Vote ve yorumları UNUTMAYIIN!!
Yapraklar ne ara bu kadae çıtırdayacak hale gelmişti? Yavaşça aralık kapının içine girdim.
Jiwon'un sesi çok sert çıkıyordu. Mal mı bu?
Ölecek hala böyle davranıyo!-SİZE ZATEN GELİCEM DEDİM! NE DİYE BURDASINIZ HALA? OKULUMA NE CÜRRETLE GELİRSİNİZ?
-Biz bu talimatı aldık Bayan Jiwon. Üzgünüz.
-HAYIR ÜZGÜN FALAN DEĞİLSİNİZ! RAHAT BIRAKIN BENİ!
Ne oluyor aq
Yaklaşmak için bir adım attığımda kapı yüz yılın gıcırtısını çıkarttı...
Olduğum yerde dona kaldım.Herkes aniden sessizleşti. Ya da ben bir şey duyamıyorum.
Arkadan gelen tıkırtıları duyunca arkamı döndüm.
Burnumu hatta tüm yüzümü kaplayan mendili yanlışla kokladım.
LANET OLSUN BU KADAR DA MAL OLUNMAZ
BOŞUNA Mİ İZLEDİM BEN O POLİSİYE DİZİLERİNİ YA DA AKASYA DURAĞINI???
Debelenmem bir işe yaramayinca kendimi bıraktım.****
-Hala uyanmadı.
-LAN ÖLDÜRDÜNÜZ MÜ KIZI?
-Hayır. Yani o gazın bayıltması gerekiyordu, dedi salak Yeonwoo.
-Gerizekalı yapacağın bir iş var. BİR!-Çok üzgünüm hanımefendi.
-Kim bu kız?
-Bilmiyoruz. Kapının önünde konuşmaları dinlerken bulduk.
Derin bir nefes verdim eğilip kıza baktım.
Uzun kahverengi saçları aynı şekilde uzun bir boynu vardı. Gayette güzeldi. Ne işi vardı bunun burda?Elimle dürttüm sertçe uyanması gerekliydi. Bu kadar işimin arasında ona bakamazdım.
Kafasını yavaşça kaldımaya çalıştı. Gözlerini kırpıştırdı. Beni görünce toparlanmaya çalıştı.Sihyeon
-SEN!
-evet ben?
-SEN CL'SİN! EVET OSUN!
Siktir bu kadın ne alakaydı? Ellerimin sızısla gözüm ellerime kaydı.
Bağlıydı.-Neden buradayım? ELLERİM ACIYOR AÇIN ŞUNU!
Dalga geçer gibi gülümsedi.
-Hayır. Asıl soru sana sen neden burdasın?-B..Ben mi? İLK BEN SORDUM!
-Salak salak konuşma, sence bu durumda ilk kimin söylediğini bulmak mantıklı mı?
-Ben bir şey yapmadım! Neden hala buradayım?
-Söylemeyeceksin yani? Şu kıza su verinde bi kendine gelsin.
-SEN ÜNLÜSÜN! NASIL BU KADAR İĞRENÇ OLABİLİ- AAA ÇOK SOĞUK!
Üzerime atılan soğuk su ile çığlık atmıştım.
-Küçüksün diye bu kadar naziğim. HADİ SÖ-
-ANNE! NE YAPIYORSUN SEN?
Cl hızla arkasını döndü.
LAN JIWON KARISI!-HOCAM GİDİN BURDAN! SİZE BİR ŞEY YAPARLAR KAÇIN!
-Sihyeon bi dur amına koyim. Anne sen ne yapıyorsun ya! AY DELİRECEĞİM! Tek istediğim normal bir hayat.
-Bu kızı nereden tanıyorsun, dedi CL buz gibi sesiyle.
-ÖĞRENCİM ÇÜNKÜ!
-BAĞIRMA BANA SIPA!
-YA NOLUYO BURADA! BENİ ÇÖZSENİZE YA!
Jiwon hızla üzerime gelip çözmeye başladı.
- Neden burdasın sihyeon? Ve nasıl buldun burayı?-Sizi kaçırdılar sandım. Sonra da bagaja girdim.
Ofladı üzerindeki ceketi çıkarıp üstüme giydirdi.
-bu kadar koruyucu olma.CL yanımıza doğru gelirken iki adım geriledim.
-Sakin ol. Üzgünüm seni başka bir şey sandım da.
Hadi eve bırakalım sizi.Başımı salladım. Jiwon koluma girdi ve beni yönlendirdi.
Hızlıca kulağıma eğilip
-bunlardan birine bahsedersen iki elim iki yakanda olur bücür.-Sanki yetişceksinde, dedim demek isterdim ama bu sonradan aklima geldiği için aklımdakiyls kaldım.
—
-üşüyor musun?
Başımı olumsuz anlamda salladım. Üstüme kuru şeyler verilmişti. Nereden getirdiler bilmiyorum. TANRIM KIZLAR!-TELEFONUM!
-Ne olmuş telefonuna?
-NERDE?
-Bağırmasana, ben bizimkileri ariyim sorarım şimdi.Yarım saat sonra iri yarı bir adam telefonumu getirdi. Bagajda düşürmüşüm.
Telefonumu açtım. Annemden 4 babamdan 3 abimden 8 çağrı vardı. Mia'dan ise 14 Onda'dan 8 çağrı. Kızları grup aramasından aradım.-KIZIM HERKES SENİ ARIYOR NERDESİN APTAL! NEDEN TELEFONLARIN AÇIK DEĞİL?
-Sakin olsana Onda iyiyim yaşıyorum. Üzgünüm...
—-
Evet bitti bu bölümde shipsiz başka bir (kısa) eg fice başlamayı düşünüyorum. Bu fici askıya alıcam eğer ona başlarsam. Ama bu kitabada bölüm biriktiricem merak etmeyin😗😗. Bir dahaki bölüme babay!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐍𝐨 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐛𝐨𝐲𝐳𝐳 | Sihwon
FanfictionEski ingilizce hocası sayesinde ingilizceye aşık olan Okulunun en iyilerinden olan Sihyeon, eski okuluna dönünce, eski öğretmeninin gittiğini yerine kök söktüren Park Jiwon'un geldiğini öğrenir. Kitabımda hiç bir idol kötüleme amaçlı kullanılmamıştı...