Oy verirseniz çok sevinirim :) Multi Sanem'in , Umut'a yanlışlıkla attığı mesajlar.
.İYİ OKUMALAR :)
Alp'i seviyordum. Bu olaydan sonra -aslında ortada düzgün bir olay yok- ona olan sevgimde bir kopukluk hissetmiştim. Bu olmasını istediğim en son şeydi. Ben artık karşılıksız aşk istemiyordum , ben beni seven birini sevmek istiyordum. Aşk kelimesini çocuk oyuncağına getirmiştim. Biliyordum. Çocuk gibi olduğumu biliyordum. Benim gibiler yüzünden aşk iki günlük ömrü olan kelebeklere dönmüştü.
Dün konuştuklarımızı düşünüyordum. Melisa-yakın arkadaşım- bu konuda gayet açık konuşmuş , aklımdaki düşünceleri şekillendirmişti. Söylediği cümleler kulaklarımda hala yankılanıyordu
" Sen onu sevmiyorsun Sanem. Sen dokunulmaz olan birini elde etmeye çalışıyorsun. Sen küçük yaramaz bir çocuk gibisin. Kendine çeki düzen ver artık. Bırak şu çocuğu. Seni seven biriyle konuş. Bak şu çocuk senden hoşlanıyor , onunla dene. Sakın bana öyle bakma. Onunla konuş . Alp'i sevmediğini anlayacaksın. İnan bana."
Ben Alp'i seviyordum ki. Tamam belki aşk olmayabilirdi ama kesinlikle seviyordum. Bu imkansıza olan elde etme arzusu değildi !Anlamıyorlardı. Birkaç güne onu unutmaya çalışacaktım. Ne kadar mümkünse tabi.
*05414****** Whatsapp Konuşması *
"Selam"
"Seri cevap versene"
"Sanemm""Efendim"
"Naber"
"İyi sen?"
"Seri cevap versene ya"
"Yazıyorum işte"
"Daha hızlı yaz"
"Of mal mısın ?"
"Beni telefonuna ne diye kaydettin?"
"Kaydetmedim ki " Bu sahne sanki biraz tanıdıktı.
"Canım diye kaydet ben seni öyle kaydettim"
"Canım kelimesinden nefret ederim"
"Bebeğim yaz o zaman"
"İsmin neydi?"
"İsmimi bilmiyor musun?
"Hatırlamıyorum"
"Umut amk ismim Umut"
"Emin misin? Ben senin ismini Tarık diye hatırlıyorum? "
"Tarık kim ? "
"Asıl Umut kim be mal"
"Benim ismim gerizekalı"
"Senin ismin Umut muydu?"
"Kapa çeneni ve beni nasıl kaydettiğini söyle "
"Umut diye kaydettim"
"Ne demek Umut diye kaydettim? "
"Umut senin ismin değil mi mal?"
"Canım diye kaydet. Ben seni öyle kaydettim hadi."
"Hayır"
"Hadi be bu mutluluğu bana az görme. "
"Al canım diye yazdım . Al mutlu musun?"
"İnanmam ss al at"
*Ekranı çekip attım*
"Ah evet kaydetmişsin!"
Bu malı orada yalnız bırakıp, rehbere girip ismini tekrardan 'Umut' yaptım. Bu çocuğu hiç sevmiyordum. Telefonu kapatıp , bilgisiyara uçtum. Hemen Tumblr'a giriş yaptım . Bıraksalar tüm günümü burada geçirebilirdim.
▲▲▼▼▲▲▼▼▲▲▼▼
Saat gece yarısı olmuş , zaman su gibi akıp geçmişti.
Telefonu elime alıp gezinirken whatsapptan Umut arıyordu. Hay ben bu çocuktan nasıl kurtulacaktım? Aramasını meşgule attığımda tekrar aradı. Sıralı küfürlerimi iletiyordum şu anda.
Direk whatsapp'a tıklayıp Umut'a girdim.
* Umut Whatsapp Konuşması *
"Ne arıyorsun ya?"
"Açsana "
" Hayır "
"İyi"
"Arama özelliği oldu ya hep ararsın artık."
"Ne alakası var?"
"Ya tamam tamam"
"Ben korkutmak için aramıştım."
"Tamam"
Bu çocukla konuşmayı hiç sevmiyordum. Bunu takmamaya çalıştım ve tumblr'a girdim. Anasayfada gezinirken bir tane porno bloga rastladım. Ne kadar sapıklar var .
□■◇◆□■◇◆□■◇◆□■◇◆□■◇◆
Gözlerimi kapatıp kendimi uykunun kollarına bıraktım. Ama uyuyamıyordum. Alp'i düşünüyordum. Kimse onun gibi hissettirmiyordu. Yanıma bir şans meleği gelip , Alp'in bana olan davranışlarını değiştirsin.
Alp bir gün sende bana aşık olacaksın.
Her şey iki dudağımın arasından çıkan sözlere bağlı.
Gerekirse büyüye başvururdum .
Alp benim olacaktı.
Ya da ben onun olacaktım.
Yatağımda iyice aşağıya kayıp uyumaya çalıştım.
İçimden Alp beni rüyasında görsün diye dua ediyordum.
Seni seviyorum Alp. Ve ben bu sevginin peşinden koşacağım sevgilim.
Peşinden koşacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Söyle Bana
ChickLitSadece aşık olmayı seviyordum. İnsanlar acılarını geçiştirmek için çeşitli yollara başvururdu. İçki , kumar , yemek , uyuşturucu... Bende aşka başvurmuştum. Sadece aşk bulmaya çalışıyordum bu hayatta. Minik bir kıvılcım çıkartmaya çalışıyordum. Çı...