..."Ve işte burasıda sizin kalacağınız yerler"diyerek aşağıdaki kulübeleri gösteren kadına baktım.Uzun boyluydu ve turuncu kızıl karışımı saçlarıyla çok güzeldi.Üzerindeki formadan onun bu okulda öğretmen olduğu hemen anlaşılıyordu.O bize okulu anlatırken yanında ve grubunuzun arkasından ışık muhafızı adayları geliyordu.Işık muhafızı adayları gruplardan oluşuyordu.Yaklaşık beş grup vardı ve kurallara göre bu gruplardan sadece biri ışık muhafızlığına atanacaktı.Ve bu gruplardan biri de Luke Eques'in liderliğini yaptığı "İgnis"grubuydu.Bu senenin en gözde ve ışık muhafızı olacaklarına kesinliyetle bakılan grup.Ve asil üyeleri:Lider Luke Eques;yakın dövüş ve yok etme büyüleri uzmanı.Edward Lomi; beyin okuma uzmanı ve keskin nişancı. Angela quist;Bıçak ve kılıç kullanma konusunda uzmanlaşmış.Asıl görevi ise kılık değiştirme.Ona"ajan"lakabı da bu yüzden takılmış zaten.Leo Lune;yön bulma uzmanı.Kayıp herhangi bir maddenin,insanın ve ya istenilen herhangi bir koordinatı anında bulabilir ve en uzak mesafe ışınlanmayı sağlayabilen kişi.Lucas Wight;grubun en iri,en asosyal,sonuncu ve ilginç gücüne sahip üyesi.Gücü dokunduğu her maddeyi antisomutlaştırmak .Ve buna kendisi de dahil.Ama en ilginç gücü onun insanların ruhu görüp isterse yönetebileceği söyleniyor.Ama şu ana kadar hiç kullanmadı...Ben düşüncelerüiimde gezinirken Angela Quist yanıma geldi.Daha doğrusu yanında bitti.Birden bire onu dibimde görünce çığlık atmaya başladım ama o _saolsun_azımı kapatarak çığlımı yarıda kesti.Elini azımdan çektiğinde nefes nefese konuşmaya başladım çünkü nereeyse beni boğuyordu.
_Bayan Angela!Beni boğuyordunuz.Ayrıca neden birden yanıma geldiniz?
Ben her ne kadar ciddi de olsam o kahkaha attı.Söylediklerim bu kadar mı komik yani?
_Kusura bakma(gözünden gelen yaşı sildi)birden bayan siz falan diyince komik geldi.Bu arada(elini uzattı)ben Angela,ama sen zaten biliyorsun değil mi?
(Elimi uzattım ve elini sıktım)_Verity,Verity Lera.Tanışmak onurdur Bayan Angela.
(Kolunu omuzuma attı)Hadi ama Verity!Sadece Angela.Evet ben de mutlu oldum.Aslında(yüzünde beni korkutan ,çatlak bir sırıtış oluştu)Ed'in söylediğinden de güzelmişsin.Bana,büyüsünün üzerinde işe yaramadığını söyledi.Bu da benim çok ilgimi çekti.Söyle bakalım nasıl yapıyorsun?
Ona boş gözlerle baktım.Ne diyebilirdim ki.Ben de bilmiyordum.O yüzden söyleyebileceğim tek şeyi söyledim.
_Bilmiyorum.._Nasıl yani?Ne demek bilmiyorum?
Angela'nın sesi grubun en başına kadar ulaşımıştı ve tepkisi olarak şu anda bütün grup onlara bakıyordu.
_Angela?Her şey yolunda mı?
Edward sesine endişe vermeye çalışıyordu şayet eğer bağırmasının sebebini anlatırsa bütün okulda alay konusu olabilirdi.Angela kırdığı potu anlamıştı ve düzeltmek zorundaydı.Gözler Verity'nin kolundaki bembeyaz bilekliğe takıldı.Bulmuştu...
_Şey Verity'nin bileğindeki kadar beyaz bir bileklik hiç görmemiştim.Bunu nasıl kazandığını sormuştun ama bilmediğini söyledi.Ben de tabi ki şaşırdım.Sanırım aşırı bir tepkiydi he?
Yüzünde garip bir gülümseme açtı ama bu onun Edward'a"oldu mu"diye sormasıydı.Okula girdiklerinden beri hep beraberdiler ve artık aralarında yanlızca onların anlayabileceği bir dil vardı.
_Yine her zaman ki sen An.
Bu da Edward'ın onaylamasıydı.İnandırıcı bir yalan bulmuştu ve daha iyisi Verity'nin de onaylayan hareketler yapmasıydı."Zeki kız"diye düşündü Edward.Onları hemen anlamıştı.Aslında çok cana yakın çok sevecen bir kızdı insanlara kendini hemen sevdirebilirdi ama nedense,Luke onu hiç sevmemişti.Verity'nin de onu pek sevdiği söylenemezdi"Ama kurtulanıyacaklar"düşündüğüne kendi bile güldü Edward.Luke'y o kıza aşıken görmek için sabırsızlanıyordu.Herkes önüne döndüğünde Angela bana sıcak bir gülümseme gönderdi ve"teşekürler"diye fısıldadı
_Önemli değil.
Aynı ses tonuyla ve en sevimli ve içten halimle söyledim.
_Senin öğretmenin olabilmeyi çok isterim Verity.umarım kurada bana çıkarsın.
Öğretmenlik mi?Tamamen unutmuştum.Her yıl ışık muhafızı adaylarına belli bölgelerden öğrenciler bir dönem boyunca eğitmesi ve dönem sonunda gireceği yarışma için hazırlaması amacıyla verilirdi.Genelde bir bölgeyi farklı grupların grupların üyeleri farklı güçler için eğitirdi.Ve hangi öğrencinin ne eğtimi alacağı yetenekleri doğrultusunda yapılan sınavla seçilir ve hangi adayların(ve çok nadir de olsa tek bir ışık muhafızı adayının bir öğrenciyi eğittiğş olurdu)onu eğiteceği,o konuda uzman adaylar arasındaki kura ile belirlenirdi.Ve sanırım ben sınava girmek üzereydim.Angela elini uzattı ve benim elimi tuttu.Diğer elini omuzuma koydu ve gözlerini gözlerime dikti.Çok güzel ve derin ela gözleri vardı.Ve benimkileri kendi gözlerine hapsetmişti.
_Senden...Sen çok farklı bir enerji hissediyorum Verity.Diğer herkesten daha farklı.Seni özel yapan bir şeyler var.Ve tam da(elini kalbini üzerine koydu)burada.Kalbini gücü ve güzelliğini hissedebiliyorum.Bakışlarından ta içini görebiliyorum.Ama kalbinin bir kısmı kitli.Ve sen hala onun anahtarını arıyorsun.Her ne yaşadıysan içine kilitlemişsin ama o kilidi yanlızca sen kırabilirsin ve bunu yaptığında çok güçlü olacaksın.Ama başka bir kalbin anahtarı da yanlızca sende olabilir.(kulağıma yaklaştı ve fısıldadı)Ne yaparsa yapsın onu bırakma.
Ona anlamayan gözlerle baktım yine.Ne demişti.Bir konuşmadan bir kehanete benziyordu.Konuşmaya çalıştım ama o benden önce başladı.
_Herkesin sadece kendine özel bir gücü vardı.Bazen benzeri olan ama asla eşi olmayan güçler.Ve bazılarımızın gücünün benzeri de yoktur.Kadere inanır mısın?İnanmalısın.Çünkü herkesin kendi çizeceği bir kaderi vardır.Ve benim özel gücüm senin kaderini başlatmakla görevli.Sana ilk kehanetini vermekle.(benden iki adım uzaklaştı)inanmıyor musun?İnanmalısın.
Arkasından bakıp kalmıştım.Sanki olan her şey bağlantılıydı .Ve benim dışımda herkes biliyordu.Yine...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Verity
Fantasi"Bir zamanlar,dünya denilen bir gezegen varmış.İçinde yaşayan en akıllı canlılar kendilerine"insan"diye seslenirlermiş.Bu insanlar yaratılışlarından beri bir arayış içindeymiş.Hiç yetinmeyip hep daha iyisi hep daha güzeli"burada biri öğretmeni böldü...