Merhaba ben mi rae. Bu sene üniversitesi 1. sınıfa geçtim. Ailem ile birlikte yaşıyorum. Babamın işi yüzünden genelde sürekli şehir değiştiririz. Ve bugünde taşınıyorduk.
Annem: kızım hadi eşyalarını getir yola çıkıcaz.
Mi rae: geldim anne geldim.
Çantalarımı omuzlayıp aşağıya indim.
Babam: bu sefer güzel oldu hem senin üniversitende orada.
Mi rae: baba gidiceğimiz ev nasıl anlatsana merak ettim.
Babam: gidince görürsün biraz sabret.
Mi rae: peki peki.
Arabaya bindik. Arkamızdan eşya taşıyan arabada geliyordu. Bazen mola veriyorduk. Ben arada uyuyordum. Uzun bir yolculuktu.
Babam: kızım hadi uyan gelmek üzereyiz 2 dakika kaldı.
Gözlerimi açtım. Etrafa baktım mahalle çok güzeldi. Evlerde öyleydi. Araba durdu. Adamlar hemen eşyaları eve taşıdı. Ev çok güzeldi. İki katlı lüks ve şık bir yerdi. Biraz komşulara yakındı o kadar .
Mi rae: vay be burası güzelmiş.
Annem: evet çok güzel sen bide odanı gör.
Mi rae: odam üst katta mı?
Babam: evet gitte biraz eşyalarını yerleştir.Koşarak eve girdim. Üst kata çıktım. İki tane oda vardı. İkinci kapıyı açtım. Burası tuvaletti . Duşa kabini de vardı. Yandaki odaya girdim. Harikaydı. Büyük ve çatısı çadırı andırıyordu.
Tam benlik bir odaydı.Üst katta sadece benim yaşam alanımın olmasını sevmiştim. Adamlar o sırada eşyalarımı getirdiler. Nereye koymalarını söyledim. Yerleştirip gitti. Kıyafetlerimi dolaba yerleştirmeye başladım. Sonra kitaplarımı dizdim. Küçük eşyalarımıda yerleştirdim. Herşey tamamdı.
Annem: vay canına gerçekten yeni eşyalar ile güzel olmuş odan.Mi rae: bencede.
Annem odamdan çıktı. Çalışma masamın olduğu yere gittim. Tam önünde bir cam vardı. Dışarı baktım. Tam karşıdaki eve bakıyordu. O sırada camda benim yaşlarımda bir erkek fark ettim. Bana doğru bakıyordu. Gülümseyerek ona el salladım. O ise perdesini kapattı.
Ne kaba. Aşağıda konuşma sesleri geliyordu. Merdivenlerden indim. Annem tanımadığım biri ile konuşuyordu.
Annem: gel mi rae bak yan komşumuz. Buda benim kızım efendim.
Mi rae: merhaba efendim tanıştığımıza memnun oldum.
Komşu: bende mi rae. Bana bayan min diyebilirsin. Kaçıncı sınıfsın?
Mi rae: üniversitesi 1. sınıfa gidiyorum bayan min.
Bayan min: benimde oğlum var ama o senden bir yaş büyük. Bak hatta evden çıktı şimdi.
Kafamı kapıdan dışarı çıkartıp baktım. El salladığım çocuktu. Ona sırıttım. Annesi ise arkadan ona gelmesini söylüyordu.
" Efendim anne"
Sesi gerçekten çok güzeldi. Kabul etmek gerekirse yakışıklıydı da.
Bayan min: oğlum bak yeni komşularımız. Selam ver.
Bize selam verdi.
Bayan min: bak bu mi rae senden bi yaş küçük onla iyi anlaş tamam mı?
Bana doğru baktı. Gözleriyle beni süzdü.
Mi rae: ismin ney?
" Ben jungkook. Kısaca jk diyebilirsin."
Soğuk bir şekilde bana bakıyordu. Yok vaz geçtim beni yiyecekmiş gibi hissettim.
Mi rae: tanıştığımız sevindim jk.
Bişey demeden gitti. Sanırım ilerdeki markete doğru gidiyordu.
İzin isteyip odama çıktım. Annem ve bayan min iyi anlaşmış gibilerdi.
Yukarı çıkıp duşa girdim. Duştan çıkıp kendimi havluya sardım. Omuzlarım tamamen görünüyordu. Havlunun boyu biraz kısaydı. Sonra odama girdim. Aynanın karşısına havluyla oturdum. Cildime maske yaptım. Tam havluyu çıkartıyordum ki camdan beni sırıtarak izleyen jk yi gördüm. Utanmıştım. Hemen perdemi çektim. Az kalsın beni çıplak görüyordu.
Kapıyı tıklayıp annem içeri girdi.
Annem: ay duş mu aldın pardon. Üstünü giyinde gel yemek yaptım.
Mi rae: yemek mi hemen geliyorum!!
Üstümü hızlıca giyindim. Yemek bu hayatta en sevdiğim şey di. Koşarak aşağıya indim ve masaya oturdum.
Babam: bu kızın açlığı hiç durmuyor.
Mi rae: naparsın baba sana çekmişim. Diyip güldük.
Ailem ile hep iyi geçinmeye çalışırım. Bazen onlar ile kavga etsem de bir şekilde barışırdık.
Annem: biraz idare edin yarın markete gidince daha güzel yemek yaparım.
Yemeği yedik. Tabağımı alıp makineye attım.
Mi rae: ben biraz derslere bakayım. Psikolojiye iyice çalışmam gerek.
Babam: iyi çalışmalar.
Odama çıktım. Perdeyi tekrar açtım. Ayın ışığının odama girmesini seviyordum. Karşıda jk de ders çalışıyor gibiydi. Bilgisayarımı açtım ve notlara girdim. Önemli olan yerleri kağıda geçirdim. Bir kaç araştırma okudum.
Biraz yorulmuştum doğrusu. Epeyce zaman geçmişti. Bilgisayarı kapatıp kulaklığımı taktım. En sevdiğim şarkıyı açtım. Şarkı dinlemeyi çok seviyordum. Ayağa kalkıp dans ediyordum. Ben böyle büyümüştüm . Benle oyun oynuyacak bir olmadığı zaman kendi başıma dans ederek eğlenirdim.
Yine hepsini dinlemiştim. Canım sıkılmaya başlamıştı. Aşağıya indim. Babam ve annem salonda televizyon izliyordu.
Annem: gel kızım sende bize katıl.
Mi rae: ne izliyorsunuz ki?
Babam: yeni bir komedi filmi bulduk onu izliyoruz.
Yanlarına oturdum. Gerçekten film çok komikti. Hepimizin gülmekten karnı ağrımıştı. Film bitmişti. Saatte geç olmuştu. Annemgile öpücük verip odama çıktım.
Cama baktım o sırada jk cama bir not yapıştırıyordu. Beni gördü ve eliyle nota işaret etti. Üstünde" dansın gerçekten komik iyi geceler!" yazıyordu. Bende bir kağıda "-_-" çizip cama doğru tuttum. Işığı kapatıp kendimi yatağa attım. Neyse ki yarın okul yoktu bu yorgunlukla bide okula gidemezdim..
(740 kelime)
TAADAA YENİ BİR HİKAYE. ASLINDA YENİ BİR HİKAYE BULANA KADAR CANIM ÇIKTI UMARIM BEĞENİRSİNİZ🐨🐨