kulağındaki müzikle beraber yürürken gözleri ayakkabılarındaydı. dalgın ve yorgundu. şu sıralar hep böyleydi. ama bunu düşünürse pek iyi şeyler olacağını sanmıyordu. zaten hayatı bok bir haldeyken sonlandırmak aklına gelseydi pek durmazdı. hızlıca sildi bu düşünceleri aklından. hemen hemen her gün olurdu bu düşünce. ama aklından savdıysa sorun yoktu ona göre. oysa durdurmasaydı daha da kötü olabilirdi bunu o da biliyordu.kafası çalan şarkının ritmine göre hareket ederken kimseyi umursamamayı denedi bu sefer. gözlerini yavaşça kapatıp kendi etrafında döndü birkaç kez. gelen saf enstrüman sesiyle hafifçe gülümsedi ve şarkının sözleri fısıltıyla ağzından dökülüverdi.
" olmadı, yapamadım. her gördüğüm kadında seni aradım... "
tam o sırada gözünü açıp etrafına bir bakış atarken gördüğü bir bedene ilişti gözleri.
sarı kısa saçları renginin gerçek olmadığını bariz bir şekilde belli ederken, içine giydiği siyah gömleği bedenine tam oturmuş, asil bir görüntü sunuyordu. pantolonu ve ceketiyle beraber sunduğu karanlık hava son derece belli oluyordu. sarı saçları simsiyah görüntüsün ters düşüyorken yüzündeki alaycı gülüşü ise ona tam yakışıyordu. adam cüsseliydi. gören çocuklar ondan ya korkardı ya da merak edip gözlerini dikerdi büyük ihtimal. ki efe de sanki o çocuklardan biriymiş gibi hafif gerileyip bakışlarını adama yöneltmiş, yaptığı hareketleri izlerken korkunç düşünceleri ilk defa bu kadar hızlı durmuştu.o sırada şarkının sesi yavaş yavaş azalmış ve sonlanmış, çoktan başka şarkıya geçmişti bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you again? ✓
Short Storyefkar, efe bu çakma sarı saçlı mafya tipli adamla neden bu kadar sık karşılaşıyordu?