「 Altı 」

1.3K 161 148
                                    


6; Ne kadar çabalasak faydasız. Geriye dönemeyiz.
Olanlar oldu iş işten geçti. Çamurumuza sevgi katılmış bir kere.

 Çamurumuza sevgi katılmış bir kere

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Jeon Mujin binasının önünde taksi parasını isteyen şöförün haddini bildirmek üzere yanına gittiğinde oğlunun ismini duymasıyla daha da öfkelenmişti. Oğlunun nerede olduğunu öğrenen Mujin, bunu hiç umursamadan binasına geri döndüğünde bir yandan içi içini yiyiyordu. Asla iyi niyetinden değildi tabii. Oğluna zerre güvenmediğinden soluğu evde alarak eşinin ağzını arayacaktı. Bayan Jeon sadece eve geldiğini fakat ortalarda gözükmemesi için geri yolladığını söylediğinde Mujin biraz daha gerilmişti.

"O şeytan kim bilir daha ne kadar bilenip şeytani planlarına devam edecek!"

Lafının üzerine laf söyletmeden ertesi günü beklediğinde sabahın ilk ışıklarıyla kendisini anlatılan konumda buldu.

"B-baba?"

Babası omzundan ittirerek içeri girdiğinde sakin olduğunu belli eden adımlar atıyordu. Bir yandan da modern dizaynıyla dikkatini çeken evi izliyordu. Bir öğrenci evi gibi durmuyordu. Jeongguk'un burada kiminle kaldığını merak etmişti zaten öğrenmesine de uzun sürmezdi.

"Bakıyorum da keyfin yerinde serseri?"

İmalı sorusuyla kendisine dönen babasına karşı elleri cebinde yürüyerek omuz silkmişti. "Gördüğün gibi." dedi önündeki tekli koltuğa otururken. Babası onun bu şımarık tavırlarını hiç özlemediğini belli ederek sinirle çattı kaşlarını. Koridorun ucundan seslenen korumasıyla bakışları siyah giyinimli adama kaydı. Kısa sürede yanına gelerek "İstediğiniz dosyalar başkanım." dediğinde kahverengi zarfı adamın ellerine bıraktı.

Jeongguk zarfın içeriğini merak etse de kafasını koltuğa yaslayarak biraz daha yayıldı.

"Kim Taehyung."

Kapadığı gözlerini açması saniyeler sürmedi Jeongguk'un. Duyduğu isimle yerinde dikleşirken babası onun bu tepkisine karşı sadece gülmüştü. Elindeki dosyanın kendi lehine bir koz olduğunu anlaması çok zor olmadı.

"Daeyon Koleji ücretli ingilizce öğretmeni."

Jeongguk oturduğu yerden hızla kalkıp babasının elindeki dosyaları çekiştirerek almaya çalıştı. İçinde Taehyung'a ait bilgiler vardı. Sinir artık tüm vücudunda gezintiye çıkmıştı. Öfkeyle parlattığı gözlerini babasının yüzüne çıkartarak "Ne bok yemeye araştırdın bunları!?" diyerek bağırmıştı.

"Asıl sen ne bok yemeye öğretmenin evinde kalıyorsun? Ne o yeni planın bu mu? Kendinden büyük adamların altına girerek mi rezil edeceksin beni?"

Jeongguk, kendisini ve Taehyung'u soktuğu bu igrenç durum karşında utanç duyuyordu. Taehyung böyle bir insan değildi bu yakıştırmayı asla haketmiyordu. Jeongguk sıktığı yumruğuyla kendini dizginlemeye çalıştı.

Falling again | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin