1|Çüküm var benim!

2.9K 119 32
                                    

Oflayarak elimi saçlarımdan geçirdim ve üzerimde ki eteğe baktım.Salak Umay yüzünden etek giymek zorunda kalmıştım,çünkü hanımefendi feminen erkeler hakkında fotoğraflar çekiyordu ve kurbanıda ben olmuştum.

"Ay Uzay çıksana artık, iki saatir ne yapıyorsun içeride?"

Umay'ın homurtu dolu sesiyle çıplak bacaklarıma son bir bakış atıp kabinden çıktım.Allahtan üst kattaydık ve kimse yoktu yoksa ibne diye taşlanabilirdik.

"Umay bence bu kadar yeterli,daha fazla oyalanmayalım ve gidelim."dedim sinirle.

Umay ise "Ay çok yakışmış,hep giymelisin bence ya!"diyerek çok güzel bir şekilde beni siklememişti.

"Umay."dedim dedim dişlerimi sıkarak.

Etek giyip,oje sürmeyi,yada hafif makyaj yapmayı normalde severdim ve yapardımda ancak bu şartlarda ve bu ülke sınırlarında tabii ki göz önünüde böyle şeyler yapmaktan çekiniyordum.Umay bana göre bu konularda çok daha rahat ve umursamazdı.Tabii bunda Annemizin aşırı rahat ve gevşek biri olmasınında etkisi vardı.Sonuç olarak eğer Umayla girdiğim saçma iddia'yı kaybetmeseydim bunu asla kabul etmezdim.

Umay çantasından parlatıcı ve allık çıkartıp yanıma geldi ve ondan biraz uzun olduğum için ayak uçlarında hafif yükselip saçlarımı düzeltikten sonra allığı yanaklarıma ve parlatıcıyıda dudağıma sürdü. Yaklaşık iki saatir burdaydık ve Umay bana farklı farklı giysiler giydirip,makyaj yaptırmıştı. Aradada böyle makyajımı tazeliyordu hanımefendi.Oyuncak bebektim sanki amına koyayım.

Geri çekilip gülümsed, "Şu sandalyeye geçip oturda fotoğraflarnı çekeyim,zaten bu son fotoğraf,sonra seni azad edeceğim söz."

"Şükür amına koyayım. "diye homurdandığım da,"Sen am sevmiyorsun ki" diye yanıt vermişti alay dolu bir sesle.

Göz devirsemde dediğini yapıp köşede ki dinlenme koltuğuna oturdum. Annem bu mağza'nın en kıdemli çalışanlarından biri olduğu için birazcık rahattım.Tabii bunda üst katta olmamızın ve sadece önemli muşterilerin girebildiği odada olmamızında etkisi vardı.

Umay yanıma yaklaşıp bacaklarımı ve bedenimi kendi kafasında ki poza göre düzeltti ve geri çekilip fotoğraflarımı çekmeye başladı.

"Ay maşallah!"

Bir anda duyduğumuz sesle ikimiz de irkilip sesin geldiği tarafa döndük,esmer ve bol makyajlı orta yaşlarında bir kadın gülümseyerek bana bakıyordu.

Telaşla ayağa kalkıp Umay'a baktım.Birinin beni böyle görüp yadırgamasından deli gibi korkuyordum.Ayrıca bu durum Annem için de büyük bir sorun yaratabilirdi.

"Bakın hanımefendi göründüğü gibi değil!"dedim telaşla,ne dediğimi bile bilmiyordum.

Kadın bana şevkatle gülümseyip "Kızım sen niye telaşlandın ki şimdi? Uzaktan sizi gördümde,açıkçası çok güzel bir yüzün var.Konuşmak istedim."dedi.

Ne?

Kızım mı?

Bu kadın körmüydü lan? çüküm var lan benim,ne kızı?

Mal mal kadın'a bakmaya başladım,bu beni kız mı sanmıştı lan? bakışlarımı Umay'a çevirdiğimde umursamaz bir şekilde esnediğini görünce göz devirdim.

Kadın bana beklentiyle bakmaya başlayınca boğazımı temizleyip"Aa öyle mi? çok teşekürler, çok incesiniz." diye bir şey geveledim.

Kadın kıkırdayıp "Aman!Pekte ince sayılmam ama..."dedi.

Biraz kilolu bir kadındı ve sanırım ona hitafen konuşmuştu,tebesüm etmekle yetinip bir şey demedim.

Kadın dik dik yüzüme bakınca "Yok ya baya zayıfsınız."dedim.

"Herhalde hayatım o kadar spor yapıyorum"diye yanıt verdi.

Bu karı mal mıydı ya rebbim? Milet deliye hasretti ben akılıya!

Tam o sırada merdivenlerden söylene söylene çıkan Annemi görünce nefesimi dışarı verdim.Kim bilir yine hangi allahın kuluna sövüyordu.

Odaya girer girmez içerde ki kadını fark edip hemen yanına geldi ve "Ebru hanımcığım? Kızımla tanıştınız mı?" dedi gülümseyerek.

Bu lafıyla göz devirip yanaklarımı şişrdim.Anlaşılan Annem yine Umay'a zengin kısmet bulma peşindeydi ama kadın beni kız sandığı için hayalleri suya düşücekti canım Anamın.

Adının Ebru olduğunu anladığım manyak karı eliyle ağzını kapatıp kıkırdadı ve "Tanıştık tanıştık,maşallah çok kibar çok zarif."dedi göz ucuyla bana bakarak.

Annem Umaydan bahsettiğini sandığı için dumura uğramış gibi bir kaç saniye Ebru karısına bakıp ardından bakışlarını bize çevirdi. Çevirir çevirmezde etekle duran beni görünce gözleri yerinden çıkıcakmış gibi açıldı.Yutkunup üzerimde ki eteğe baktı ve gergince "B-bu ne hâl?" dedi.

Annem gerilince bende gerilip Umayın yanına yaklaştım.Piç kız hiç kimseyi götüne takmayarak çektiği fotoğrafları inceliyordu.
İç geçirip keşke onda ki umursamazlığın yüzde biri bende olsaydı diye düşündüm.

Annem derin bir nefes alıp Ebru hanıma,"Eee-tam olarak hangi kızımla tanıştınız,Ebru hanımcığım?"diye sordu.

Ebru hanım eliyle beni gösterip "Şu etek giyen,zarif kız işte. Gerçi adını daha oğrenemedim ama?" dedi son kelimeyi bana bakarak söylediği için istemsizce,"Uzay"dedim.

İnşallah Uzay diye bir kız ismi vardır!

Ebru hanım gülümseyip "Memnun oldum kızım."diyince rahatlayarak kafamı sallayıp tebesüm ettim.

Annem dudağını ısırarak Ebru hanım'ın koluna girdi ve "Hadi gelin size yeni gelen çantaları göstereyim,efsaneler!"diyerek kadını çekiştirmeye başladı.

Birlikte odadan çıktıklarında başıma nasıl bir bela aldığımdan habersiz,mal mal arkalarından bakıyordum.Umay elinde ki fotoğraf makinesini koltuğa bırakıp elini omzuma attı ve "Çok fena bok kokusu aldım ikiz.Hayırlı uğurlu olsun."dedi.

O bok kokusunu Annem gerildiği ve telaşlandığında bende almıştım.Manyak karı yine kim bilir hangi şeytani işler peşindeydi.

Annemin aklı fikri para olduğu için sürekli Umay'a zengin koca bulma peşindeydi. benim eşicinsel olduğumu bilmeden önce de bana kız bulmaya çalışırdı. Gerçi şimdi de sırf sevgilim zengin değil diye triplere giriyordu ama neyse...

Derin bir nefes verip kabine girdim ve üzerimi değiştirip makyajımı sildim ardından Umay'ın yanına gidip oturdum ve o gününde,o kadınında hayatımı ne kadar değiştireceğinden habersiz bir şekilde akşama kadar Umayl'a fotoğrafları düzenlemeye başladık.

°

°
Arkadaşlar 2k okunmaya 90tane vote?Gerçekten mi?:))))

Yalancı | GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin