סקווטים של טניס
_______________נ.מ דניאל:
"רבתם או משהו?" שיין שאל אחרי שדילן הלך.
הנדתי בראשי, עדיין מבולבל. למה דילן דיבר אליי בצורה כועסת? אני זה שכועס עליו, למה לעזעזל הוא דיבר עם אחי? וגם אמרתי לו שנבחרת הפוטבול זה רעיון גרוע והוא בכל זאת מתכוון להצטרף אליהם. אני פשוט שונא אותם."היי דניאל." קיילי אמרה עם מבט מושפל, כאילו מתביישת ממני.
שוחחנו קצת עד ששיין סימן לי לעשות צעד כלשהו. מה הוא מתערב בכלל?
לקחתי את קיילי לצד, רציתי פרטיות על מנת שאוכל לנשק אותה בדיוק כפי שדילן לימד אותי. זאת אומרת לא בדיוק, אני לא רוצה שהיא תבהל ממני כמו שהוא הבהיל אותי."תנשק אותי דניאל." קיילי אמרה לפתע כאילו כבר לא יכלה לחכות. באמת גרמתי לה לחכות יותר מדי זמן עם זה. התקרבתי אליה והצמדתי את שפתינו יחדיו, היא הייתה נמוכה ואני רגיל לדילן שגבוה ממני טיפה, רק טיפה, אבל מספיק לחשוב עליו.
קיילי.
אני מנשק את קיילי.היא ניתקה את הנשיקה העדינה למדי שערכה כשלושים שניות או פחות, גורמת לי לתהות אם הייתי כל כך גרוע ששווה לעצור ואם דילן הוא לחלוטין מורה גרוע ללשון.
וגם לצרפתית."אתה מנשק טוב.." היא לחשה בנשיכת שפתיים. וואו, אז אני כן צריך להודות לדילן?
אמנם הנשיקה שלי ושל קיילי הייתה קצרה ודי מהירה, אבל אני חושב שהייתי באמת בסדר.
אולי אצטרך עוד כמה שיעורים מדילן אחרי שאוודא שהוא לא כועס עליי או משהו.אחרי כמעט שעתיים-רציתי להיות בטוח-החלטתי לחזור לחדר, מקווה שקלרה כבר איננה. פתחתי את הדלת ולא היה אף אחד אבל שמעתי רעשים מהמקלחת, מקווה שהם לא עושים את זה שם..
"חזרת?" דילן הביט בי באדישות כשיצא רק עם מגבת כרוכה על מותניו. "כן." עניתי והוא התקדם לעבר הארון שלו לקחת בגדים.
הבטתי בחזה השרירי שלו ושמתי לב למשהו מוזר. יש לו צלקת די גדולה שם, איך לא שמתי לב אליה קודם? טוב, גם בריבועים שלו לא ממש התעמקתי כי הלו, קנאה הורגת."נישקתי את קיילי." אמרתי בבת אחת, מוציא את זה לעולם. הרגשתי די גאה בעצמי שסוף סוף התנשקתי, כלומר, עם בת, אבל אם לומר את האמת זה לא היה מיוחד כמו שחשבתי שיהיה. דילן הסתובב אליי עם מבט מוזר על פניו, הוא אמור להיות גאה בתלמיד שלו והוא ממש לא נראה גאה. הוא לפתע חייך, "הגיע הזמן."
הוא הסתובב חזרה לארון, בוחר בקפידה כל פריט, כך זה נראה לפחות, והחלטתי להמשיך לדבר, "היי דילן, תגיד, אממ.. אתה.." התפדחתי מלבקש את מה שרציתי, אני אפילו לא בטוח אם הוא לא כועס עליי כי נראה שכן ואני לא מבין מה כבר עשיתי לו.
"אני הולך להתלבש, קאסידי. תגמגם למישהו אחר." פערתי את עיניי בהלם ממה שאמר.
הוא חושב שאני איזה אפס חסר ביטחון?
לא, אני ממש לא, אדון אידיוט, ואני לא הולך לתת לו את התענוג להתייחס אליי כמו אל אחד.
YOU ARE READING
One Kiss (boyxboy)
RomansaCompleted דניאל בן ה17 לומד ומתגורר בפנימיית וודסייד שבקליפורניה יחד עם חבריו. הכל מעולה בסך הכל, עד שמגיע בחור חדש ויפה תואר לפנימיה, שמשובץ לגור בחדר של דניאל, ודניאל ממש לא מרוצה מזה. דילן בחור פלרטטן ומסתורי שתוך רגע הופך לאהוב על ידי כל התלמידי...