Resmen sıçmıştık!
Ebru hanımın bayılmasıyla Annem telaşla yanına gidip yüzünü tokatlayarak uyandırmaya çalıştı,"Ebru hanım?! Ay uyanmıyor bu! Ebru hanım?!"
Annem kadını iyice tokat manyağı yapınca,elimde ki tepsiyi sehpaya bırakıp yutkunarak,annesini sikine bile takmadan kaşları çatık bir şekilde bana bakan Doğu'ya baktım.
Ona baktığımı görür görmez dişlerini sıkarak üzerime yürüdü. Ben geri kaçamadan tek eliyle yakama yapışıp bedenimi havaya kaldırdı "Ne bok karıştırıyorsun lan sen?" dedi sıkılı dişlerinin arasından.
Yüzüme zoraki bir gülümseme yerleştirip ellerimi yakmada ki ellerinin bileklerine sardım ve "Bak... İnan bende en az senin kadar şaşkınım ama bunu iki medeni insan gibi çözebiliriz?Şiddete hayır yani."dedim,ardından şirince gülümsedim.
Sinirle gülüp tek kaşını havaya kaldırdı ve yakamı biraz daha sıkıp,"Ne gibi bir çözüm sayın orospu çocuğu?"dedi tıslayarak.
Ben daha ağzımı açamadan kafasına yediği terlikle ve Annemin "Orsopu senin anandır it!"diyen sesiyle dumura urayarak ellerini yakmdan çekti ve ona kaşlarını çatmış öfkeyle bakan Anneme baktı.
Ağızı açık kalmıştı resmen.Beni bırakmasını fırsat bilip hemen uzaklaştım ve topuklarımı götüme vura vura koşup Annemin yanına gittim.Ebru hanım hâlâ ağzı açık bir şekilde baygın yatıyordu.Yutkunup düşünmeye başladım. Hemen bir boklar yapıp durumu kurtarmamız lazımdı,yoksa bu kadın dolandırıcı diye polise bile verebilirdi bizi.
Doğu sonunda şoktan çıkıp sinirle güldü ve"Şaka mısınız siz ya?"dedi tıslayarak.
Annem ona tersçe bakmakla yetinip cevap vermeden baygın yatan Ebru hanımı biraz daha sarstı ama kadın uyanmayınca derin bir nefes alıp ayağa kalktı ve beni kolumdan tutarak kenara çekip "Kadın uyanmıyor.Gerçi uyansa ne yapıcağız,onu bile bilmiyorum! Biz ne yapacağız gerçekten?"dedi telaşla.
Stresle bir Annesinin yanına çökmüş ve onu sarsarak uyandırmaya çalışan Doğuya birde aynı benim gibi stresli duran Anneme baktım. "Bilmiyorum Anne. Bunların hepsi senin yüzünden zaten,resmen sıçtık ya!"diye homurdanıp ardından aklıma yeni gelmiş gibi gözlerimi irice açıp "Bu kadın bizi hapse falan tıkmaz değil mi lan Anne?"dedim.
"Oho!"dedi Annem elini havada sallayarak "Amımıza bile koyar oğlum."
Sertçe yutkunup"Ne yapacağız? Kadın şimdi uyanacak. Hemen bir şeyler düşünmemiz lazım!"dedim ardından gözlerimi ayı gibi Ebru hanımı sarsan Doğuya dikip tırnağımı kemirmeye başladım.
Annem bir kaç saniye susup düşündü, ardından,"Buldum!"diye şakıdı sevinçle " Sen bu Ebru hanımın oğlunu bir şekilde bizimle iş birliği yapmasına ikna et.Ben gerisini halledeceğim!"
Gözlerimi belertip"Anne saçmalama. O mal,homofobik piçin teki,askerde neler yaptı bana! Hayatta ikna olmaz!" dedim.
"Oğlum ne yapalım o zaman,işsiz, evsiz kalıp mapuslaramı düşelim?"dedi.
Omuz silktim,"Banane ya? Ben hayatta konuşmam o malla."
Annem kolumdan tutup beni sertçe ittirdi ve"Uzay,Siktir git ikna et şu çocuğu! Almayayım ayağımın altına bak!"dedi sinirle.
Yutkunup, hâlâ hayvan gibi iki koltuk arasından Annesini sektirerek uyandırmaya çalışan şahısa yaklaşıtım.
Odada ki tüm havayı ciğerlerime gönderip, bir anlık cesaretle kolunu kavradım ve bana dönmesini sağlayıp "Konuşmamız lazım amına koyayım göt."dedim telaşla.
Evet...
Annemle ben stres olunca sürekli küfür ediyorduk.Yani bu tamamen genetikti?!Sinirle kaşlarını çatıp "Lan belanımı arıyorsun yavşak?"dedi.
Oflayıp saçlarımı karıştırdım "Bak seni anlıyorum ama lütfen beni bir dinle."dedim gözlerine yalvarırcasına bakarak.
Gözleri bir kaç saniye yüzümde oyalandı ardından kafasını eğip benimle aynı hizaya geldi ve "Siktir git."diye tıslayıp beni çok güzel göt ettikten sonra tekrar Annesine dönüp "Anne! Sende uyan artık.Ölmekle bayılmayı karıştırdın mı?" dedi sinirle.
Bir anlık sinir ve gerginlikle bacağımı kaldırıp götüne bir tane tekme attım.
Evet bunu yaptım gerçekten...
Attığım tekmeyle Doğu bir adım öne sendeledi ve ardından ateş saçan gözleriyle bana dönüp yakama yapıştı "gebertirim lan seni!"diye gürledi.
Yutkunup korkuyla kızgın bir boğa gibi bana bakan Doğuya baktım.
Bu sefer harbi sikecekti belamı."Anne!" diye bağırdım çocuk gibi.
Annem nerdeydi lan?
Doğu yakamı biraz daha sıkınca nefes alamadığımı hissetim ve beni öldürmeden son çabalarımı yapıp hızlı hızlı konuşmaya başladım,"Bak!Belli ki Annen seni zorla bu istemeye getirmiş ve senin gibi biri zorla bir yere gittiyse gerçekten zor durmadıdır. Yani sikiklenme - Ay dur onu demeyecektım!- Yani ikimizde zor durumdayız. İş birliği yapıp sikişe- Aman yani durumu kurtarabiliriz..."
Doğu kaşlarını çatıp bir kaç dakika yüzüme mal mal baktı ardından "Ne diyorsun lan?"diye homurdandı.
Yutkunup elimi iri ellerin üzerine koydum"Önce bırak."dedim,nefes alamıyordum lan.
Gözlerini sertçe yumup açtı ve yakamı savurarak bıraktı,geriye sendeleyip derin derin nefes aldım.
"Neyini anlamadın ki?İkimizde zor durumdayız, iş birliği yapalım diyorum işte!"dedim çirkef bir şekilde, ben gayette düzgün anlatmıştım ama salak olduğu için hiç bir şey anlamıyordu.Ayrıca hiç mi yaz dizisi izlememişti lan bu?
Burun kemerini sıkıp derin derin nefes aldı sakinleşmek için."Bana bak,ben ağzınla götünün yerini değiştirmeden doğuru düzgün anlat.Ne demek istiyorsun?"dedi.
Hâlâ baygın yatan Ebru hanıma bakıp her ihtimale karşı,Doğu'nun kolundan tutup çekiştirerek mutfağa götürdüm.Çok şükür bir şey demeden onu sürüklememe izin verdi.
Derin bir kaç nefes alıp, saçımı karıştırdım ve hızla konuşmaya başladım "Önce bana şunu söyle sen kendi isteğinle mi, bu isteme şeysine geldin?"
Bunun cevabını zaten biliyordum,Doğu öyle görücü üsulu evlenen tiplerden değildi,hatta nefret ederdi bile.Yani aylarca aynı yerde kalıp,aynı yerde yatınca ister istemez hakkında birşeyle öğrenmiş ve onu az çok tanıyordum...
Kafasını iki yana sallayıp "Tabii ki hayır lan.Annem zorladı."dedi gözlerini devirerek.
"Peki sen niye Anneni dinledin? Çünkü benim tandığım Doğu bunu hayatta yapmazdı."dedim.
Kaşlarını çatıp "Niye soruyorsun bunları amına koyayım?"diye homurdandı.
"Kes sesinide,cevap ver!Annen uyanacak şimdi."dedim atarlanarak,tabii "Ulan!" diyerek üstüme yürüyen bir adet ayıyla,bu atar götümde patladı.
Ellerimi göğsüne koyup "Tamam tamam,sakin ol ve lütfen soruma cevap ver sana yardım edebilirim."dedim aceleyle.
Bana tersçe bakıp "Çünkü 3 yıldır başına geçmek için yırtındığım şirketi sikik kuzenime bırakacağını söyledi. Neymiş evlenip düzgün bir aile kurmadan şirketi rüyamda bile göremezmişim."dedi homurdanarak.
Bu muydu lan? Göz devirip "Allah başka dert vermesin kardeş."dedim.
"Uzay!"
"Tamam lan.Bak şimdi,sen Annene benim kız olmadığımı çaktırma ve yalanımıza dahil ol,yeter. Gerisini ben halledeceğim."
"Nasıl yani? N-"
"Doğu!"
Daha cümlesini bitiremeden Annesinin bağrışıyla ikimzde irkilip birbirimize baktık.♡♡
Herkes mal olmuş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalancı | Gay
General Fiction+18 |Tamamlandı|√ • • Doğu kıp kırmızı olmuş bir şekilde,sakinleşmek için derin derin nefes alıp eliyle yüzünü sıvazladı ardından put gibi elimde ki tepsiyle dikilmiş beni gösterip "Erkek lan bu!Hem de askerlik arkadaşım olan bir erkek!"diye bağırd...