Merhaba ben Emrah. Adım Emrah diye erkek olduğumu düşünmeyin sakın. Adımı halam koymuş.
Halam küçük emrah izlemeyi çok severmiş ve çüküm var mı yok mu diye bakmadan adımın Emrah olmasını istemiş. Annemler de çok mantıklıymış gibi kabul etmişler.
Neyse şu an 39 yaşında balık etli bir hayat kadınıyım. Kocam Remzi'den boşanalı 4 yıl oldu. Hiç çocuğumun olmaması tanrının bana ödülü. Bu yaştan sonra babası dönek olan bebelerle hiç uğraşamam.
Başa dönelim ve size herşeyi açıklayayım.
Alt katımızda oturan fosilin torunu Remzi benden 9 yaş büyük. Oldukça karizmatik ve narin bir yapıya sahipti. Agu gugu diye ciyaklayıp hayatın taa en başında olduğum andan beri ona karşı bir şeyler hissediyorum. Ama tabii o zamanları da pek hatırlamıyorum.
remzi sürekli sınıfta kalırdı. Zaten okula da geç başladığı için aramızdaki yaş farkı bir şekilde yok olmuş gibiydi. Aynı ortaokula sonra da aynı liseye gittik.
Hayatım boyunca bana yürüyüp yazan kişileri sayamazsınız bile. Ama benim gözüm remzi'm dışında kimseyi görmediğinden kendi çıkarıma bir şey olmadığı sürece kimseyle yatmıyordum adeta aşkım bebeğim Remzi'm için tutuyordum kendimi. Az kaşar değildim tabii ama hakiki de sayılmazdım.
Bir gün remzi beni okulun arka bahçesine çağırdı. Artık beklediğim anın geldiğine emindim. Ama asla ayrılmadığı gay arkadaşı Lütfullah'ın da orada olabileceği düşüncesi sinirimi bozuyordu. Lütfullah çirkin değildi hatta bir zamanlar ona vermeyi de düşünmemiş değildim. Sonuçta gay bile olsa benim kadar seksi ve yüksek libidolu bir kadın bulması pek olanaklı değildi. Yine de onu Remzinin yanında gördükçe lütfullahın bebeğime yavşayabileceğini düşünyordum. Çünkü remzi o kadar seksiydi ki köpeğim şükriye bile aşıktı ona. Elimde kantinden aldığım 3 kaşarlı tost ve sonrasında şişkinlik yapmasın diye içeceğim 1 sade sodayla arka bahçeye gittim.
ve onu gördüm...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
360 dönen remzi
Teen FictionÇocukluğumdan beri konuşabildiğim tek erkek aynı zamanda ilk ve tek aşkımdı. Ama bilmediğim bir şey vardı. Remzi dönme idi...