~ 27 ~

1.5K 151 111
                                    

Ada, dolu getirdiği valizleri boş bir şekilde çiftlik evinde bırakarak Semiha hanım ve Helin ile beraber oradan ayrıldı. Yola çıkmadan önce Kadriye ananın "Kına olacak mı, Ada gızım?" sorusuna "Yok Kadriye ana ama Ceylan ve Sare hanım gelecek hep beraber oturacağız. Sende buyur gel, istersen bekleriz bizimle de gelebilirsin." diye cevap verdi. Kadını çok sevmişti ve onunla olabildiğince yakın olmak istiyordu.

"Yok gızım, Hasan amcan eve aç geliyor, kıtlıktan çıkmış gibi yemek yiyor. Onu bırakıp gelemem belki yemekten sonra beni getirir merkeze." dediğinde Ada sadece başını sallamakla yetindi.

Eve geçip Helin'i banyo yaptırdıktan sonra kendisini duşa attı. Nemden yapış yapış olmuş vücudunu banyo ile rahatlattı. Adana sıcağına ve neme alışamamıştı bir türlü. Adana halkının sanki vücutlarında klima takılıymış gibi sıcağı hiç yadırgamayışları ise ayrı bir merak konusuydu. Üstelik o şakır şakır terlerken çevresindekiler oldukça taze ve zinde görünüyorlardı.

"Çok sıcak, yanıyorum." şikayetine cevap olarak "Yoook, ne sıcağı canım." diye cevap veriyorlardı.

Onlara göre sıcağın tanımı kırk beş derece civarıydı ve o sıcakta da rahatlıkla asfaltta kırdıkları yumurta pişerdi. Sıcak konusunda ne kadar ketumlarsa soğuk konusunda bir o kadar şikayetçilerdi. İstanbul ve Mardin'deki kış soğuğunun çeyreği bile Adana'da yoktu ama halkı yine de kış soğuğu konusunda söylenip duruyordu. Adana'ya kar yağmıyordu, buranın halkı kar görmek için yüksek yaylalara ve Pozantı ilçesine gidiyorlardı. Artık Adana gelini sayılırdı elbet bir gün o da bu sıcak havaya ve karın hayatında olmayışına alışırdı. Oldu bitti soğuğu sevmediği için tahmin ettiğinden de erken alışacağını biliyordu. Bornozu ve saçında havlusuyla giyinmek için odasına geçtiğinde telefonundan ardı ardına bildirim sesleri gelmeye başladı. Adımlarını komodine doğru yöneltti ve üzerine bıraktığı telefonunu eline aldı. Tam da tahmin ettiği gibi bildirimler Ceylan'dan gelmişti.

Ceylan: Yengoş orada mısın?

Aloo sana diyorum

Kııız, pişşttt

Ada: Banyodaydım

Ne oldu şekerim, bir gün görmeyince özledin mi beni?

Hasretime dayanamadın mı?

Ceylan: He he, öldüm hasretinden 🙄

Annemi almaya gidiyorum oradan sana geçeceğiz.

Birkaç arkadaşımı çağırdım

Sorun olmaz di mi?

Ada: Yok canım olmaz, dert etme

Ceylan: Bomba haber!

Erkek striptizci ayarladım!

Gelip bize gösteri yapacak!

Ada: O haa!

Çüşşşş!

Ne yaptım dedin

Yanlış anladım di mi

Lütfen bana şaka yaptığını söyle

Sadece Seyhan değil, Tahir de duyarsa seni öldürür

Valla bak, iptal etmezsen ben de cesedini saklamaları konusunda yardım ederim

Hem Kadriye ana da gelecek!

Ceylan: Ha ha ve ha!

Bir halt yapamazlar

Senin haberin yok galiba

Bara içmeye gidecekler

Artık çok geç striptizcimiz Mersin'den geliyor

KELEBEK ÖMRÜ MUTLULUK 🦋(TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin