My Slave (1)

3.2K 93 8
                                    

--DI SCHOOL OF PERFORMING ARTS--
Taeyeon: hye korng ! Awal dtg nmpk!
Eunji: ofcoz lah . Kena bersemangat sikit .
Sooyoung: Hari nih , klw x silap . Ada bdk bru ..
Eunji: spa ? Dri mna kw thu?
Sooyoung: lah . Sapa lagi klw bkn Mrs Gosip kita . C Krystal and Sulli tu.
Eunji: cpt nyaa dpt khabar --" .
XXX: Eunji ! . Jom temankan aku makan .
EUNJI: yahh Suho ! Klw iyapun , jgn lah teriak .
Suho: hehe . Ya lahh . Jom temankan aku makan .
Eunji: lah --" awal nya ko rehat .nih kn bru pagi .
Suho: alah . Aku x ambik breakfast tdi . Pliss teman kan aku . *puppyeye*
Eunji: dh dh . Jgn mahu buat muka minta belasah . --" . Nak muntah aku.
Suho: jahat nya kw . Erm k x pa . Aku boleh pergi sndiri . Bhai *brlalu prgi*
Eunji: ehh ! *pegang tgn Suho* lahhh . Aku main'2 jakk tdi tu . Dh jom .
Suho: hehe . K . Gomawo .
Sooyoung: lahh sawittt nyerr .
Taeyeon: Chanyeol kesayangan kw tu mna ?
Sooyoung: dyaa kt dlm kls , tgh buat homework . X kan aku nak kacau pulak , bukan selalu diaaa rajin mcm tu . HEHE .
Taeyeon: Ouh . GOOD boy .
Kringggggg !!
Taeyeon: dh jom masuk kls . Kang mrah pulak cikgu Yuri .
Sooyoung: Jom ..


-DI KELAS 4EXOSHIDAE-
Jimin: Selamat Pagi Cikgu !!
All: slmat Pagi Cikgu !!
c.Yuri: k class . Hari nih kita ada New Student . So , sila perkenal kan diri ..
XXX: nae . Annyeonghaseyo Byun Baekhyun Imnida . *bow 30 degree*
Perempuan gedik: OmGgGGG !!!!! HANDSOME NYERR !
C.Yuri: ok . So , kmu boleh duduk kt sebelah Chanyeol and Suho . Chanyeol and Suho , angkat tgn please .
Chanyeol&Suho: *angkat tgn* . Yaaa sni .
Baekhyun: nae . Gomawo *bow 30 degree*
Lalu, baekhyun pun duduk di tmpt nya , brsebelahan Chanyeol and Suho .
Baekhyun: Chanyeol? Suho?
Chanyeol&Suho: nae .
Baekhyun: x snga korng skolh kt sni! Hoho .
C.Yuri: aik . Korng dh kenal stu sma laen ker ?
Chanyeol: yep cikgu . Dyaaa geng Basketball kitaorang from Seoul Collage .
C.Yuri: Baekhyun ker ? Lahhh .. rupanya awk pula . So nnti , awk ikut Team basketball kan ?
Baekhyun: erm yep . Hehee .
C.Yuri: knpa kmu pindh kat sni ?
Baekhyun: erm . Bab kitaorng bru pindh rmh , so trpksa pindh kt sni coz dekat dngn rumh .
C.Yuri : Ouh i see . K , kmu smua bokeh berkenalan lah yer . Cikgu x mngajar hri nih .. coz cikgu trpksa keluarr ada meeting . Sorry class .
All: nae . It's okey .
C.Yuri pun keluarr pgi ke meetings . Dlm beberapa saat , rmaaaii org berkumpul di hadapan Baekhyun . Fhm'2 ler yahh . Baekhyun nih pemain Basketball from Seoul College . Smua university'2 and College knl Baekhyun .. atau pun pendek kata , yg baekhyun nih hot ad bnyk peminat .
Suho: dhh dhhh ! .rimas larhh . Haishhh
Perempuan Gedik: lah . Suho jelesz kot . Erkkk *duduk kt mejaaa sndiri*
Baekhyun: fuhh ! . Bru dptt bernafas . Tq Suho coz tolong aku .
Suho: No Prob .
BAekhyun: korng dh adaaa Yeoja Chingu eh ? .
Chanyeol&Suho: ade . Kw ?
Baekhyun: ouhh . Best ah . Aku x der.
Chanyeol: ko kn bdk hot . Tpi , asal kw x der yeoja chingu ? X logik ahh klw x der peminat yg bwakk kw couple .
Baekhyun: mmg larh . But , cuba kw fikir . X kan aku nk trimaaa org yg aku x suka . -..-
Chanyeol: hehe . Yer juga . *garuk kpla yg gatal*
Baekhyun: boleh tunjukkan yeoja chingu korng eh ?
Chanyeol: boleh . Cuba tngok mejaa yg kt hadapn skli tu . Perempuan yg kt sebelah kiri tu . Nma dya Choi Sooyoung .
Baekhyun: ouh .. kw plk Suho?
Suho: yg kt sebelah kanan tu . Nma dya Jung Eunji .
Baekhyun: ouh . Yg kt tngh'2 tu , dyaa ada NAMja Chingu ?
Chanyeol&Suho: Nope .
Chanyeol: nma dya Kim Taeyeon . Dya rmai peminat , sma mcm ko . Tpi dya x se Hot kw . Dya just hot kt skolh nih and dkt EXO high school(hantam nma --") .
BAekhyun: ouh . Dya hot sbb apa ?
Suho: sbb .. dya tu . Queen of Singing . Suara dya mmg daebak !
Chanyeol: spa'2 yg dngr . Confirm falling In Love . But dya tu lain skit .
Baekhyun: lain mcm mna ?
Chanyeol: dya tu Pendiam, Baik , Sopan,Pemalu,ulat buku, Cute , Cantik. Tpi stu jer kitaorang smuaa x prnh nmpk .
Baekhyun: apa ?
Chanyeol: kitaorang x prnh nmpk dya Marah .
Baekhyun: Mustahil lah .
Chanyeol: klw x cya , x pa . Suka hti kw larhh ..
kringgggg !!!
Suho: hoho finally . ! Dh jom rehat . Dri tdi perut aku berkaroeke jer . Erkk .
Baek&Chan: haha . K .
Baekhyun: erm jp korng . Aku nk pegi toilet dulu . But toilet kt mna eh ?
Chanyeol: ko jalan jer lurus . And belokk kanan , and jmpaa lah tnds yg indah tu .
Baekhyun: erghh -..- k .
Baekhyun pun berjalan menuju ke toilet . Bunyi Lagu Call Me Baby-EXo berbunyi .
Baekhyun: spe pulk yg call nih ? *tngok fon* . Eh omma rpanyer .

-OMMA Baek: Yeobosaeyo . Baekhyun syg , malam nih Omma ngn Appa keluar . Jagaa adik kw bgus'2 ehh . Omma ngn Appa adaa Meetings .
+baek: ouh nae omma .
Baekhyun pun mematikan pnggilan telefon .. Tiba'2 ...
Bukkkk !!
Taeyeon: Mianhae . sy x sngja .
Baekhyun: *ambil fon yg jatuh kt lantai* . *terkejut* .. fon aku ! *marah*
Taeyeon: erm Mianhae . *tunduk*
Baekhyun: kw kene ganti phone Iphone 6 aku nih !
Taeyeon: Sya minta maaf lagi skli . Sy mungkin x dpat gnti phone awk . Bab sy bkn dri keluarr yg kaya raya , sy just dri keluarga yg sederhana *tunduk*
Baekhyun: erghhhh ... baekhyun teringat akan Kata chanyeol ' kitaorang x prnh nmpk dya Marah' . 'Baik aku uji dya . Hehe' *dlm hati * kwwwww !!!!! .. *angkat tgn and nk tmpar Taeyeon*
Taeyeon: *tunduk* *menitiskan air mta*
Baekhyun: 'btul gak ckp Chanyeol nih . Slalu nyer . Klw pompuan yg nk hmpir di tmpar , dh teriak mcm beruk . Yg nih , x pulak '*dlm hti' .. lahh Itu pun nk nangis . *angkat muka Taeyeon*
Taeyeon: sy nak minta maaf sekali lagi . Sy x sngja .
Baekhyun: Erm . Okey . Awk x dpt gn ti phone sy kan ? So sy ada syarat .
Taeyeon: apa ?
Baekhyun: klw awk x nak gnti or x dpt gnti . Awk kena jadi Slave sy selama 1 bulan . Setuju ? Klw x stuju , sy akan ckp kt Omma and Appa awk yg awk dh rosak kan phone sy .
Taeyeon: ermm . K.. kk .. stuju . Sebulan jer kan ?
Baekhyun: yep . So ? Start skrng , awk akan jdi slave sy .
Taeyeon: nae . Bhai *bow 30 degree* *brlalu prgi*
Ktika Taeyeon hilang dri pandangan nyaa ..
Baekhyun: kyeopta . Mmg benar kata Chanyeol .

//SKIP//
BAEKHYUN: *terkejut* . Bnyk nyaaa hadiah --" .
Chanyeol: wah . Untung ko Baekhyun . Tpi , ksian kw . Dh penuh meja kw dngn Hadiah'2 dri pminat .
Baekhyun: Baik letak kt kreta .
Chanyeol: k . Kitaorang tolong .
Baekhyun: ehh x pe .. x pe . TAEYEON .. !
Taeyeon pun menuju ke arahh Baekhyun .
Taeyeon: NAE ?
Baekhyun: tolong bwa kan hadiah'2 nih kt kreta aku .
Taeyeon: tpi , bnyk nyer . Sy kan perempuan , x kan nk buat sorang'2 .
Baekhyun: kita angkat sma'2 larh .
Taeyeon: ouh okey .
Chanyeol , Sooyoung , Suho and Eunji ternganga melihat TAeyeon and Baekhyun ....
C.S.S.E : biar btol ?
Sooyoung : Taeyeon dh di santau ker ?


---Bersambung----
#this is my third Fanfic . Hehe . Hope your like it ^^ ..

♡ My Slave ♡[BaekYeon Fanfic]Where stories live. Discover now