4.deo

399 31 2
                                    

Emma p.o.v

Otvorila sam svoje oci, kosa mi je bila skroz rascupana. Okrenula sam se u stranu i videla.. Neymara. Sta ce on ovde!? Cekaj, sinoc smo bili u novom klubu, on je kasnije dosao i... niceg se vise ne secam. Sta se dogodilo?

Otvorio je oci i video kako ga cudno gledam. Verovatno je predpostavio da se niceg ne secam.

"I kako se ovo tacno dogodilo?" pitala sam

"Pa malo si vise popila, pa sam te doveo kuci i... mislim da nema potrebe da ti dalje pricam" odgovorio je i nasmejao se

"Ne, uredu sam" odgovorila sam idalje sa zacudjenom facom.

Htela sam ga, htela sam da budem sa njim, ali ne na ovaj nacin. Ne dok sam pijana i ne se secam se niceg.

Odjednom sam se setila Lea, ne bi bas bilo lepo da nas vidi. Moram da ga provucem kroz kucu nekako.

"Hajde oblaci se" rekla sam i krenula i ja da obacim neki sorc koji mi je stojao na stolici i majicu

"Okej, idem ne brini" odgovorio je "Kako planiras da izadjem, ne verujem da zelis da me Leo vidi"

Nije bas uredu ovo sto se desilo, ali desilo se i Leo nema pravo da se mesa u to, i ako mu je Neymar prijatelj, a nije prvi put da sam sa njegovim prijateljem.

Pre nekoliko godina, upoznala sam jednog njegovog druga i stvarno se sprijateljila sa njim. Onda smo bili zajedno nekoliko meseci i stvarno se posvadjali i raskinuli. On me je prevario u stvari, pa ga je Leo prebio, oni su se posvadjali i izgubio je stvarno dobrog druga. 

Idalje mi je zao zbog toba, i rekla sam mu da vise necu biti sa njegovim drugovima, jer uvek na kraju i on izgubi prijatelja, ali ovo se samo desilo.

"Ne, izecices nekako" rekla sam "Ovo cemo morati da prekinemo, ovo nije bilo uredu"

"Da znam, ali ne pravi toliku paniku oko toga" rekao je

Samo sam ustala sa kreveta, vezala moju braon kosu u rep i stala ispred vrata. I on se obuko i stao iza mene. Ustvari obukao je samo farmerice, jer majicu nije mogao da nadje.

Izsala sam malo iz sobe i provirila, videla sam Lea i Antonellu u kuhinji. Usla sam ponovu u sobu, zatvorila vrata i okrenula se. Stajao je tacno ispred mene, suzdrzavala sam se da ga ne poljubim.

"Ne gledaj me tako" rekla sam

"Kako te to gledam?" pitao je i nasmejao se

"Kao da me vidis bez odece" odgovorila sam

On se samo nasmejao ne rekavsi nista. Gledao je pravo u moje oci i tako sam htela da ga poljubim i ponovo dodirnem njegovo savrseno telo, ali nisam. Nisam zelela da me smatra nekom droljom zato sto sam se napila i spavala sa njim.

"Nisam zelela da to bude ovako" rekla sam, on je samo gledao u mene "Da se napijem i ispadnem neka drolja koja spava sa prvim koji joj se nadje, nisam takva" rekla sam

"Nisi zelela da to bude ovako, dok si bila pijana? A zelela si to u svakom slucaju? Jos od kad tacno? Zbunjen sam, hoces li mi objasniti?" pitao je i nasmejao se njegovim predivnim osmehom

Ahh jezik mi je brzi od pameti, nekad stvarno ne pazim sta pricam.

"Ahh zaboravi, samo sam zelela da kazem da nisam takva devojka" odgovorila sam

"Okej" odgovorio je sa velikim osmehom i ja sam mu uzvratila

Okrenula sam se i izasla iz sobe pozivajuci njega da krene za mnom. 

Polako smo silazili niz stepenice da nas niko ne bi cuo. Odjednom je on zgazio malo jace na jedan stepenik i culo se nesto kao lupanje. Posto sam stajala ispred njega, okrenula sam se i pokazala mu da bude tih, a on se necujno izvinio. Uhvatila sam ga za ruku, okrenula se i krenula malo brze da silazim. Gledala sam u stepenice sve vreme gazeci stepenik po stepenik. Pozurili smo i samo sam otvorila vrata, a on je stao ispred mene i samo me gledao. 

Odjednom se culo kako neko otvara vrata negde malo dalje od nas. Brzo sam ga provukla kroz vrata, necujno se izvinila znog toga i zatvorila vrata.

Iz sobe je izasao Leo sa zacudjenom facom na licu.

"Neko je dosao?" pitao je

"Ne, ucinilo mi se da je neko pokucao, ali nije niko." odgovorila sam brzo kako ne bi nesto pusumnjo

"Mislio sam da sam video Neymara u kolima ispred" 

"Verovatno ti se ucinilo, a mozda je prolazio ovuda" odgovorila sam i brzo se popela gore u svoju sobu

Malo kasnije je dosla Clara, ali joj nisam pricala sta se desilo sa Neymarom. Jeste mi draga i sve to, ali je jos ne poznajem dovoljno dobro. Otisle smo posle po grada u kupovinu i to mi je odvuklo paznju od Neymara. Ustvari proslo je nedelju dana, a ja ga nisam vidjala. Leo je isao na treninge stalno naravno i nekoliko puta me je zvao, da dodjem po njega ako je dosao peske ili tako nesto, ali nikad nisam otisla. Mislila sam da ako ponovo vidim Neymara da cu ga ponovo zeleti, i ponovo ce mi nedostajati, tako da sam odlucila da ga izbegavam...


Malo je kraci ovaj nastavak, izvinitee, ali sledeci ce biti duzi i zanimljiviji obecavam :)Ostavite komentare i vote, kako bih pisala nastavk ♥

Suddenly in LoveWhere stories live. Discover now