17.

1.4K 117 83
                                    

Dajcie koniecznie znać, czy Wam się podoba!

______

Zdawać by się mogło, że teraz już nic i nikt nie stanie dwóm zakochanym w sobie mężczyznom na przeszkodzie. Byli oficjalnie ujawnieni, nie tylko jako homoseksualiści, ale także jako para i mieli wszelką zgodę na ich związek.

Harry, chociaż nieco przytłoczony uwagą mediów, jako, nazwany przez tabloidy, "pierwszy partner" bądź "królewski towarzysz", nadal rzetelnie wykonywał swoje obowiązki przygotowując się do nowej roli. Wprawdzie wciąż jeszcze oficjalnie nie przejął wszystkich obowiązków poprzedniego ordynatora, doktor Cowell już teraz dumnie przedstawiał wszystkim swojego wyjątkowo zdolnego następcę.

Bo także rozniosła się wieść na temat prowadzonych przez niego oraz Liama badaniach, które prawdę mówiąc okazały się ogromnym sukcesem, a największe magazyny naukowe z dziedziny ginekologii publikowały ich wyniki. Nie brakowało także próśb o artykuły, których niestety ani jeden, ani drugi nie mieli czasu tworzyć, dlatego jak na razie musieli odmawiać obiecując, że w przyszłości na pewno pomyślą, aby zająć się tą kwestią.

Louis był niezwykle dumny ze swojego ukochanego. W oficjalnych wystąpieniach, gdy tylko padał temat Stylesa z wielką ochotą opowiadał jakim wspaniałym człowiekiem i lekarzem jest jego partner. Mówił o jego badaniach, o jego codziennej pracy, o dobrym sercu, zaangażowaniu w wiele spraw. Wszyscy poddani byli dosłownie zachwyceni jego osobą.

Dzień wigilii, który wkrótce nadszedł, był również dniem urodzin Louisa, więc Harry nocując w pałacowej sypialni, zamiast przygotowując się do uroczystego obiadu wraz z ich rodzinami, przygotował Louisowi prezent, jakiego ten na pewno nie zapomni.

Bo Louis dosłownie zaniemówił, gdy z łazienki wyszedł nie Harry, jego ukochany, a seksowny mikołaj Harry, który tego dnia pragnął spełnić wszystkie życzenia Tomlinsona, bez względu na ich ilość. Skończyli na tym, że książę pieprzył przywiązanego do kolumienki łóżka Harry'ego, który na sobie miał tylko i wyłącznie czapkę ze swojego stroju niegrzecznego mikołaja.

Święta Bożego Narodzenia wspólnie spędzili w Pałacu Buckingham wraz z rodziną chirurga. Można było czuć świetną rodzinną atmosferę, każdy był szczerze szczęśliwy, a w głowie Harry'ego była tylko jedna myśl - aby wszystko to trwało wiecznie. Aby każdy był tak szczęśliwy, tak zadowolony z życia i z tego, w jakim miejscu się teraz znajduje.

Kolejnego dnia spędzania rodzinnych świąt, do ich małego grona, dołączył także Niall wraz ze swoimi rodzicami. Ku zdziwieniu wszystkich, przyprowadził ze sobą także Zayna i Liama, nieśmiało przedstawiając ich jako jego partnerów. Oczywiście bał się jak ta rewelacja zostanie przyjęta przez ogół. Bo bycie gejem w rodzinie królewskiej to jedno, ale życie w związkowym trójkącie, a raczej dołączenie do istniejącej już pary nieco zakrawało o skandal, ale królowa, wraz ze swoją życzliwością, z szerokim uśmiechem na twarzy zaprosiła wszystkich mężczyzn do wspólnego stołu.

Harry i Louis sylwestra spędzili samotnie. Bo chociaż dostali wiele propozycji od przyjaciół i rodziny, to obaj zgodnie stwierdzili, że tego dnia najlepiej będzi im tylko we dwójkę. Zabarykadowali się w domu Stylesa, gdzie nieco pijani szampanem uroczyście witali Nowy Rok.

W ostatnim czasie ulubioną pozycją Harry'ego było to, jak Louis brał go od tyłu, a więc wieczór przed rozpoczęciem kolejnego roku potraktowali bardzo poważnie, bo testowali taki seks na każdej powierzchni w mieszkaniu, aby stwierdzić, że najlepiej im, gdy Harry jest przełożony przez oparcie kanapy lub klęczy przy łóżku.

Czas im mijał, nadeszły też urodziny chirurga. Louis długo się zastanawiał jak odwdzięczyć się swojemu ukochanemu za jego urodzinowy prezent. Wprawdzie już dawno, przy pierwszym ich razie obiecał sobie, że ewidentnie będzie chciał zejść na dół, tylko po to, aby móc poczuć moc penisa swojego ukochanego i właśnie urodziny młodszego z mężczyzn były idealną szansą, aby plan wcielić w życie.

For every question why (you were my because)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz