2.Bölüm |Kumsal Gecesi..|

51.5K 541 1.1K
                                    

Sabah 08:20
İç Mekan.. Robert Pattinson Ev..

2.Bölüm..

Sabah erkenden kalkıp spor yapmak için sahile inecektim. Üzerime spor atletimi ve şortumu giyip evden çıkmak için kapıya ilerledim. Önüme bakmadan ilerlediğim kapıda birine çarpmamla durdum.

Karşımda uzun süredir bana takıntılı olan bir platoniğim vardı. Şimdiye kadar okulda birçok tacizine uğramıştım ama evime gelmesi beni korkutmuştu.

Kızlardan ilgi görmek benim için bir ritüel hâline gelmişti, şaşırmıyordum. Ama bu kadarı fazlaydı.

"Ne istiyosun?"

Kız bana bakarak yutkundu, gülümseyerek elini göğsüme koydu ve yaklaştı. Dudaklarından dökülen kelime rahatsız ediciydi.

"Seni.."

Elini göğsümden çekip onu geriye attım. Yanından geçip giderek ilerledim. Beni takip ettiğini hissedebiliyordum ama umrumda değildi. Yavaş adımlarla koşuya başladım.

Adımlarımı hızlandırıp ilerlemeye devam ettim. Karşıma baktığımda gördüğüm 3 kişilik bi kız grubuydu, yanlarından geçip gidecekken birisi bana seslendi.

"Şşt bir baksana."

Ben onlara en karizmatik bakışlarımdan birini yollayıp cevap vermeden ilerledim.

Kızlardan biri yeniden bağırdığında ona döndüm.

"Hey! Numaranı versene!"

Yanına gidip elini avucumun içine aldım.

"Kalem verin biriniz."

Kızlardan biri kalem verdiğinde telefon numaramı kızın avucuna yazdım. Kız bana karşılık olarak dudağıma yapıştı.

Onu geriye iterek arkama döndüm ve elimin tersiyle dudaklarımı sildim. Koşmaya devam ederken kumsala geldiğimi fark ettim.

Suda hareketlenme gördüğümde köpek balığı sanarak geriye çekildim. Suyun üzerine çıkan bir el gördüğümde boğulmak üzere olan bi insan olduğunu fark ederek suya girdim.

Belki de bu bi tuzaktı, kızların beni etkilemek için yaptıkları en ucuz numaralardan biri olabiliyordu bunlar.

Ama bunun tuzak olup olmadığını anlamanın tek yolu.. bu tuzağa düşmek olduğunu biliyordum.

Çırpınmalar durduğunda hızlı hareket etmeye başladım. Derinlere gittiğimde suyun altına dalarak boğulmak üzere olan bedenin yanında durdum ve kollarımın arasına alarak kıyıya çıkardım.

Sırılsıklam olan bedeni kuma yatırarak nefes alıp almadığını teyit ettim. Almıyordu.

Sağ elimi sol elimin üzerine koyup kızın göğsüne koydum ve dizlerimin üzerine yükselerek tüm gücümle bastırdım.

Kızda bir kıpırtı yoktu. Yeniden ve yeniden denedim ama hiçbir işe yaramamıştı. Son çare olan sunni tenefüsü deneyecektim.

Kızın burnunu baş ve işaret parmağımın arasına alıp sıktım. Diğer elimle de çenesinden tutup dudaklarımı dudaklarına bastırdım. Ciğerlerimdeki havayı üflediğimde bu da işe yaramamıştı.

Büyü +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin