Capitolul 1

83 8 1
                                    

Eram in mijlocul camerei. M.am desprins din sarut si l.am impins pe Luke. Nu stiam ce sa spun.
-De ce m.ai sarutat??
-Pentru ca asta a fost primul lucru care mi.a trecut prin minte.
-Nu pot sa cred.
-De ce??
-Te rog sa pleci. O lacrima mi s.a prelins pe fata.
-Okay. Plec. Dar baietii vor sa vorbeasca cu tine. Maine. Ora 10. In camera noastra. Ne vedem.
-Okay.
Luke a plecat inchizand usa in spatele lui. Am incuiat.o si m.am asezat pe pat, adormind plangand. Dimineata mi.am sters urmele de rimel de pe fata, m.am imbracat. Mi.am prins parul sus si am plecat spre camera baietilor. Era ora 10:30.
-Savannah. Intra te rog. Mi.a spus Calum, deschizandu.mi usa larg.
-Merci. Neata baieti. Le.am spus eu intrand in camera.
-Heey. Mi.au spus toti in cor.
-Ce faci?? M.a intrebat Luke.
-Bine... tu?? I.am raspuns eu fara niciun chef de al vedea.
-Foarte bine. Mi.a raspuns el zambind.
-I.a un loc. Mi.a spus Calum aratand spre canapea.
-Okay.
M.am asezat pe canapea. Langa mine s.a asezat Luke. Nu am spus nimic, pentru ca nu vroiam sa dau ceva de banuit.
-Deci. Spune.ne ceva despre tine.
-Pai. Eu sunt din Franta. Am locuit singura un an, deoarece parintii mei au murit intr.un accident de masina. Am fost destul de norocoasa sa mostenesc averea parintilor mei, deci iata.ma aici. Implinindu.mi visul. Am mai locuit 2 saptamani in Paris inainte sa vin aici.
Baietii au ramas cu gurile cascate cand au auzit ca parintii mei au murit.
-Imi pare rau pentru parintii tai. A spus Luke imbratisandu.ma.
-Tu unde erai in acel moment??
-Pai, ei erau cu doua masini mai in fata. Un camion incarcat cu petrol mergea cu prea multa viteza, a incercat sa coteasca dar nu a reusit. Eu ma oprisem sa fac o poza apusului. Cand deodata am auzit o explozie. M.am urcat in masina si am sunat politia si ambulanta. In urmatoarele 15 minute masini de politie, masini de pompieri si ambulante au venit. Stiam ca nu mai aveau nicio sansa.
-Si??
-Pai, i.au gasit carbonizati. Deci, le.am ingropat cenusa pe malul Loirei. Noi am locuit intr.o casa pe malul Loirei.
-Chiar imi pare rau.
-Nu e nimic. M.am obisnui tu idea.
-Bun.
-Acum randul vostru??
-Pai, eu sunt intr.o relatie cu Luke. A spus Michael aratand spre Luke care statea langa mine.
Mi.am intors privirea catre el. Fetele noastre erau atat de apropiate incat ne.am atins nasurile. M.am incruntat si am spus:
-Calum. Tu??
-Pai, eu si Luke am fost intr.o relatie.
-La fel si eu. A spus Ashton ridicand mana.
-Deci, toti sunteti gay?? Am spus foarte mirata, dar fara a arata asta pe fata mea alba.
-Da. Au spus toti in cor.
-Deci. Daca o fata v.ar spune: Heey, vreiti sa iesim in oras?? Ce i.ati raspunde??
-Am un prieten. A spus Michael.
Raspunsul lui m.a lasat cu gura cascata.
-Okay!! Cine a sarutat o fata dintre voi??
-Eu. A spus Luke ridicand mana.
-Restul?? Nu??
-Nu... au spus ei cu vocile intretaiate.
-Okay. Vreti sa vedeti cum saruta o fata??
-Poftim??
-Da. Cine vrea sa vada cum se simte sarutul frantuzesc??
Toti au ramas foarte mirati, pana cand:
-Eu. A spus Calum ridicandu.se de pe canapea.
-Okay.
M.am ridicat si i.am spus:
-Trebuie sa fii foarte relaxat.
-Okay.
Mi.am pus mainile in jurul gatului lui si l.am sarutat. Mi.a raspuns l.a sarut destul de tandru si placut. Dar nu saruta ca si Luke. M.am desprins din sarut muscandu.i tandru buza de jos.
-Woow. Saruti destul de bine pentru...
-Pentru un gay??
-Mdaa...
-Nu face nimic.
-Cine urmeaza?? Am intrebat inrosindu.ma in obraji.
-Hai s.o facem si pe asta. A spus Ashton ridicandu.se de canapea.
Prinzandu.ma de mijloc m.a sarutat. Saruta destul de bine, dar nu ca si el!! A fost un sarut cam lung. A durat in jur de 2 minute. Mi.am deschis ochii si l.am vazut pe Luke stand pe canapea si privindu.ne incruntat. M.am desprins din sarut si i.am spus:
-Dulce!! Saruti foarte dulce.
-Merci. A spus el inrosindu.se si asezandu.se inapoi pe canapea.
-Nu o sa mai intreb. Mai vrea cineva??
-Nu. A spus Michael. Nu.i asa Luke??
-Nu. Nu e asa. Eu vreau.
M.a prins de mijloc si m.a sarutat mai dulce si mai perfect decat seara trecuta. L.am vazut pe Michael cum s.a incruntat si ne privea cu dispret. Am vrut sa.l imping si sa ma desprind din sarut. Dar m.a muscat usor de buza de jos. Nu stiam ce sa fac. Ne.am saurat cam 3 minute, pana cand m.am desprins din sarut si am spus:
-Unde e baia??
-Acolo. A spus Calum, aratand spre o usa albastra.
-Merci.
Am intrat in baie. Nu stiam ce a fost in capul meu. De ce am facut asta?? Am stat doua minute in baie. Cand m.am intors in camera era doar Luke.
-Unde sunt ceilalti?? Am intrebat eu surprinsa.
-S.au dus la masa. Mi.a raspuns Luke, apropiindu.se de mine.
-Cred ca o sa plec si eu.
-Nu. Nu o sa pleci.
M.a prins de mana si m.a tras spre el sarutandu.ma. Sarutul lui mi.a imbatat mintea si am sarit in bratele lui. M.a dus in brate pana in camera lui. I.am dat tricoul jos, iar el pe al meu. Intr.o fractiune de secunda hainele noaste au ajuns pe podea.
-Hmmm... am spus eu. Unde este geanta mea??
-De ce??
-Am nevoie de ceva din ea.
-Stai linistita. M.am asigurat eu de tot.
Nu credeam ca o sa ajungem pana acolo. Dar se pare ca asa a fost sa fie. In acel moment eram foarte fericita ca am parasit Franta. Se pare ca nu imi voi incepe doar cariera muzicala, voi incepe o noua viata aici!!
Oare ce va face Luke mai departe?? Va fi totul bine pentru ei doi??

Another life//Luke HemmingsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum