[23]

1.8K 133 11
                                    

Medyaya Tini bebeğimi bırakıyorum 😍

***

Üzerimden şoku atamamışken Çınar alt dudağımı kavrayarak emmeye başladı. İstemsizce bir inleme döküldü dudaklarımın arasından.

Çınar'ın her hareketi kalbimin hızını daha da arttırıyordu. Şu an sanki kalbim dudaklarımın arasında atıyormuş gibiydi. Kolunu belime sardıktan sonra dudaklarının hareketi durmuştu. Yavaşça dudaklarını çekerek yüzüme bile bakmadan yüzünü boynuma koyarak sokuldu.

Ben boş bakışlarımla tavanı izlerlerken Çınar'ında nefes alışverişleri düzene girdiğinde sızdığını anlamıştım.

"Çınar," diyerek omzundan dürtmeye başladım. Ama tepki vermeyince vazgeçtim. Anlaşılan bu gece Çınar ile uyuyacaktım. Az önce yaşanan olay yüzünden ne hissedeceğimi şaşırmıştım. Duygularım resmen karmakarışıktı.

Gözlerimi kapattığımda sanki hâlâ Çınar'ın dudaklarını hissedebiliyordum. Parmaklarımı dudağıma kapattım.
Kalbim... çok hızlı atıyordu. Neden böyle hızlı atıyordu? Atlatmıştım bu duyguları, tekrar aynı hatayı yapmak istemiyorum...

***

Başımın şiddetli ağrımasıyla gözlerimi araladım. Ellerimi yüzüme kapatıp yatakta oturur pozisyonuna geçtim. Dün gece yaşanan olayları tek tek hatırladığımda yüzümün yandığını hissettim. Çınar'a baktığımda ise bana arkasını dönük bir şekilde yattığını gördüm.

Uyanmadan çıkmam gerekiyordu. Bugün kesin onun yüzüne bakmakta zorluk çekecektim. Yataktan kalkarak ceketimi elime aldım. Odadan çıkacakken Çınar'ın üzerini örtmek için geri döndüm. Gece aniden beni çektiği ve sızdığı için ne üzerimizi örtebilmiştik ne de ayakkabımızı çıkarmıştık. Zaten yatağın ortasında uyumuştuk ve onunda yorgunluğu vardı üzerimde.

Çınar'ın üzerini örtmeden ayakkabılarını çıkarttım. Sonrada üzerini örterek sessizce odadan çıktım.

Kendi odama girene kadar içimden dualar ediyordum. Umarım dün gece ki öpüşmemizi hatırlamıyordur. Gerçi hatırlıyorsa bile içkinin verdiği etki yüzünden beni öpmüştü. O yüzden büyük ihtimalle yaşanmamış gibi yapardık.

Başımın ağrısı geçmesi ve üzerimdeki içki kokusunun gitmesi için kendimi duşa attım. Soğuk suyun altına girdiğimde üşümüştüm. Birazdan ısınırım düşüncesi ile üşüyerek yıkanmaya başladım.

Birdenbire düşündüğüm şeylerle başımı hızlıca sağa sola salladım. Ellerimle saçlarımı geriye taradım. Neden Çınar'ı aklımdan atamıyordum. Az önce resmen Çınar ile bu suyun altında öpüştüğümüzü hayal etmiştim.

Böyle bir şeyin yaşanmasına bir kez daha izin veremezdim. Bir kere daha kaldıramayabilirdim.

***

"Kameranı aldın değil mi?" diye sordum.

"Evet. Kendimi unuturum kameramı asla," dediğinde güldüm. Az önce Çınar'ın anlaştığı markanın fotoğraf çekiminden çıkmıştık. "Çekimi nasıl buldun?" diye sordu Çınar.

"Diğerlerinden en iyisiydi diyebilirim. Her seferinde çıtayı bir kademe daha yükseltiyorsun," dedim. Bir sonraki çekim nasıl olurdu tahmin bile edemiyorum.

Yeni Yıldız [Yarı Texting] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin