~Louis POV~
"Ik hou van je Hazz." Fluister ik in zijn oor, terwijl ik met mijn hand door zijn bos krullen woel. Ik voel zijn adem in mijn gezicht en mijn andere hand rust op zijn borstkas, zodat ik zijn hart kan voelen kloppen. "Ik voor altijd bij je zijn."
Ik pak twee glazen uit de kast en vul ze met bier en wijn. De wijn voor Harry, de bier voor mij. Ik loop naar de kamer en geef het glas aan Harry, waarna ik een kort bedankje en een kus op mijn lippen krijg. Zijn zachte lippen tegen de mijne. Ik kreeg het warm van binnen. De vlinders fladderden door mijn buik en ze hielden er niet mee op. "Op wat proosten we?" Vraag ik, na een tijdje verliefd te hebben gestaard naar Harry's perfecte bos krullen en perfect helder groene ogen. Ze schitterden toen ze me verliefd aankeken. Ik lachte. "Op ons. Omdat wij zo'n geweldig koppel zijn." Zegt Harry. Ik neem een slok van mijn bier en kijk weer naar Harry. Plotseling grijpt hij mijn gezicht en kust me opnieuw. Ik duw hem een beetje naar achteren, waarna we samen van de bank af rolden. We gierden het uit. Ik trek zonder te twijfelen zijn shirt over zijn hoofd en druk mijn lichaam tegen de zijne. Voor ik het weet zijn we allebei shirtloos en staan we in onze boxers naar elkaar te staren. "Harry..." Stamel ik. "Je bent zo... sexy." Mijn handen gleden over zijn buik en borstkas. Harry deed hetzelfde bij mij. "Je bent perfect..."
Ik hijg terwijl ik mezelf laat vallen op het bed. Ik kijk op het kleine klokje op het nachtkasje, en zie dat we elkaar wéér een nacht hebben bezig gehouden. 3.34. Twee armen beschermen me terwijl ik mijn hoofd zachtjes op zijn borstkas druk. Langzaam doezel ik in slaap.
Ik word wakker van de heerlijke geur vanuit de keuken. Snel trok ik mijn badjas aan en rende mijn weg naar de keuken, waar ik Harry eieren met spek zag bakken. Ik geef hem een kus in zijn nek. "Dus hier komt die heerlijke geur vandaan!" Zeg ik lachend. "Je weet toch dat Ome Harry altijd goed is met spek en eieren." We lachten. "Ik heb honger. Zeg ik daarna bloedserieus. "Sorry, ik heb alleen ontbijt voor mezelf gemaakt. Ik heb reuze honger." "Ik zie twee eieren en twee speklappen in de pan liggen hoor." "Ik zei toch, ik heb reuze honger." "Tsss." Zeg ik plagend, terwijl ik hem een zachte klap op zijn rug geef.
"Dus wat gaan we vandaag doen Lou?" Vraagt Harry. Ik glimlach en haal mijn schouders op." "We kunnen gaan zwemmen." Zeg ik na een tijdje stilte. "Of we...organiseren een waterballonnengevecht!" Schreeuwt Harry er bovenuit." "Harry dat gaat helemaal mis met jou!" "Hoezo dat nou weer?" "Omdat jij zo'n persoon bent die alle ballonnen steelt en dan de rest nat gooit." Even kijkt hij me beledigd aan, maar geeft dan het teken dat ik toch gelijk heb.
Later die dag had ik Liam, Niall, Zayn, Sophia, en Perrie gebeld voor het waterballonnengevecht, omdat Harry het zo graag wilde dat hij maar niet stopte met zeuren. Ik pak de ballonnen en vul ze alvast met water.
Een traan rolde vanuit mijn linkeroog naar beneden; Ik hield van deze tijden met Harry. Ik trok mijn mouw omhoog om mijn tattoo te kunnen zien. Zachtjes ging ik erover heen met mijn wijsvinger. "Je bent nog steeds bij me Hazza." Fluister ik. Meer tranen rolden over mijn wangen. ik probeerde ze weg te vegen, maar er kwamen er steeds
meer. Ik besloot om te gaan liggen ol de bank en nog eens na te denken over de tijden met Harry samen. De goede tijden. Ik sloot mijn ogen en viel
in slaap. In een perfecte droom. Een droom waar ik nog samen met hem was. Waar we voot eeuwig en altijd gelukkig leefden.
JE LEEST
Memories you won't forget
Fiksi PenggemarWhat happens when you lose your boyfriend? What happens if you can't handle reality? What happens when you lose your mind? Louis Tomlinson, a teenage boy who loses his boyfriend Harry Styles through suicide knows the feeling.