Clintasha @LeaWu11000

110 6 5
                                    

,,Pořád to nemá na Budapešť co?" zasmál se Clint na Nat během jedné mise od S.H.I.E.L.Du.

,,Ani zdaleka" odpověděla Nat a zastřelila jednoho agenta HYDRY.

-

,,Nat?"

,,Nat?"

,,Natasho?"

,,NAT!" oslovoval Clint Natashu během cesty z mise snažíc se upoutat její pozornost.

,,Co je Clinte?"

,,Ahoj" ušklíbl se na ní a chrstnul jí do obličeje kyblík s ledovou vodou a začal utíkat z Jettu.

,,Za to tě zabiju Legolasi! Slyšíš? Rozsekám tě na plátky a budu to podávat tvým dětem k obědu!" hnala se Nat celou A Tower s nožem v ruce a cestou potkala Tonyho, který si lehl na zem jako vačice a dělal, že je mrtvej.

,,To těžko Shrekova Fiono!" zakřičel Clint v běhu skrz Tonyho parkoviště.

,,Ještě jednou mi řekneš Fiono a vykuchám tě ty Merido" zakřičela Nat na Clinta co lezl po jednom podpěrném sloupě.

,,Okamžitě slez dolů!" zavolala Nat a hodila po něm nůž, který se zabodl 5 centimetrů od Clintova zápěstí.

,,Pojď ty nahoru!" zavolal provokativně.

,,Nenávidím tě!"

,,Nenávidím tě!" začal Clint imitovat Nat a stále se držel na sloupě. ,,Jsem rudovlasá ruska co se po večerech mazlí se zelenou obludou u Shreka 2, nemám vkus na oblečení a neumím lézt po sloupech takže nemůžu zabít svého nejdokonalejšího, nejchytřejšího, nejhezčího a neroztomilejšího kamaráda..."

Ruce mu pomalu začali klouzat a Clint byl najednou opět na zemi a utíkal před Nat s vražedným pohledem ve tváři.

,,To máš svoje dny?" ušklíbl se Clint, než zmizel v jednom pokoji pro agenty.

Nat vyrazila dveře, ale okamžitě klesla na podlahu jelikož spatřila tu nejrozkošnější věc na světě a NE, nebyl to Clint v kostýmů zajíčka... Ani kočky a už vůbec ne jako princezna, ale štěně.

,,Pane bože ty jsi takový chlupáč roztomiloučkej ňuňánek krásnej..." Nat okamžitě popadla štěně a s roztátým pohledem na tváři se vytratila užívat si štěně.

Omlouvám se, že to není nějak moc dlouhé a doufám, že se líbí.

Vánoční Kalendář |2021| CzKde žijí příběhy. Začni objevovat