Κεφάλαιο 5

83 4 0
                                    

Το διαμέρισμα της Μάγδας βρισκόταν Εγνατία, στο ύψος περίπου της Βαλαωρίτου, στον πρώτο όροφο ενός καλοδιατηρημενου νεοκλασικου κτηρίου.

Το φαστφουντάδικο στο ισόγειο ανήκε στον νονό της, όπως και όλο το κτήριο και το διαμέρισμα το οποίο νοίκιαζε. Όταν δεν επιδίδονταν στην διεθνή κουζίνα με την Έλλη έπαιρναν από εκεί μιας που το φαγητό ήταν τέλειο. Η Μάγδα βοηθούσε συχνά όταν είχαν κόσμο κι έτσι καθώς ξεκλείδωναν την εξωπορτα τις πρόλαβε η Ιωάννα, η κόρη του νονού της.

"Μαγδούλα " την φώναξε χαμογελώντας "Μπορείς να βοηθήσεις λίγο κάτω μετά τις 8; Νομίζω θα σε χρειαστούμε. "

"Ναι, βεβαίως " της απάντησε γρήγορα "Ίσως να αργήσω λίγο γιατί έχω επισκέψεις " είπε κοιτώντας την Έλλη.

Η Ιωάννα ένευσε και απομακρύνθηκε και τα δύο κορίτσια ανέβηκαν στο διαμέρισμα.
"Πάρε τον Νίκο " χασμουρηθηκε η Έλλη και ξάπλωσε στον καναπέ "Δεν έμεινα μόνη μου το βράδυ σπίτι σου τζάμπα. Ας έχει κάποιο αίσιο τέλος αυτή η ιστορία και χαλάλι η αϋπνία που τράβηξα. " Η Έλλη δεν κοιμόταν πότε μόνη ή έστω χωρίς την γάτα της, η οποία παρεπιπτόντως ονομαζόταν Σούζη και ήταν η πιο ξινή και ανάποδη γάτα που είχε γνωρίσει ποτέ η Μάγδα. Αφού αν και φιλόζωη τελικά δεν πήρε κάποιο κατοικίδιο από φόβο μην βγει σαν τη Σούζη.

"Αργότερα. Πιο λεωφορείο θα πάρεις Έλ; Να ξέρω τι θα πω στην Ιωάννα "

"Έχει κάθε μία ώρα, θα δω. Έχω διάβασμα γαμωτο." Η Έλλη ήταν τρίτη λυκείου αλλά αυτό δεν την εμπόδιζε να οργώνει τα κλαμπ και τα event της Θεσσαλονίκης με την Μάγδα. Ο πειρασμός ήταν μεγάλος, Μάρτιο μήνα, τέτοια εποχή γίνεται η κοιλιά στο διάβασμα.

"Να σε δω στη ΣΑΣ και τι στον κόσμο." την κορόιδεψε η Μάγδα.

Η Έλλη σήκωσε τα φρύδια της "Πάρε τον Νίκο. "

"Θα του στείλω ρε, σκάσε" Η Μάγδα ανοίξε το κινητό της και πληκτρολογησε ένα σύντομο μήνυμα

"Είμαι σπίτι. Τι κάνεις; "
Δευτερόλεπτα μετά ακούστηκε ο ήχος της ειδοποίησης

"Καλά ετοιμάζω πράγματα. Θα ρθει ο Αλέκος να με πάρει σε λίγο. "
Η Μάγδα δαγκώθηκε

"Αχα...πότε θα ξανάρθεις Νίκο;"

"Μετά τις εξετάσεις. Πώς θες να γίνει Μάγδα; "
Αυτό ήταν που φοβόταν. Άργησε παραπάνω από το συνηθισμένο να του απαντήσει.
Λοιπόν;

"Νομίζω θα ήταν καλύτερα να μείνουμε φίλοι. "
Πάτησε Αποστολή και κράτησε τα μάτια της κλειστά για ένα δευτερόλεπτο.

"Ok" ήταν το τελευταίο μήνυμα που πήρε από τον Νίκο.

Έτσι τα τελείωνε τα πράγματα η Μάγδα, στην κορύφωση τους, χωρίς να δώσει την παραμικρή εξήγηση για το τι και πως. Η έκρηξη εγωισμού του Νίκου την βόλευε, θα μπορούσε να απαιτήσει από αυτή να μάθει παραπάνω. Και τότε τι θα έλεγε; "Είσαι καλός αλλά όχι σαν τον πρώην μου "; Αυτό θα ήταν χτύπημα κάτω από τη ζώνη.

"Πάλι μαλακια έκανες " μάντεψε η Έλλη.
"Σκάσε χαζή... Δεν τελείωσε. Απλά θα του στείλω όταν θα έχετε ξεμπερδέψει με τις εξετάσεις, ξέρω πως είναι. Μέχρι τότε φίλοι. "
"Φίλοι! " κάγχασε η Έλλη "Η αιώνια απάντηση. Καλά δεν ντρέπεσαι να τους το λες αυτό; Τι φίλοι και καριοφίλι " της γύρισε την πλάτη στον καναπέ πάνω στον οποίο ξαπλωνε και βολευτηκε "Χεσε μας Μαγδουλα θα σου πει"
"Χειρότερα. Έστειλε οκ "
"Πο καλά, χεσε μας Νίκο τότε. Κι εσύ γιατί του είπες τέτοιο πράγμα; "
Η Μάγδα ανασηκωσε τους ώμους, τάχα αδιάφορα
"Υποθέτω δεν επιδίωξε κάποια άλλη απάντηση" είπε τελικά στηρίζοντας την πλάτη της στο κούφωμα της πόρτας.
"Ε καλά" κατέληξε η Έλλη μετά από σκέψη "Αφού είναι Beyoncé."

***

Μόνο φίλοι;Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin