❄️"Jeon jungkook...will be my boyfiriend"❄️

191 23 17
                                    

Taehyung POv

මගේ නම Taehyung, Kim Taehyung...මට වයස අවුරුදු 22 යි මම Daegu වල ජීවත් උනේ ... නමුත් දැන් මම මගේ සිහිනය සඳහා සෝල් වල සිටිමි, මම නැටීමට සහ ගායනයට ප්‍රිය කරමි, එබැවින් මම සංගීතය ඉගෙන ගැනීමට Bighit හි සිටිමි.
මගේ ජීවිතය නීරසයි.. නමුත් මේ ජීවිතයේ මට මගේ කූ, මගේ හොඳම මිතුරා ජියෝන් ජුන්ග්කූක් ඇත.. මම ඔහුව දන්නේ මට වයස අවුරුදු 18 සිට සහ ඔහුට වයස අවුරුදු 15 සිටය, ඔහු මගේ මව සමඟ ඩේගු හි ජීවත් වේ..
ඔහුගේ පවුලේ අය ඔහුට පයින් ගැසූහ. ඔහු ඔවුන්ට බරක් යැයි සිතූ නිසා නිවසින් පිටව ගියේය.
එයාට මමයි මගේ අම්මයි ඉන්නවා..මගේ තාත්තා ගැන, ගිය අවුරුද්දේ එයා රිය අනතුරකින් මැරුණා..
Jungkook මම ඔහුට ආදරෙයි, ඔහු නිසා මම මෙහි සෝල් වල සිටිමි ... ඔහුට අවශ්‍ය මා ප්‍රසිද්ධ ගායකයෙකු වීමටයි, මම ඔහුව අවුරුදු තුනකට ආසන්න කාලයක් දුටුවේ නැත ...
ඒත් අද මම ආයෙත් ඩේගුට යනවා මගේ අම්මවයි මගේ කූවයි මුණගැහෙන්න..මගේ ජංගම දුරකථනය නාද වන්නට පටන් ගන්නා විට මම ඔහු ගැන කල්පනා කරමින් සිටියෙමි.

"හලෝ   අම්මේ...ඔයාට කොහොමද?"

මම ඇගෙන් ඇහුවා

"මම හොඳින් ..ඔයාට කොහොමද..ඔයා කොහෙද ඉන්නේ ඇයි ඔය තරම් සද්දයක් ඇහෙන්නේ "

එයාලා දන්නේ නෑ මම එයාලව බලන්න යනවා කියලා.මට එයාලව පුදුම කරන්න ඕනේ.

"මුකුත් නෑ අම්මේ, කට්ටියක් කෑ ගහනවා ... හරි අම්මා
මට ඔයාට පස්සේ කතා කරනම් , ආදරෙයි"

ඇය මට ප්‍රතිචාර දැක්වීමට පෙර මම ඇමතුම විසන්ධි කළෙමි.

Time skipd........⌛⌛⌛⌛

මම ගෙදර එනකොට හවස 4.30යි... මම ලොකු හුස්මක් අරන් බෙල් එක ගැහුවා
ඩිං ඩොං (දොරේ බෙල් එක )

විනාඩි කීපයකට  පසු දොර විවර විය..

"ඔම්මා"

ඔම්මා පුදුමයෙන් මන් දිහා  බලන්  මාව  වැළඳගෙන  ඇඬුවා .
අපි  ගේ ඇතුලට ගියා ..

"ටේ කොහොමද  ආවේ. එතකොට ඔයාගේ ඉගෙනීම් කටයුතු  .."

"ඔම්මා  කලබල වෙන්න එපා අපිට නිවාඩු ලැබුනා ....college  එක  ගැන කරදර වෙන්න එපා"

❄️🌟💘my love 💘🌟❄️Where stories live. Discover now