Celý den jsem strávila ve studiu na focení, byla jsem hrozně hezky namalována, Grace na mě oblékala do šat které navrhla, fotila mě.
Grace:" to je ono!" řekne a já se cítím hrozně dobře, začalo mě bavit něco k čemu jsem měla vždycky odpor.
Grace:" vypadáš skvěle na těch fotkách, nevadilo kdybych to někam zveřejnila?" řekne a podívá se na ni zaskočeně.
T/j:" a kam by jste to jako dala" řeknu jí.
Grace:"tak rozhodně sociální sítě, do časopisu kde mam různé spolupráce,teda pokud by to nevadilo" řekne
T/j:"to víte ze nevadilo." řeknu . Když je večer s Grace se rozloučim a cestou na internát jsem si byla koupit nějaké krokety s kuřecím masem. (omlouvám se všem vegetariánum🙏🏻😭)
Vzala jsem si to do pokoje. Kde jsem si zalezla a byla po tmě... Zapla js si televizi a koukala na zrovna nějakou Marvelovku... Byl to spiderman. Znudeně jsem koukala a čekala kdy začne můj další den."O 2 měsíce později "
Právě sedím v nudné hodině matematiky, v uchu mám sluchátko a do sešitu si píšu jen nějaké zápisky z tabule.
Když v tom se zazvoní.
"haleluja" řeknu si sama pro sebe, za poslední 2 měsíce jsem začala chodit ob 2 týdny k Grace s kterou jsem buď fotila nebo projednavala věci, totálně jsem se osamostnila. S Miou prohodim par slov když se potkáme a s Aidnem jsem se přestala bavit úplně. Cierra se dala dohromady s Markem a hrozně jim to přeju, jsou to i jediný s kým se bavím z NC. s rodinou jsem přerušila kontakt a paytona.. Paytona jsem si nakonec dala jen do omezených. Do omezený nekoukam, ani do žádosti. Ve zkratce jsem se odtrhla od světa a všechen čas se snažím věnovat Grace. Dneska k ní jdu, vyšel prý časopis kde jsem fotila různé outfity.
"ahoj zlatíčko" řekne Grace když jsem k ní prišla.
T/j:"ahoj Grace" řeknu a obejmu jí, ona mi objeti vrátí a poté mě pustí, šly jsme rovnou do pracovny. Viděla jsem časopis.
Grace:" tak se podívej" řekne a já si vezmu časopis do Ruk. Začnu listovat..
T/j:"Páni..." vydechnu jen.
Grace:"a tohle je v každém butiku, obchodu, v trafikach zjednodušeně skoro v každé obchodě kde se dají koupit různý časopisy!"
její asistentka mezitím udělá kafe a my tam probíráme různé věci.*POV Payton*
Jackson:" Kamo posloucháš mě?!" řekne mi jackson.
P:"p-promin...přemýšlel jsem"
Jackson:"nevadí, no jinak.. S mandi mi to vyšlo" řekne mi a já se na něho smutně podívám.
P:"j-jo.. Moc přeju Kamo.. Drž se jí a hlavně nebud takovy kokot jako já"
Jackson:"ale paytone..-" nestačí říct Jackson když slyším pyštění cierry a riley. Hned se všichni kolem nich seběhnem. A to aby jsme nebyli my aby jsme se nešli taky podívat...
Josh:" co se děje?!!" řekne josh A cierra položí nějaký módní časopis.
R:"t/j!! Ona je tak hrozně pěkná!!" rekne a já se podívám na svůj mobil... Mám ji na tapetě..
Po chvilce se dostanu k lavici.
Nessa:"ja myslela ze vždycky byla proti tomu?" řekne Ness a já se pozorně koukám do časopisu.
P:"změnila se..." zašeptam.
Tayler:"pohledově se změnila hrozně moc ale sluší ji to tak ." řekne tayler. Jde vidět že její úsměv je "nucený" a že vypada unaveně na některých
Jaden:"Paytone.. Víš ono bude lepší když se na ni pokusiš zapomenout"
"KURVA JAK JAKO ZEPOMENOU?! .. UŽ OD MALIČKA A TO FAKT JAKO OD MALIČKÁ JSME BYLI NEJLEPŠÍ KAMARÁDI! NEJDE NA NI ZAPOMENOUT." vyjeknu po jadenovi.
Ci:"víš.. Ono by to bylo lepší pro oba. Jak pro tebe tak pro ni.."
Řekne a mě tečou slzy..
P:"nechci na ni zapomenout... ".........................................................
Omlouvám se že je to trošku kratší!
Chtěla bych vám říct ze jsem smazala příběh "Oh... It's You again" přišel mi nudný a takový divný hlavně. Ale nebojte, budu dokončovat pomalu tohle knížku a začnu novou. Jinak vám chci hrozně moc poděkovat za to kolik přečtení mají všechny knížky!!
Mě upřímně moje příběhy přijdou nesmyslný a bez pointy ale vám se to hrozně líbí a miluju vás guys!!! ❤️ ❤️
Jinak menší otazečka... Chcete aby to dopadlo nějak jako dobře, šťastně, smutně nebo nějak tak?
ČTEŠ
🥀🌹🌷 don't give me hope if you 🥀🌹🌷 2#
Truyện NgắnPokračování příběhu Jestli chceš aby ti odumřely poslední mozkové buňky klidně si to přečti. Upozorňuji ze ho psala jsem ho v poměrně mladém věku,byla jsem blba,rada jsem si paytona idealizovala a vymyslela ty největší blbosti co mě napadly, a taky...