3|Görücü?Askerlık arkadaşım?

1.5K 112 38
                                    


Saçlarımı düzeltip son kez aynada kendime baktım,beyaz gömleğimi eteğimin içine sokmuş ve ince belimi ortaya çıkartmıştım. Köse olduğum ve tabii ki kızıl olduğum için tüğsüz bacaklarım gürünüyordu.Etek fazla kısa değildi ve dizlerimin altına kadar geliyordu ve yüzümde hafif bir makyaj vardı. Her zaman ki gibi biraz allık biraz da parlatıcı sürmüştüm.

İç çekip parmağımla parlatıcıyı dudağıma daha fazla yaydım,şimdi bu halimle Tunay'ı azdırıp sevişebilirdim ama ben tanımadığım biri için bu kadar süslenmiştim.
Aslında genel olarak hep hafif makyajlar yapardım ama tabi ki etek falan öyle çok giymiyordum.

"Uzay oğlum gelsene."

Annemin bağırtısıyla gözlerimi aynada ki aksimden çekip odadan dışarı çıktım.Annem üzerindeki kot-etek takımıyla gayet şık duruyordu.Beni görür görmez gülümseyip "Aa çok güzel olmuşsun oğlum."dedi.

Göz devirip "Anne her zaman ki halim.Abartma,sadece etek giydim o kadar."dedim.

Kafasını sallayıp "İyi be. Hadi sen git mutfakta bekle ben seslenince kahveleri döküp getirirsin."dedi heyecanla.

Kaşlarımı çatıp "Anne bu gerçek bir isteme değil,ben de kız değilim.Kendini fazla kaptırma istersen? Hem ne gerek var kahveye? Gelsinler istemiyorum falan diyeyim gitsinler işte?"dedim homurtuyla.

Annemde aynı şekilde kaş çattıp,gözlerini belerte belerte konuşmaya başladı"Oğlum sen mal mısın ya? Hiç olur mu öyle? Önce kahve falan içip isteyecekler,bende önce gençler konuşsun anlaşırlarsa olur diyeceğim,sonra siz konuşacaksınız falan.Öyle pat diye reddedemeyiz çok ayıp olur!"

Oflayıp "Tamam anladım,sadece kazasız belasız bu geceyi atlatlım yeter."dedim.

"Bir şey olmaz merak etme,ayrıca Umay nerde?"

Omuz silktim. "İş bulmuş,fotoğraf çekmeye gitti."

"Bu saatte ne işiymiş canım? Hem niye benim haberim yok? Ben bu evde şurdaki vazoyla aynı konumdayım galiba,ne bir izin alma,ne bir haber verme gereksemi duyuluyor."dedi eliyle sehpanın üzerinde ki vazoyu göstererek.

"Ay anne. Ben ne yapayım? Ara Umay'ı azarla allah allah ya."diye çıkştım,resmen yapmadığım şeyin azarını yiyordum lan.

Annem bana kötü kötü baksada bir şey demeden telefonunu çıkartıp,muhtemelen Umay'ı aramaya başladı.İçimden Umay'a geçmiş olsunlarımı iletip mutfağa geçtim ve koşedeki küçük masanın sandalyesini çekip oturdum. Saat daha altı buçuktu ve misafirler yedide geleceklerdi.

Telefonumu çıkartıp bir kaç fotoğrafımı çektim ve whatsapptan Tunaya yolayıp altına;Seni çokkkk özledim.
 mesajını yazıp yoladıktan sonra telefonu elimde çevirmeye başladım.

Nerdeyse iki haftadır görüşemiyorduk, hem vize haftası olduğu için hemde ikimizde çalıştığımızdan fırsat bulamamıştık.
Tuna'yla ünüversitede tanışmıştık ve önce arkadaş,sonrada sevgili olmuştuk.Ben konservatuavar, Tuna ise mimarlık okuyordu ve bu yıl son senemizdi.

Bildirim sesi gelince gülümseyip,telefon'a baktım.

Tuna:Bende seni çok özledim güzelim.Alşam müsaitsen bit şeyler yapalım.

Dudağımı ısırıp hemen cevap yazdım. Üzgünüm sevgilim:( bu akşam misafirlerimiz gelecek annem bırakmıyor.

Tuna: Sen misafirlerin önüne o kılıkla çıkmayı düşünmüyorsun değil mi?

Göz devirdim, gereksiz kıskançlıklardan hoşlanmıyordum.
Of Tuna her zaman ki halim işte ne var?

Tuna: Her zaman bu kadar süsleniyormusun sen?

Kaşlarımı çatıp Evet?! yazıp yolladım.

Tuna: Bebeğim tartışmak istemiyorum git sil makyajını falan.Hem misafirleriniz hoş karşılımıyabilir.

-Tuna silmiyorum hiç bir yerimi. Misafirler beğenmiyorsa siktir olup gidebilirler? Ben böyle iyiyim.

Tuna: Küfür edip asabımı bozma benim Uzay!

Sinirlice telefona bakıp cevap yazmadan kapatıp masaya bıraktım.Gereksiz yere neden kıskançlık yapıp tartışmamıza neden oluyordu ki? Hem ona misafirlerin genç erkek ve ya kızı olduğunu bile söylememiştim amına koyayım. Resmen tartışmak için bahane arıyordu.

Telefondan gelen bildirmleri umursamadan sanki Tuna karşımdaymış gibi kötü kötü baktım. O sırada zilin çalmasıyla derin bir soluk bırakıp ayaklandım ve üstümü başımı düzeltip dolaptan fincan ve kahveyi çıkartıp hazırlamaya başladım.

Yaklaşık kırk dakika sonra Annemin "Uzay,kızım kahveleri getir hadi." diye seslenmesiyle göz devire devire kahveleri döküp,tepsiye dizdim ve mutfaktan çıktım.Kahveyi nasıl içtiklerini bilmediğim için hepsini sade yapmıştım. Annem de sade içiyordu zaten.

Salona geçtiğimde yüzümede ki sahte tebesümle Ebru hanım'a bakıp "Hoş geldiniz efendim."dedim, oda samimi bir şekilde gülümseyip "Hoş bulduk kızım." diye yanıt verdi.

Ne kızı yarram? dememek için kendimi zor tutuyordum.Bu kadınıda anlamıyordum hiç.Hadi feminen görünüşüm yüzünden anlamıyordu,lan sesimdende mi anlamıyordu bu kadın?

Bakışlarımı birazcık merak ettiğim oğluna çevirdiğimde,keşke kör olsaydımda gözlerim karşımda ki kişiye hiç çevrilmeseydi diye düşüneceğimi bilmiyordum.

Gözlerim irileşip ağzım açık kaldı,elim ayağım boşaldığı için tepsi hafifçe eğildi ve içindeki iki fincan yeri boyladı.
Bu bir kamera şarkısı olmalıydı! Şu an karşımda en az benim kadar şoke bir şekilde bana bakan çocuk,Doğu olamazdı! Hayır bu bir kabus olmalı.

İlk şoktan çıkan Doğu oldu ve hışımla ayağa kalkıp "Lan siz bizimle dalga mı geçiyosunuz?!"diye bağırdı.

Annem ve Ebru hanım kaşlarını çatarak bir bana bir Doğu'ya baktılar.Dudaklarımı ısırıp Annem'e 'sıçtık' der gibi baktım ve kafamı iki yana salladım.Annem olayı hemen çaktığı için gözlerini irileştirip panikle ayağa kalktı ve "Evladım ne oldu? Niye bağrıyorsun?" dedi Doğu'ya bakarak.

Ebru hanımda oğluna bakıp "Doğu? Bu ne saygısızlık, ne oluyor?"dedi anlamaz bir şekilde.

Doğu kıpkırmızı olmuş bir şekilde,sakinleşmek için derin derin nefes alıp eliyle yüzünü sıvazladı ardından put gibi elimde ki tepsiyle dikilmiş,beni gösterip "Erkek lan bu!Hemde askerlik arkadaşım olan bir erkek!"diye bağırdı.

Annem ve ben dehşet içerisinde birbirimize bakarken, Ebru hanım "Ne?! ay bana bir şeyler oluyor!" dıyerek koltuğa bayılmıştı.

Evet! gerçek anlamda sıçmıştık!

Aylarca bana karı kılıklı diyip asker ocağını zindan eden asker arkadaşım(!) Doğa Balkan, şimdide hayatımı zindan edecekti.

♡♡

Bir düşünsenize asker arkadaşınız sizi istemeye geliyor.kvdsetkkcser

Yalancı | GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin