M-am trezit pe jos, cu o durere ingrizitoare de cap.
M-am ridicat in fund si am putut observa ca eram intr-un fel de depozit. Mirosea a mucegai si praf asa ca mi-am acoperit nasul cu maneca.-In sfarsit te-ai trezit, incepusem sa cred ca te-am drogat cam mult si nu te mai trezesti.
-Mda...era mai bine asa, macar "el" nu mai avea pe cine sa rapeasca acum.
-Nu inteleg de ce ii spui tatalui tau "el", e totusi tatal tau. Derek mi se arata dupa tot timpul cand vorbea de undeva din spatele meu.
-As vrea sa nu fi fost... Si de ce trebuie sa fiu legata? imi intind mainile spre el sa ma dezlege, funia era prea stransa.
-Ca masura de precautie.
-Daaa, ca cine stie ce as putea fac... nu mai termin propozitia ca Derek se ridica de langa mine si asteapta pana un barbat intra in camera. Nici nu trebuie sa il vad sa imi inghete sangele in vene. "El" a venit si se apropie cu pasi lejeri de mine...incep sa tremur si nu de frig.
-Cum indraznesti sa tratezi asa un musafir! vine cu viteza lui de vampir si imi elibereaza mainile.
Derek aduce o patura si mi-o pune pe umeri iar eu dau de privirea acelui barbat care a parasit-o pe mama cand avea cea mai mare nevoie de ajutor. Trebuia sa fiu nervoasa, sa tip, sa ma zbat, sa il scuip in fata dar nu puteam...vedeam in ochii lui o liniste care putea calma pana si marea intr-o zi cu furtuna. Imi pune mana pe obraz dar ma trag repede, poate mi-a luat furia dar de ura nu se poate atinge. Il urasc din toata inima iar o singura atingere de-a lui imi provoaca repulsie.
Se pare ca si-a dat seama de sentimentele mele incat, acum se retrage si se aseaza pe un scaun adus de Adam...da, si ei erau aici. Cei patru oameni pe care ii urasc cel mai mult pe lumea asta se afla in aceeasi cladire cu mine...ce noroc pe mine.-Te-am adus azi aici sa iti aduc la cunostinta ceea ce esti tu, pentru ca nu esti normala draga mea.
-Si ei trebuie sa fie aici pentru ca?
-Ei sunt slujitorii mei fideli, ei s-au infiltrat perfect in viata ta si a prietenelor tale.
-Mda...nu s-au infiltrat numai in viata lor ci si in inima...si in pat.
Adam incepe sa chicoteasca insa se opreste rapid dupa ce "el" ii arunca o privire urata.-Dupa cum spuneam. Tu nu esti un om obijnuit draga mea, esti sange din sangele meu deci esti pe jumatate vampir.
-Ma dor urechile deja.
-Prin urmare vreau sa devi un vampir complet.
Siner, aveam o vaga banuiala ca asta ar vrea de la mine insa am intepenit ca si cum nici nu mi-ar fi trecut prin minte acest lucru.-Nu! Categoric nu! Nici nu ma gandesc la asta!
-Ai putut observa si tu ca lumea aia nu e pentru tine, nu esti interesata de scoala, mereu vrei mai mult, vrei ceea ce lumea aia nu iti poate oferii, vrei putere si libertate, spuse "el" entuziasmat, parca ar fi explicat o teorie fantastica unui invatacel.
Poate avea dreptate, lumea asta nu are multe de oferit, exista atatea lucruri pe care as vrea sa le fac, atatea locuri pe care as vrea sa le vizitez si explorez, de care nu am timp. Insa exista un lucru ce nu imi poate da lumea lui, aia fiind acel sentiment cand sunt cu prietenele mele, acea caldura, sentimentul de iubire.
-Poate ar trebui sa iti dau un impuls? Adu-le inaintru! dadu el comanda iar Adam si Nick executara, dupa cateva secunde baietii intrata tragand dupa ei pe....
CITEȘTI
O viata neobisnuita
FantasyTotul se schimba cand in viata noastra intra 2 baieti ciudati. Eu, Raluca si Denisa vrem sa aflam ce e cu ei deoarece prietenele mele au sentimente pentru ei. Ar trebui sa stam departe dar pericolul ne atrage mai aproape de ei, mult mai aproape...si...