Uh, huh this is my shit!

758 65 31
                                    

[HÖST EDİYŞIN] && Luhan ve Sehun buluştu mu? &&

HABER: 2 Nisan için verilecek olan Çin konserine EXO üyeleri hazırlık yaparken grubun maknaesi otele girerken görüntülendi. 1 saat önce Luhan'ın girmiş olduğu 5 yıldızlı otelde, Sehun'un bulunması kafa karıştırdı...

KAYNAK: Mydaily via Nate

1. [+2,025, -31] Hadi ama sevişecek olmaları bariz ortada ㅋㅋㅋ

2. [+1,987, -25] Birileri fena işi pişirecek gibi. 5 yıldızlı otel yerine Luhan'ın evine gitseydiniz ya ㅋㅋㅋㅋ

3. [+1,863, -51] Hayır hayır ağlamıyorum. gözüme HunHan kaçtı. ㅠ.ㅠ

4. [+925, -11] HUNHAN MOMENT?! SONUNDA!

5. [+551, -1,450] Nıç nuç. Nasıl bu kadar rahat olabiliyorsunuz? Yaptığı hainlik sonucu Sehun bir de Luhan'ın kollarına mı koşuyor??

Sehun her ne kadar izin vermese de netizen yorumlarını okumaya başlamıştım bile. Birbirinden utanç verici yorumları okurken vücudumun her yerinin yandığını hissediyordum. Sehun ile sevişmek için buluştuğumuzu sanmış olmaları yanı sıra, tam olarak o amaçla buluşmuş olmamız utanç vericiydi.

Saçlarımı çekiştirirken yanımda çıplak bir şekilde yatan pürüzsüz bedeni süzdüm. Fazlasıyla vurdum duymaz tavırları beni sinir etse de bana konuşma hakkı tanımıyordu. Kariyer hayatı bitebilirdi ve bu en son isteyeceğim şey bile değildi.

Parmaklarımı yumuşak saçlarına geçirip yavaşça okşadım. Gruptan ayrılmamdan bu zamana kadar geçen süre zarfı içerisinde buluşmamış olmamız birbirimize olan özlemimizi artmıştı. Tabii ki Sehun yanımdayken bile onu özlüyorum!

Bacaklarımın üstünde hissettiğim baskıyla kıkırdadım. Sehun her zaman hayvan gibi yatmak zorunda mısın aşkım? Mesaj sesiyle komidinin üstündeki telefona uzandım. Sehun'un telefonunu kurcalamayı seviyordum. Benden gizlisi saklısı yoktu. Birbirimizden kilometrelerce uzakta olsak bile ona gelen kısa bir mesajı dahi ss alıp bana atıyordu. Hayır, tabii ki onu tehdit etmem sonucu bunu yapmıyor. Mesaj Baek'ten gelmişti. Mesajı açıp okumaya başladım.

KİMDEN: MalByun

Sarı kafa!! Menajer Kim kaçtığını fark etti. Seni haberlerde görmüş.

Mesajı okurken kahkaha atmaya başladım. Baek, neden hep bu kadar salak olmak zorundasın? Sesimin düzeyini ayarlayamamış olmamdan olacak ki Sehun'un uyanıp beni izlediğini gördüm.

"Günaydın tırtılım." yanağını okşayıp tekrar telefona döndüm.

KİME: MalByun

Seni bok kafalı! Menajer Kim'e söyle tırtılıma kızarsa onu keserim! Bu arada gece weibo'da online olmuşsun. ;)))

gönder tuşuna basıp tamamen Sehun'a döndüm. Hala beni izlediğini fark edip gülümsedim.

"Menajer Kim seni sikecekmiş Hun." tekrar mesaj sesini duyunca telefonu kaldırıp ekrana baktım.

"Sen buna izin vermezsin azgın geyik." diyerek yatakta doğruldu. Başımı belli belirsiz sallarken mesajı açtım.

KİMDEN: Karga Chen

Lulu.~~~ Baek'e mesaj atıyorsun ve bana atmıyorsun öyle mi? *TripTripTrip* Sehun öküzü seni fazla yormamıştır. Anlarsın ya fanfinifon. ;))

Hass... Bunların diline düştüğüme inanamıyorum. Mesaja cevap vermeyip banyoya giren Sehun'un peşinden banyoya girdim.

ㄴㄱㄴㄱㄴㄱㄴㄱㄴㄱㄴㄱㄴㄱㄴㄱㄴㄱㄴㄱㄴㄱㄴㄱㄴㄱㄴㄱㄴㄱㄴㄱㄴㄱㄴㄱㄴㄱㄴㄱ

"Luhan kollarını yukarı kaldırır mısın bebeğim?" Sehun'un komutuyla kollarımı yukarı kaldırdım. Ben Kim Passible izlerken Sehun beni giydiriyordu. Tişörtü başımdan ve kollarımdan geçirip aşağı çekiştirdi. Gözlerimi televizyondan çekip önümde giyinen Sehun'a baktım. Köprücük kemiğini yalama isteğimi bastırıp kollarımı boynuna doladım. Anında belime sarılan kollara gülümseyerek bakarken dudaklarımı dudaklarına sürttüm.

"Luhan..." alnımı alnına yaslayıp gözlerimi kapattım.

"Hm?" beni kendine daha çok bastırıp alt dudağımdan öptü.

"Ayrılmalıyız." gözlerimi şaşkınca açarken kendimi biraz geri çektim. Ayrılmalıyız mı?

"S-Sehun? Ayrılmak mı istiyorsun?" titrek sesle konuşurken Sehun sırıttı.

"Piç! Beni kullandın değ-" yumuşak dudaklar atarımı yarıda keserken hızla göğsünden ittirdim. Seslice ağlarken yere çöktüm. Sehun omuzlarımdan tutup beni yukarı çekti.

"Ağlama sevgilim. Yanlış anladın beni." hıçkırıplarımın arasında sakince onu dinledim.

"Yarın konser var. Gitmem gerek ve seninde doktor kontrolün var." burnumu çekip başımı kaldırdım.

"İbnenin önde gidenisin Sehun."

"Ben de seni seviyorum sevgilim."

ㄴㄱㄴㄱㄴㄱㄴㄱㄴㄱㄴㄱㄴㄱㄴㄱㄴㄱㄴㄱㄴㄱㄴㄱㄴㄱㄴㄱㄴㄱㄴㄱㄴㄱㄴㄱㄴㄱㄴㄱ

Kollarımı sıkıca boynuna dolayıp kokusunu içime çektim.

"Bir daha ne zaman buluşuruz kim bilir... Lütfen gitme Hunnie." gözyaşlarımın yanaklarımı ıslatmasına izin verdim. Yanaklarımı avuçlarının arasına alıp baş parmaklarıyla tenimi okşadı.

"Bilekliğini ve yüzüğünü sakın çıkartma minik geyik. Sana çift eşyaları alıp yollamaya devam edeceğim. Menajer Kim bu skandalın üzerini örter kesin. Beni merak etme tamam mı? Mesajlarıma geç cevap vereyim deme bile. Doktor kontrollerini sakın aksatma. Doktorun bana her şeyi rapor ediyor ona göre. İlaçlarını düzenli bir şekilde al, benim olduğunu da unutma. Ve en önemlisi..." gözlerimin içine bakarak burnumun ucuna minik bir öpücük kondurdu.

"Call me baby." gülümseyerek sesli bir hıçkırık bıraktım ve daha sıkı sarıldım.

Call Me Baby | One ShotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin