Nastal den D! Ráno jsem se probudila v 10:30 a začala jsem panikářit. Vůbec jsem nevěděla, co mám dělat jako první. Utíkala jsem do koupelny a udělala jsem ranní hygienu šla jsem zpátky do pokoje a sedla si ke toaletnímu stolku a snažila jsem vymyslet, co udělám ze svým obličejem. Přitom jak jsem přemýšlela, udělala jsem si na hlavě drdol. Po chvilce přemýšlení jsem zvolila jemný make-up a fialovo-černé stíny. Když už jsem měla můj look udělaný, a konečně jsem nevypadala jako bezdomovec, tak jsem se do zrcadla usmála. Když jsem Koukla na hodiny, tak bylo něco málo po dvanáctý, což znamenalo, že za 3 hodiny mi jel vlak směr Plzeň, a pak z Plzně pojedu s Ančou do Berouna. Šla jsem se najíst a přemýšlela co budu dělat. Vzala jsem do ruky mobil, odepsala jsem lidem kterým jsem dala ignor, protože proč ne, že jo. Bylo půl třetí a za chvíli mi jel vlak, takže jsem si začala balit věci do kabelky. Vzala jsem si malou peněženku, telefon, sluchátka, žvýkačky a samozřejmě cigarety ze zapalovačem, protože přece jen někdy kouřím a hlavně, když jsem nervózní co se bude dít a všechno to narvala do malý kabelky. Pak jsem si vytáhla nádherné fialové princeznovské šaty a oblékla se do nich. Na nohy jsem si obula černé lodičky, přihodila jsem si přes sebe kabátek, protože přece jen je listopad, vzala kabelku a sešla schody. Když mě uviděli rodiče řekli mi, že mi to sluší a já jim dala pusu a pozdravila je. Když jsem opustila dům nandala jsem si sluchátka a zapla klidný mix písniček. Nádraží jsem měla necelých 5 minut od domu. Vlak mi jel až za deset minut, takže jsem to stíhala na pohodu. Byla jsem hrozně nervózní ze všeho takže jsem si zapálila cigaretu a na chvíli se uklidnila. Když přijel vlak našedla jsem po hodině ve vlaku jsem vystoupila v Domažlicích a za 5 minut mi jel další vlak do Plzně. Po pár zastávkách nečekaně nastoupil můj nejlepší kamarád, když mě uviděl hned si šel sednou ke mě. Uviděl mě jak jsem oblečená a zíral na mě s otevřenou pusou, já se tomu jenom zasmála, když si toho všimnul hned mi řekl, že mi to sluší. A povídali jsme si celou cestu do Plzně.
Z pohledu RadkaKdyž jsem uviděl Lili, že sedí ve vlaku hned jsem šel za ní. Byla nádherně oblečená v princeznovských šatách. Pozdravil jsem ji a obejmul. Nestačil jsem zírat, protože ona je ten typ holky, která si dá tenisky k toku džíny a mikinu. Na to, že se známe už přes čtyři roky jsem ji viděl v šatech maximálně pět krát, ale nikdy neměla na sobě takovýhle šaty. Musel jsem ji hned říct, že jí to sluší. Mluvili jsem o různých věcech. Z přemýšlení mě dostala až otázka, který jsem vůbec nerozumněl. "Co si říkala?" Zeptal jsem se jí hned. "Ptám se kolik máš na mě času,když vystoupíme" a usmála se. "Tak dvacet minut, pak musím do práce, za jak dlouho to jede vám s Ančou"
"Tak za půl hodiny a měli by jsme to stihnou přesně tam dorazit" řekla nadšeně.
Když jsme vystoupili, tak jsme chvíli pofelili na nádraží a já už pak musel jít. Obejmul jsem Lili i Anču a vyrazil jsem.Z pohledu Lili
Radek odešel pryč a já se věnovala Aničce. "Za jak dlouho nám to jede" zeptala jsem se jí, abych věděla přesný čas.
"Za 10 minut, takže stíháme dát rychlý cígo před halou. Na to jsem jenom přikývla a šly jsme před halu. Když jsme dokouřili, tak jsme se pomalu vydali na vlak. Když v tom jsem ho uviděla, stál tam a jenom na mě zíral. Ptáte se kdo? Můj ex který mi neskutečně ublížil. Jak jsme se k němu blížily, i když jsem věděla, že za nim nejdeme, tak se mi zatočila hlava, kdyby mě Anča nedržela určitě bych spadla. Koukla jsem na ní děkovným pohledem a přidala do kroku. Prošli jsme kolem něj a já uslyšela z jeho plesnivých úst "čau, to mě jako ani nepozdravíš?" Polkla jsem na prázdno protočila očima a šla k vlaku. Konečně jsme nastoupily a já byla mega happy. Vlak se rozjel vyndala jsem sluchátka a jedno podala anče. Zapla jsem klidný mix dvě a najednou se přistihla jak s Ančou zpívame, začala jsem se smát snad na cely vlak a Anča se ke mě přidala. Vystupovali jsme s vlaku a já málem hodila držku naštěstí jsem se stihla zachytit. Za pár minut jsme byli na místě a já jenom žasla jak je to tam nádherný. Najednou Anča zařvala "jdeme pít" a podala mi do ruky drink. Podle chuť bych řekla, že jsem pila sex on the beatch. Přišel ke mě nějaký kluk a najednou spustil " Ahoj krásko, zatančila by si" chvíli jsem váhala, ale hrála nějaká rychlá písnička "proč ne" a usmála jsem se. Najednou začal hrát nějaký slaďák, protočila jsem očima, ale tančila s ním. Pak jsem to už nezvládla a bez jediného slova si šla sednout. Uviděla mě Anča hned za mnou šla se dvěma kelímkama "tumáš a pij, za chvíli to tady končí, měla bys zavolat Alešovi, ať pro tebe přijede víš, že já bych tě vzala ráda, ale jede pro mě mamka a hned jedeme na letiště a odjíždím do Bulharska a navíc máme plno" smutně se na mě Koukla. Vyšla jsem ven před budovu abych něco slyšela, pokoušela jsem se Alešovi dovolat tak 20x a pořád byl nedostupný. Zapálila jsem si a udělala jsem něco co jsem asi neměla, nebo jo? To je otázka. Koukla jsem se na telefon a otevřela Instagram a zavolala Morrymu. Po chvíli se ozvalo z druhé strany "Ahoj, proč mi voláš děje se něco, myslel jsem, že si na plese."
"No je tu jeden problém" začala jsem a povzdechla si "jo jsem na plese, ale můj řidič má vypnutý mobil a nemám odvoz" řekla jsem nervózně "a po mě chceš, abych tě odvezl domů?" Řekl nechápavě Morry.
"Ne to ne, jen jestli by si mě třeba nehodil do Prahy na nádraží abych počkala do rána na vlak, Klidně ti za cestu zaplatím" řekla jsem smutně. Najednou se ozvala věta, kterou jsem nechápala. " Si blázen v tomhle počasí chceš jenom v šatech čekat sama na nádraží v Praze celou noc?"
"Ano" řekla jsem tiše
" Víš co? Pošli mi přesnou adresu kde si, jedu pro tebe a típnul to abych nemohla namítat.
Poslala jsem mu adresu a čekala.
ČTEŠ
Kluk mých snů!
FantasyPokud máš rád/a KexCrew, tak tady je něco pro tebe. Pokud je vůbec neznáš, tak nevadí pokud máš rád/a romantiku a drama si tady správně!🤍 Tenhle příběh nebude hned o tom jak se ty dva dali dohromady, půjde to postupně jako v reálném životě, ale bud...