---๑🥋) ̫ ─꒱ ❏ Charakter ⸼۰ ۪۪۫۫ ❬"=
Sakura jest na ogół spokojna, myśli racjonalnie i jest wyjątkowo miła. Naprawdę, to jedna z najmilszych postaci w całej dandze (best girl).
Jest też oddana swoim przyjaciołom - popełniła samobójstwo kiedy tylko wykryto, że jest szpiegiem, aby uchronić ich przed wzajemną nieufnością.
Poza tym, jest również wyjątkowo odważna i silna psychicznie, jak i fizycznie.
⩩﹕🥋.10/10៹࣪
---๑🥋) ̫ ─꒱ ❏ Wygląd ⸼۰ ۪۪۫۫ ❬"=
Sakura ma długie, białe włosy, umięśnione ciało, jest bardzo wysoka. Nosi dość zwyczajny mundurek szkolny. Powiem szczerze - patrząc na jej design pierwszy raz, jednocześnie trochę się bałam i wyczułam, że będzie jedną z milszych postaci.
⩩﹕🥋.7/10៹࣪
---๑🥋) ̫ ─꒱ ❏ Talent ⸼۰ ۪۪۫۫ ❬"=
Ostateczna Mistrzyni Sztuk Walki - ten talent bardzo mnie zainteresował. Sakura musiała być wyjątkowo silna by zdobyć ten tytuł, a że sama chodziłam na zajęcia ze sztuk walki, jestem w stanie się domyślić, ile starań musiała w to włożyć. Jej talent mnie ciekawi i inspiruje.
⩩﹕🥋.8/10៹࣪
---๑🥋) ̫ ─꒱ ❏ Reakcja na śmierć ⸼۰ ۪۪۫۫ ❬"=
Płakałam.
Sakura była wspaniała, zasługiwała na coś lepszego. Cały dzień chodziłam potem mocno zdołowana, a jak jeszcze odkryłam, że to było samobójstwo dla dobra reszty uczestników, to po prostu schowałam się pod kocem i już nie wyszłam.
Mimo to, motyw trucizny i samobójstwa był interesujący - to był pierwszy przypadek samobójstwa w całej serii Danganronpy.
⩩﹕🥋.9/10៹࣪
---๑🥋) ̫ ─꒱ ❏ Wynik ⸼۰ ۪۪۫۫ ❬"=
⩩﹕🥋.34/40៹࣪
Ultimate Love!
0 - 5 - Ultimate Hate!
6 - 15 - Ultimate Dislike!
16 - 25 - Ultimate Like!
26 - 35 - Ultimate Love!
36 - 40 - Ultimate Simp!
CZYTASZ
‧₊˚໑ ✧ 𝐎𝐜𝐞𝐧𝐢𝐚𝐦 𝐏𝐨𝐬𝐭𝐚𝐜𝐢𝐞 𝐳 𝐃𝐚𝐧𝐠𝐚𝐧𝐫𝐨𝐧𝐩𝐲
Humor:・゚✧░░░░░ ꒰ 🍑 ꒱ؘ ░░░ ✩。:*•. ░░░░░ ➤✉ ░░░ . ;; ꒰ 🍌 ꒱ؘ', - :;'. ░░░░░ ⤦ ◎miss_mxydxy is the author of this 𝐜𝐳𝐲𝐥𝐢 moje opinie na temat poszczególnych postaci z serii gier Danganronpa .✫ ˚♡ ⋆。 🍊 ...