32. díl

178 18 0
                                    

Střelila jsem a trefila jsem se.

,,Au," zřkivil obličej a padl k zemy. Postavila jsem se nad něho a koukala se.

,,To máš za mého přítele, ty hajzle!" řekla jsem a viděla jsem, jak se jeho oči mění.

,,To... si... odskáčeš... ty... děvko!" řekl a jeho hlas se změnil na těžce oddechujícího Zayna.

,,ZAYNE!" křikla jsem a klekla si. Náhle mě chytl pod krkem a já zalapala po dechu.

,,Pusť... mě!" řekla jsem a on se na mě koukl. Jeho oči dostávaly svoji barvu a nakonec se změnily úplně a byl to zase jenom Zayn.

,,Zavolal jsem už tu záchranku! Schovej tu zbraň!" řekl Harry a s ostaníma přiběhly k nám.

,,Louisi? Pomoc mi, odnesem Zayna před dům," řekl Liam a s Louisem ho odvedly. Já jsem tam jen tak seděla a mnula si krk. Schovala jsem zbraň do předem prohlubené díry a zahrabala ji.

,,V pořádku?" zeptal si Niall. Přikývla jsem a běžela před dům. Z povzdálí jsem už slyšela sanitku.

Přijely před dům a hned prohlédly Zayna.

,,Ztratil mnoho krve! Musíme rychle mu dát transfuzi a rychle na operaci!" řekly doktoři a když ho naložily, otočily se na mě.

,,Vy jste sestra?" zeptal se.

,,Ne, přítelkyně," řekla jsem se slzami a oni mě popohnaly dovnitř.

,,Tak pojeďte s náma," řekl záchranář.

,,Pojedeme za vámy!" křikl Liam, než zavřel dveře a já chytla Zayna za ruku.


V nemocnici odvezly Zayna na operaci a já seděla v čekárně s obličejem v dlaních a brečela. Najednou mě něči ruce vyzvedly do mohutného objetí. Byly to kluci.

,,Byla jsi statečná!" pošeptal mi Niall, který, jak jsem posuzovala, mě vyzvedl do objetí.


Čekaly jsme čtyři hodiny a nic. Pochodovala jsem v čekárně, zatím co kluci seděly a čekaly.

,,Rory, prosím! Sedni si, jsem z tebe nervózní!" řekl mi Harry.

,,Promiň. Jsem rozrušená a... a... pořád nemůžu uvěřit, že jsem to udělala," řekla jsem a zlomil se mi hlas.

,,Jste Aurora Jeffrsnová?" zeptal se mě doktor.

,,Ano, stalo se něco?" zeptala jsem se a koukla na doktora. Kluci k němu vzhlédly taky a čekaly, co z něho vypadne.

,,Nic, jenom jsem vám přišel říct, že operace se zdařila a pan Malik je v pořádku. Kulka byla dost hluboko, takže nám to dalo zabrat, ale vše proběhlo v naprostém pořádku," řekl doktor a já mu samým štěstím skočila do náruče. Podivil se, ale nic neříkal. Kluci zajásaly a já se odtrhla.

,,Omlouvám se. Jsem šťastná!" řekla jsem mu a on se usmál.

,,V pořádku, slečno, to se mi stává celkem často," řekl.

,,Mohu ho vidět?" zeptala jsem se.

,,Vy ano, ostatní tu musí zůstat," řekl a vedl mě za Zaynem.

Sběratel lebekKde žijí příběhy. Začni objevovat