Június 12., szombat
A nap nagyon fárasztóan telt, próbálom röviden összefoglalni. Kinga ébresztett hajnali hatkor (!). Elmentünk futni, ami részemről gyors séta és kocogás ötvözése volt. Kinga végig olyasmiket üvöltött, hogy „gondolj arra, hogy egy medve üldöz!" vagy „Cortez kiröhög majd, ha a versenyen is így futsz!". Nem is tudom melyik volt motiválóbb...
A nap további részében gondoltam lesz majd időm olvasni, illetve akartam egy e-mailt írni Justine-nak és Petinek is, de Kinga minden tervemet keresztülhúzta.
– Összeírtam az eddigi nyertesek nevét, ki kell derítenünk pontosan milyen feladatok voltak, hogyan sikerült nyerniük...
– Kinga, ezt nem gondolhatod komolyan! – néztem rá elkerekedett szemmel. Kinga módszerei néha túlmennek egy határon.
– Kevesebb mint két napunk van kidolgozni a stratégiánkat, amihez szükségünk van a korábbi nyertesek tanácsaira. Én írok az első kettő nyertes csapatnak, te a második kettőnek, aztán átgondoljuk a továbbiakat. Az első nyertes csapattal készült egy interjú, azt is el kell olvasnunk. – egy háromoldalas szöveget nyomott a kezembe. Felkészült. – A tavalyi nyertesek budapestiek, tehát velük jó lenne megejteni egy személyes találkozót.
– Oké, mi lenne, ha én elolvasnám az interjút, te pedig kifaggatnád őket? – próbálkoztam.
– Szó sem lehet róla. Renáta, ugyanúgy ki kell venned a részed ebből. Ne legyél lusta! – mondta szemrehányóan, majd letett elém egy listát nevekkel. Végül kénytelen voltam írni számomra vadidegen embereknek a lista alapján, de Kinga szerint nem voltam elég rámenős, emiatt sokan elintézték egy „bocsi, de mi se kaptunk segítséget másoktól" mondattal.
Kinga egy "csak akkor megyünk valamire, ha én csinálom" mondattal (vagy inkább morgással) átvette az irányítást, jóvoltából négy tippet gyűjtöttünk a nap végére: próbáljunk jóban lenni az többi csapattal; kétszer gondoljuk át, kit küldünk az adott feladatra, mert lehet becsapós; tartsunk össze; ne adjunk ki túl sok információt magunkról.
– Remek, ezekre magamtól is rájöttem. – mondta Kinga bosszúsan.
Kinga: 5/3 – este nyolckor tessékeltem ki a szobámból. Köszönés helyett csak annyit mondott, még nem végeztünk. Néha az életem felér egy krimivel.
Dave: 5/4 – este írt, hogy létrehozott egy külön Twitter fiókot, illetve Facebook oldalt „IOV Szent Johanna" néven.
Melegítő: 5/3 – felpróbáltam, a méret jó, de a szürke nem az én színem.
Fáradt vagyok: 5/1 – nagyon.
VOCÊ ESTÁ LENDO
SZJG x IOV - Négyen
Ficção AdolescenteIdén nyáron a Szent Johanna Gimi is részt vehet az Iskolák Országos Versenyén. Az iskola a tizedikes Reniék osztályából állítja össze a csapatot. A feladatokon kívül egyéb kihívásokkal is szembesülniük kell négyüknek...