Chłopacy miesiąc po spotkaniu zaczęli ze sobą częściej rozmawiać i wychodzić razem na różne atrakcje, filmy lub do kawiarni. Polubili bardzo swoje towarzystwo, ale jeszcze nie mogli tego nazwać przyjaźnią. Może bardziej dobrzy koledzy z klasy, o tak mogli by siebie nazwać!
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Pov. Mark (tak dla odmiany)
Chłopak ostatnio zauważył ze swoim przyjacielem Jeno że Donghyuck ostatnio rozmawia często z chłopakiem którego przyjaciel miesiąc temu przeprosił. Przewodniczący był zdziwiony że tak swobodnie zachowują się w swoim towarzystwie, bo znali się nie długo. Mark nie zdziwił się kiedy został dziś sam na prawie wszystkich przerwach wiedząc że Hyuck jest z chłopakiem od pomylonej szafki, tak Mark nie znał nawet jeszcze jego imienia, a Jeno został zwolniony z reszty lekcji.
Wychodząc że szkoły skierował się w stronę auta w który czekał na niego jego chłopak Yuta. Otworzył drzwi od miejsca pasażera i zamykając za sobą drzwi oraz odkładając na tylne fotele plecak na przywitanie cmokną szybko Yutę w usta.-Jak ci miną dziś dzień skarbie?-zapytał Yuta jadąc wolno, ale też nie aż tak wolno.
-Tak jak wczoraj tylko że na 4 lekcji Jeno został zwolniony z reszty więc zostałem sam-odpowiedział Mark patrząc za okno.
-Oh, ale spokojnie Hyuck dalej będzie z wami spędzał przerwy, tylko na razie musi poznać kogoś innego, co nie?-powiedział po krótkiej chwili.
-No wiem, ale to już trwa miesiąc-powiedział już trochę marudząc.
-A może podoba mu się ten chłopak?-zapytał Yuta, który już parkował pod blokiem auto.
-Yuta jesteś genialny!-krzykną Mark i pocałował chłopaka szybko w policzek.
-Nikt nie ma takiego mądrego chłopaka jak ty-powiedział robiąc trochę sprytny uśmiech (nie wiem dlaczego tak napisałam ok?).
-Tak, tak jesteś bardzo mądry-przyznał mu rację trochę chichocząc.
-No wiem-posłał mu duży zadowolony uśmiech i pogłaskał po głowie trochę rozwalając włosy młodszego.☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Hej! Teraz chyba a częściej będą rozdziały bo weny dostałam shshshshshhs. Jeśli są błędy to bardzo przepraszam. Pa 👋
CZYTASZ
𝓡𝓮𝓭 𝓻𝓸𝓼𝓮 | 𝓱𝔂𝓾𝓬𝓴𝓻𝓮𝓷
RomanceZAKOŃCZONE O ślicznym chłopcu który znalazł w swojej szafce czerwoną różę, ale okazało się że "nadawca" pomylił szafki, lub o chłopaku który pomylił szafki, ale zaczyna mu się powoli podobać drobny, spokojny i cichy właściciel szafki. ... napisała...