiješ vid Radku" zasmál se. Mně to ale moc vtipný nepřišlo. Dneska to byl totiž přesně rok co jsem jí ztratil, svojí blbostí. ,,Já jsem takovej čůrák Jakube" zařval jsem a práskl prázdnou sklenicí ve který jsem předtim měl vodku. ,,Jdu za nim" slyšel jsem jak říká Kuba.
,,Notak Niku, vždyť už je to rok" řekl a vzal mě kolem ramen. ,,Dopiči Jakube myslíš si že to nevim?! Myslíš si že nevim že už je to zkurvenej rok" zařval jsem, odstrčil Jakuba a šel domů. Poslední dobou jsem neměl chuť ani šukat. Nechtěl jsem nějakou děvku. Chtěl jsem jí. Chtěl jsem se mazlit. Chtěl jsem jí mít u sebe a už ji nikdy nepustit. Držet ji v náručí a mít ten pocit jistoty že už mi nikdy neuteče. Mohlo to tak být, mohl bych jí mít u sebe kdybych nebyl kokot. ,,Kurva kurva" zařval jsem.
,,Dominiku spíš?" řekla opatrně. ,,Tak teď už asi ne." řekl jsem nasraně. ,,Já bych si s tebou chtěla promluvit" řekla a sedla si ke mně na postel. ,,Co chceš?" vyjel jsem na ní. ,,Já potkala Terku" zašeptala skoro neslyšně. ,,Cože?" ihned jsem procitl. ,,Ona je v Pardubicích, ona je tady?" měl jsem takovou radost. ,,Ne, není tady." řekla hned.
,,Víš jak jsem byla s Kájou v Praze, tak my pak šli do baru a byla tam. Zjistila jsem že jsou s Kájou kamarádky" celou dobu si hrála nervózně s prsty." ,,Já se omlouvám že jsem s tím vůbec začala, akorát tě tím zatěžuju. Já vůbec prostě omlouvám se že jsem s tím začala, já jen chtěla abys to věděl." mlela patý přes devátý.
,,Jo díky moc" sykl jsem. ,,Dominiku máš tu žrádlo" zařval Jakub z kuchyně.
Pohled Terezy:
,,Promiň že nestíhám ujela mi tramvaj." řekla jsem zadýchaně. ,,V pohodě Teruš, já jdu na plac, tak se převleč a přijď.
,,Tyjo dneska to byl mazec" zasmála se Gabča. ,,To teda" přidala jsem se. ,,Hele slyšela si tu písničku co dneska vydal Nik?" zeptala se opatrně. ,,Hele Gábi takhle ti to řeknu, Dominik je minulost, já se o něj nezajímám. Já už se přes to přenesla, tak nemám důvod ho stalkovat" lžu. Lžu jak když tiskne.
,,No asi úplně ne, protože pak by jsi nevyletěla jak čertík z krabičky jakmile zmínim jeho jméno" zamračila se. Nežrala mi to. Věděla že mi chybí. Že kdyby se objevil tak i přesto všechno co mi udělal mu skočím kolem krku a jsem schopná mu všechno prominout.
Jen jsem nad tím mávla rukou a šla domů směr postel. Byl to opravdu náročný den a já nemám už energii na to řešit nějakýho Dominika.
Tak jsem zpátky s novou částí po dvou měsících :D Těšili jste se na pokračování Dominika a Terezy? Myslíte že se nakonec vrátí k sobě, nebo každý začne od znova s někým jiným?
ČTEŠ
Láska je nebezpečná věc
Roman d'amourNajednou jsme zase ti dva cizinci jako na začátku, dnes akorát s tím rozdílem že máme společné vzpomínky.