Saat 22.30 yan komşum olan Bayan Mesley 'in evinden sesler geliyodu. Koşarak eve gittim Bayan Mesley evde yok!!! Onun yerine her yerde polisler vardı, ama niye? Pencereden dışarı baktım ve Bayan mesley dışarıda yatıyodu ,onu dışarıya taşımışlar ve ölü gibi duruyodu.Polise sert bir sesle " burda ne oldu Bayan Mesley niye yerde yatıyo, ve niye ölü gibi duruyo." polis hızlıca cevap verdi "ölü gibi duruyo çünkü oldu intihar etmiş boynunu iple sıkmış" " n-n neee" diye bağırdım ve koşarak eve gittim. Biraz bu olayı düşündüm. Sonra Bayan Mesley 'in yanına gittim. Boynu kıpkırmızıydı ama bunlar ip izinden daha çok el izine benziyodu ayrıca bazı yerleri morarıktı. Bence bu bir cinayet moralim çok bozulmuştu çünkü Bayan Mesley 'i çok severdim ayrıca gençtide Bayan Mesley dememin sebebi saygıdandı. Eve tekrar gittim ve bir kahve yaptım. 5 dakika sürmeden bir mesaj geldi " Bayan Mesley 'in neden öldüğünü bilmek ve cinayetmi yoksa intiharmı olduğunu örenmek istiyorsan 1 saat sonra parkın orda ol ben bir dostum sana zarar vermicem" Şimdi bu da neydi umarım yine çocuklar şaka yapmıyordur, Çünkü geçenlerde böyle bir şaka yapıldı ve ben gittim hiç kimse yoktu. Yarım saatim kalmıştı ve tekrar bir mesaj geldi " şaka yapmıyorum seni Bayan Mesley in evinde gördüm bende ordaydım sorun yok seninde bu işin bir intihar olmadığını düşündüğünü biliyorum ama aslında bir ... " "Nee buda neydi hemen gitmeliyim " dedim kendi içinden, paltomu giyip hemen gittim ve parkın oralarda bir küçük orman gibi yer var ordaki banka oturdum ve ağaçta bir mektup vardı üstünde "Kayta 'ya yazıyodu ve o kişi ben oluyorum. Mektupta şöyle yazıyodu "......" (ARKADAŞLAR BU BÖLÜM BU KADAR BİRAZ KISA OLDU OKUYAN HERKESE TEŞEKKÜR EDERİM MUTİMADİA BAYAN MESLEY İN RESMİ)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEKLER Mİ ?
Mystery / ThrillerO katiline aşık olmuştu. Kalvin Elinde değildi. Korkuyordu. İmkansıza aşık olmanın sonuçlarını biliyordu. Olmuyordu. Uzaklaşamıyordu. Onun kaderi bu muydu? Yoksa bu katil ona yaşamak ile ölmenin arasındaki ince çizgi miydi? Kötü bir çocuğun ve masu...