••10. BÖLÜM••

1K 28 1
                                    

  Beni alışveriş mağazasına getirmişti. Arabadan indik ve içeri girmiştik.

  Mi rae: hey neden buraya geldik?
 
  Jk: sana yeni kıyafetler almak için malum ben birazına zarar verdim.

Bir mağazaya girdik. Jk elinde bir sürü kıyafet ile yanıma geldi.

  Jk: bunları sırayla dene.

Kabine gittim ve hepsini tek tek giyindim.

Kabine gittim ve hepsini tek tek giyindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

 
  Jk: bunu geç kısa gibi.

  Mi rae: kısamı? Herkes giyiniyor ama.

  Jk: mi rae bunu eledik.

  Mi rae: off tmm.

Bir sürü kıyafet daha denedim.

  Mi rae: jk yeter artık ya birini beğen ben bile yoruldum. Bak bu sonuncu çok güzel.

Kabine tekrar girdim.

  Mi rae: jungkook bak bu çok güzell

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


  Mi rae: jungkook bak bu çok güzell.

  Jk: çok mu beğendin?

Kafamı sallayarak" evet" dedim.

   Jk: tamam bu olsun.

  Kasaya gittik.

Mi rae: saçmalama sen ödemiceksin.

Jk: iki tane kıyafetin yırttım. Ben öderim itiraz yok.

Dükkandan çıktı. Hala ona neden ödediği hakkında kızıyordum.

  Jk: illa susman için seni öpmem mi gerek??

Utandım ve sustum.

  Jk: başka gitmek istediğin dükkan var mı? Giyim olur, makyaj olur hangisine gidersen.

Mi rae: ehe tabiki yemek bölümüne gitmek isterim.

Jk: doğru ya senin için yemek daha önemli. İyi gel gidelim.

Yemek katına çıktık. Her yer nefis yemeklerin kokusuyla sarılmıştı.

  Jk: ne yiyelim?

  Mi rae: tabiki kızarmış tavukk!

Gidip bir masaya oturduk.

  Jk: o zaman 2 kişilik söylüyorum.

  Mi rae: 2 kişilik mi? O beni zar zor doyurur. HEY GARSON SEN BİZE 4 KİŞİLİK GETİR!!

   Jk: o kadarını yiyebileceğimize emin misin?

Mi rae: merak etme benden;)

Yemekler geldi. Direk tavuklara saldırdım.

  Jk: gerçekten sen farklısın

  Mi rae: ne konuda? Hala tavuk yiyordum.

  Jk: bunun ne kadar kilo yaptığını biliyorsun dimi ama bunu umursamayıp yiyecek misin?

  Mi rae: 1. si yemek yerken kilosuna bakma ki istediğin kadar yiyesin. 2. si yemek yerken nasıl göründüğünü boşver sadece yemek ye.

  İkimizde tavuklara acımasızca saldırıyorduk. Aynı zamanda sohbet ediyorduk. O sırada arkamdan bir el hissettim. Hızlıca arkamı döndüm ve ayağa kalktım. Bu sang idi.

  Sang: hala karşıma çıkıyorsun mi rae.

O sırada jk de sang' ı fark etti ve dik dik baktı.

  Mi rae: buraya bir kaç günlüğüne geldin dimi ama ben burada yaşıyorum. Yani benim karşıma çıkan sensin.

  Sang: vay be hala bana laf yetiştirebiliyor musun?

  Sonra kafasını yana attı ve jk e baktı. Jk sinirler ayağa kalktı.

   Sang: senden bunu beklemezdim mi rae . Biri seni reddedince hemen başkasına yavşamışsın  az or.spu değilmişsin.

Mi rae: BANA BÖYLE DEMEYE HAKKIN YOK!!

O sırada arkadan jungkook sang' a doğru yumruk atmıştı. Sonra beni arkasına alıp konuşmaya başladı.

  Jk: SEVGİLİME NE DEDİN SEN!? S.KTİĞİMİN P.Çİ.

  Sonra beni kolumdan tutup oradan uzaklaştırdı. Avm den çıkmıştık. Arabaya bindik ve jk bana baktı.

  Jk: o p.çin boş lafları seni üzdü mü?

  Mi rae: boşver ya. Bu arada güzel vurdun tebrik ederim.
 
Jungkook güldü. Bende kendimi tutamadım ve güldüm.

  Mi rae: yemekte boşuna gitti ya.

  Jk: o zaman bizde başka yere gideriz.

  Mi rae: aslında eve gitsem iyi olur. Annem ve babam bir kaç güne geliyor biraz temizlik yapsam iyi olur.

  Jk: tamam öyle olsun.

Eve geldim. Aslında sang' ı görmem ve söylediği laflar beni biraz üzmüştü. Jk beni öyle koruması ise mutlu etmişti. Yukarı çıktım ve üstümü değiştirdim. Yine o mükemmel pijamamı giymiştim. Yeni kıyafeti makineye attım.

  Kulaklığımı taktım. Saçımı düzgünce topladım. Artık temizlik yapabilirdim. Bir yandan müzik söylüyordum bir yandan da evi süpürüyordum.
Tüm odaları güzelce süpürdüm. Sonra toz aldım ve ardından yerleri ıslak bezle sildim.

  "Aferin sana mi rae iyi iş çıkardın. Kendine ödül hazırlama zamanı."

  Mutfağa gittim ve puding yaptım. Piştikten sonra soğuması için dolaba attım. Elime telefonu aldım ve Hye su' yu aradım.

  HYE SU: HEY NABER KANKA

  Mİ RAE: MÜKEMMEL SENDEN?

  HYE SU: BENDE İYİ. ANLAT BAKALIM NE OLDU?
 
  Mİ RAE: BİZ BUGÜN JK İLE ALIŞVERİŞE GİTTİK. SONRA YEMEK YİCEKTİK. YEMEK BÖLÜMÜNE OTURDUK. O SIRADA SANG GELDİ....

  Olanları tek tek anlattım.

   Mİ RAE: AMA KANKA JK O AN ÇOK ÇEKİCİYDİ.

  HYE SU: SEN JUNGKOOK' A İYİCE AŞIK OLUYORSUN. TIPKI FİLMLERDEKİ SAHNELERE BENZEMİŞ.

  Mİ RAE: AYNEN

İkimizde güldük. Biraz daha konuşup telefonları kapattık.

  Dolaba gidip pudingi aldım ve bahçeye çıktım. Hava çok güzeldi. Salıncağa oturdum. O sırada bahçede yıldızları izleyen jungkook'u gördüm. Arada çit olmadığı için elimde pudingler ile yanına gittim.

  Mi rae:HEY JKK!!

Korkmuştu. Yerinden sıçradı ve bana baktı.

  Jk: korkuttun beni.

Yanına oturdum ve elimdeki pudinglerden birini ona uzattım.

  Jk: sağol

Sohbet ederek tatlıları yedik. Uykum çok gelmişti. Elindeki boş tabağı aldım ve ayağa kalktım.

  Mi rae: bugün için teşekkürler jk. İyi geceler.

  Jk: sanada iyi geceler.

Yatağa yattım. Jungkook' un sang' a karşı beni koruduğunu hatırladıkça içim kıpır kıpır oluyordu...

   |BİRAZ GEÇ GELDİ BİLİYORUM AMA MEŞGULDÜM. |

                      •🖤🖤🖤🖤🖤•

§★KOMŞUM JK ★§Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin