[2.bölüm]

238 10 0
                                    

İlahi görüş

O kızın suçu var mıydı? O hiçbirşeyden habersiz normal bi hayat yaşayan bir kızmıydı?
Hayat onu bilmediği ve suçunun olmadığı bir şey için mi cezalandırıyordu,genç kız bilmiyordu sadece ailesini özlemişti.
Genç oğlan ise sadece abilerinin sözlerini hatırlamamaya çalışıyordu ama onların söyledikleri onu düşünmeye zorluyordu...
"Jungkook o kızın bir suçu yok"
"Biliyoruz intikam istiyorsun"
"Ama kızın bir suçu yok neden aileni değilde o kızı cezalandırıyorsun"
" masum insanlara acı çektirmeni istemiyoruz jungkook"
"Sen sadece kötüleri cezalandırırsın"
"O kızı,o kızları bırak jungkook"
Bu düşünceler genç oğlanın kafasını ağrıtmayı bırakmıyorken biz hikayenin başına geçelim ve olayları öğrenelim...

________________________________

Lalisa bakışından

Yine sıkıcı olan o güne başlamıştım. Aslında ailem varlıklı ve özel bir okulda okuyorum insanlar bunun güzel olduğunu söylerler ama benim 17 yaşına girdiğimden beri içimde bir his var ve ben bunu içimden atamıyorum 17 yaşına girmeden önce mutluydum bunlara sahip olduğum için, ama 17. Yaş günümde kutlamalar yapılmış arkadaşlarım gelmiş ve eğlenmiştik gece yatağımda uyumaya çalışırken kalbimde bir ağrı hissettim bütün gece geçmedi ama ben ağrıdan yorulup uyumuştum.

Ama sabah banyodayken tam göğsümün üzerinde minik bir işaret vardı bunun daha önce olmadığına yemin edebilirim.

Bunu aileme söylediğimde çok garip davrandılar ve bunun önemli olmadığını söyleyerek beni geçiştirmeye başladılar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bunu aileme söylediğimde çok garip davrandılar ve bunun önemli olmadığını söyleyerek beni geçiştirmeye başladılar.

O işareti onlara gösterdikten sonrada bi daha tek başıma gezemedim.

Babam bana bir şey olur diye peşime bir sürü koruma taktı utanmasalar benimle tuvalete bile gelecekler.

Bunlar her sabah olduğu gibi canımı sıkarken odaya annem girdi.

"Uyandın mı kızım?"

"Yok şuan uyuyorum anne"

"Dalga geçme anneyle kahvaltı hazır demeye geldim hadi giyin aşağıya gel baban seninle bir şey konuşucak,önemli"

"Neymiş bu önemli olan?"

"Gelince görürsün aşağı gel şimdi"

"İyi tamam"

Annem odadan çıkınca üstümü giyinip aşağı inmiştim gerçekten babamın ne konuşacağını merak ediyordum

Aşağı indiğimde babam ve annem masada beni bekliyorlardı.

"Günaydın"

"Günaydın"

Babamın günaydın deyişinden önemli bir şey olduğunu anlamıştım

"Benimle konuşacağın konu nedir baba"

Babam sandalyede geri yaslanıp derin bir nefes almıştı.

"Kızım, öncelikle bu kararım sadece senin iyiliğin için bunu bil ve lütfen itiraz etme"

"Baba açık konuş lütfen ne kararı?"

"Kızım seni başka bi ülkeye göndermek istiyorum,çünkü burası güvenli değil lütfen sakin ol biliyorum burda arkadaşların var,kurulu bir düzenin var ama gerçekten beni dinlemelisin ve dediğimi yapmalısın"

"Ne? Baba saçmalama niye tehlikeli burası neden başka bi ülkeye göndermeye çalısıyorsun beni!"

"Kızım sakin ol bu senin için, sana şuan bunu anlatamam imkansız bu, lütfen beni dinle"

"Baba hayır lütfen ben arkadaşlarımı bırakamam jennie'yi bırakamam baba"

"Biliyorum kızım biliyorum ama yapmak zorundasın kendin için"

"Baba lütfen..."

"Olmaz kızım 3 gün sonra korumalarla beraber arabayla başka ülkeye gidiceksin"





Babama ne kadar yalvarsamda kabül etmedi bugün son gün yarın gideceğim o yüzden jennie'yle dışarı çıkıp bir şeyler yapacağız.



"Bebeğim artık üzülme lütfen hem ben belki seni ziyarete gelirim her fırsat bulduğumda"

"Ah seni hak edecek ne yaptım ben jennie çok saol... umarım bir an önce şu saçma sapan şeyler biter ve hayatımıza devam ederiz ama şimdi biraz eğlenelim"

"Come on!!!"

Jennie'nin söylediği şeye gülerken bi anda beni arkasından koşturarak sürüklemeye başladı.

"Jennie tamam durr!"

Söylememle durmuştu

"Hadi ama lisa daha yeni başladık..."

Akşamlara kadar bütün koreyi gezmiş anamız ağlayana kadar zıplayıp koşmuştuk arada izleniyormuşum gibi hissetsemde takmadım ve eğlenmeye devam ettim.

Şuan yatağımda yatıyorum ve nereye gideceğimi düşünüyorum,evet babam bana nereye gideceğimi bile söylememişti bu çok canımı sıkıyor ben hiç bir yere gitmek istemiyorum 20 yaşındayım ama zorla ülke değiştiriyorum.

Ama ya ellerinden kaçarsam babam arabayla gideceğimizi söylemişti bir yerde tuvalet molası verip onlara görünmeden kaçabilirdim...

O yüzden yanıma bana baya yetecek para aldım ve uyumaya gittim...

_________________________________
♠️♦️♣️♥️

▪[fluky]▪~ {LİSKOOK}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin