Aisley Ormanda (Bölüm 1)

53 5 2
                                    

Küçük kız doğduktan yaklaşık 6 yıl sonra anne ve babasını kaybetmişti. Daha 6 yaşında bu ağır acıyı tatmıştı. Kimse küçük kızı sevmiyor , dışlıyorlardı. Küçük kız 12 yaşına geldiğinde ormana doğru yola koyuldu ve ormanda kendine bir aile edindi. Kızın yeni anne ve babası kızı çok seviyorlardı. Ormanda olacak en ufak bir tehlikeye karşı kızı koruyorlardı. Kız 15 yaşına gelmişti ve artık o bir genç kızdı. Risto adında aslana benzer bi yaratık bu genç kızı hiç sevmiyordu ve kıza her an saldırabilirdi. Saldırabilirdi tabii ama bu genç kızın anne ve babasından korkuyordu. Çünki babası çok güçlü biriydi.  Genç kız kendine sivri uçlu bir mızrak yaptı ve artık bu mızrakla daha rahat bir şekilde avlanabiliyordu. Ve bu mızrak o kadar güçlüydüki herşeyi delip geçebilirdi. Bu kız birgün gene ormanda avlanırken genç bir çocuk gördü bu çocuk çok yakışıklı ve çok güçlüydü. Onunla arkadaş olabileceğini düşündü. Genç çocuk çok iyi bıcak kullanıyordu. Ve bu şekilde rahat rahat avlanıyor karnını doyuruyordu. Bu genç çocuğunda hikayesi genç kızın hikayesine çok benziyordu. Bu genç çocuk ormanda kendi çabalarıyla küçük bir kulübe yapmış içinde yaşıyordu. Kız çocuğa doğru yavaş yavaş yaklaştı çocuk farkında bile değildi. Çocuk refleks bi hareket ile kızı yere yatırdı ve bıçağı kızın boynuna dayadı. Genç Kız '' Hey hey hey lütfen dur sadece tanışmak istiyorum '' der. Genç kız ve Genç çocuk tanışırlar. Beraber avlanır , beraber yemeklerini yer , birbirleri ile herşeylerini paylaşırlar.İki çok iyi dost olurlar. Birinin adı Aisley , diğerinin adı ise Addy'dir.... 

Ormanların Kraliçesi AisleyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin