Echte vriendschap.

59 1 2
                                    

Emma en Sheren zijn al heel hun leven goed bevriend en doen alles samen, sinds kort heeft Sheren een vriendje en brengt ze al haar vrije tijd met Thijs door (haar vriendje) Emma weet niet wat ze er aan kan doen en of ze nog wel zo goed bevriend zijn als eerst..

' Hey Sher' ' Hoooi, wat hebben we voor les zometeen?' ' Biologie, heb er dus echt geen zin in !' Zullen wij naast elkaar of heb je al plannen met Thijs? Hoezo? Waar slaat dat op? Hij zit gewoon thuis! Ben je chaggerijnig ofso Sheren? NEE! je maakt me gewoon zo boos met je gezeik over Thijs. Zoek een eigen boy! *later die dag* Maar Sher.. ik bedoelde het niet zo, het kwam verkeerd over.. sorry oke? GA WEG! ik wil je never nooit meer zien Emma, je hebt het verpest! Emma kreeg tranen in haar ogen en rende naar de toiletten, was hun vriendschap nou echt voorbij, over, weg? Ze gooide wat koud water op haar gezicht en liep terug naar haar kluisje, daar stond Sheren, met Lisa. ' Ik dacht dat jullie elkaar niet mochten?' ' Nee dingen veranderen Emma, deal with it!' Echt Emma' s leven stond op z' n kop.. wat moest ze nu doen? Lisa haar ergste vijand ging nu om met Sheren.. ! Ze pakten haar tas en vlugte naar buiten, ze pakte haar fiets en reed weg, zonder Sheren. Ze had toneelclub dus gelukkig had ze even afleiding. Ze kon daar al haar emoties kwijt. Emma speelde de hoofdrol in het toneelstuk, ze moest ook zingen maar dat vond ze zo verschrikkelijk eng! Maar ze ging dit doen, al was het maar om te bewijzen wat ze waard was aan de mensen die haar pijn deden. Die avond lag ze in bed, ze kon alleen aan de woorden van Sheren denken... ze was ineens haar beste vriendin kwijt die al haar geheimen wist! Zou ze het doorvertellen? Ze kon er niet aan denken.. Ze moest dit oplossen! Emma schrok, haar mobiel gaf licht en trilde op haar nachtkastje, het was Alexandra. ' Hey met Emma'  ' Hey Ems, ik hoorde wat er is gebeurt in de pauze, gaat het?'  ' Jawel hoor, ik kan het alleen nog niet zo goed geloven..'  ' je kunt alles bij me kwijt he, dat weet je?'  ' Ja dat weet ik Alex' ' Oke mooi, heb je zin om dit weekend naar de bios te gaan en dan een sleep over te houden met z' n tweetjes?'  ' Ja top!' ' Oke dan zie ik je Vrijdag?'  ' Ja Vrijdag, komt voor elkaar!' 

*Vrijdag*

Emma had haar tas ingepakt en een treinkaartje besteld  toen haar mobieltje overging.

'Hoi met Emma Klarckson' 'Hoi Emma, met Roos, je kent me niet maar ik wil even zeggen dat Thijs waar je vriendin mee om gaat geen goede jongen is!' Toen hing Roos op, nog voordat ze antwoord kon geven aan haar..

willen jullie meer?

xxxxx

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jan 28, 2013 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Echte vriendschap.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu