IV

333 27 3
                                    

Adım sesleri kolidorda yankılandı. Kütüphanenin kolidorunda yürüyordu sakince. Durgun gözleriyle her zaman ki gibi kütüphanenin kolidoruna bakıyordu. Sonunda büyük kapıya yaklaştı ve girdi içeri. Kimse yoktu, yine. Kütüphaneye olması gerekenden fazla sessizlik hakimdi. Sadece kendisi mi vardı bu kocaman yerde?

Çantasını bir sandalyeye koydu ve kitaplıkları gezmeye başladı teker teker.  Ancak bu sefer ki gelişinde bir farklılık vardı sadece. Buraya kitap bakmak için gelmemişti bugün. İçindeki bir ses onu buraya yönlendirdi, diye gelmişti.

Kitaplıkları gezerken o kızı gördü tekrardan. Üstünde siyah bir etek ve beyaz bir gömlek vardı. Bacaklarına siyah külotlu çorap giymişti. Yanına yaklaştı sessizce ve onun yaptığı gibi kitaplara bakmaya başladı. Parmaklarının uçları tozlu kitaplara dokunuyordu. Her zamankinden daha büyüleyici bir his.

"Seni bekliyordum." dedi fısıltıyla. "Dün bir rüya gördüm. Birlikte geziyorduk. Okyanusun üstünde yürüyorduk beraber. Sessizdi, her şey sessizdi. Hiçbir şey yoktu. Sadece okyanus, sen ve ben."

Her adım attıklarında okyanusun yüzeyinde daireler çıkıyordu. Kız, yanındaki kıza baktı. Birbirlerini tanımıyorlardı. Ancak birbirlerini çok görmüşlerdi. İkisi genelde kütüphanede takılırdı. Gizlice birbirlerinin aldığı kitaplara bakarlardı. Birbirlerinin kitap zevkini ezberlemişlerdi. Aynıydı. İkisi de aynı türden kitaplar okumayı seviyorlardı.

İkisininde yüzünde bir duygu yoktu. Çok normaldi sanki onlar için bu durum. Kumral kısa saçlı kız, diğer kıza döndü. Elini uzattı sessizce. Kız sessizce baktı eline önce. Ardından tuttu. Elleri soğuktu. Parmaklarının uçları buz gibiydi. Garipsemedi. Birlikle bu sonsuz okyanusun üzerinde ilerlediler.

Kıza garip gelmedi rüyası. Sessizce başını salladı. "Benim de içimden bir ses buraya gelmemi söyledi." Elini kaldırdı ve kızın kalbine götürdü. "İşte tam buradan geldi bu ses." Duygu barındırmayan bu cümleler, ikisininde soğuk yüz ifadesi...

"Ben Yeji." dedi sessizce. Kumral kısa saçlı, ona annesini hatırlatan bu kızın adı Yeji'ydi demek.

"Ryujin." dedi kulağına fısıldayarak. "Tanıştığıma memnun oldum."

Oy vermeyi unutmayınız!♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oy vermeyi unutmayınız!♡

Rüya | RyejiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin